quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aan je stats te zien zullen ze daar wel minder zwaartekracht hebben
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik slik 10.000 van b&f om de dag, dus eigenlijk 4.000 per dag.
Examine.comquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Helpt die vitamine D ook tegen winterdipjes?
Tegen een bepaalde categorie winterdipjes wel ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Helpt die vitamine D ook tegen winterdipjes?
Dit is ook goed boek over supplementen. Heeft ook een lijst met supplementen die daadwerkelijk werken.quote:
Bij de dokterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Beach het volgende:
Domme vraag misschien, maar hoe meten jullie je vit D tekort dan?
Volgens mij heeft praktisch iedereen in West- en Noord-Europa standaard een vit D tekort. In zowel Finland en Noorwegen hebben veel melkproducten extra (relatief hoge dosis ivg met de '100% dagelijks aanbevolen hoeveleelheid' die nergens op slaat.) Vitamine D.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Beach het volgende:
Wat is er mis met levertraanolie? Ik zou eerder iemand levertraanolie aanbevelen dan visolie, vooral op de lange termijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan je beter voor losse vitamine D kiezen of visolie.
Zijn er signalen waardoor je merkt dat je te weinig vitamine D hebt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Daar kun je niet van uit gaan.
Ik woon zelf in Brisbane, Australie en vorig jaar, na zonnige zomer waar ik heel vaak buiten was, had ik nog steeds een vit D tekort (weet niet precies meer hoeveel het was).
Het beste is bij de dokter inderdaad. Maar ik merk het aan een vage moeheid die ik in eerste instantie niet thuis kan brengen. Doordat ik dat in Spanje nooit heb bedacht ik me eens vit D te gaan suplementeren, en verdomd, ik ging me beter voelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:24 schreef Verbosity het volgende:
Een bicep peak komt het beste uit als je onderarm naar binnen staat geroteerd (bicep curl positie). Bij alle foto's die je maakt hou je de onderarm in niet deze houding (op de laatste na), maar in een neutrale/hammer curl houding. Daarnaast is het juist de borst dit in verhouding achter lijkt te lopen zoals sommige al aangaven.
[..]
Hmm, zelf vind ik (en van vele andere ook gehoord) dat mijn chest juist één van mijn betere punten is. Misschien dat het wat slecht uitkwam op de foto's.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Biceps zijn oke hoor, ik zou wat meer aan chest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope nog nooit gebruikt.quote:190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:41 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
[..]
Hmm, zelf vind ik (en van vele andere ook gehoord) dat mijn chest juist één van mijn betere punten is. Misschien dat het wat slecht uitkwam op de foto's.
Hieronder m'n chest; loopt toch niet echt achter vergeleken de rest? (wel nog aardig vettig, vetpercentage moet omlaag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze foto's ziet je chest er totaal anders uit dan op die vorige. Had je op die vorige nog wat meer vet ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nope nog nooit gebruikt.
Loopt hier inderdaad helemaal niet achter. Zit er zelfs prima uit.![]()
![]()
Huh op die eerste foto had je echt gewoon amper chest, en op deze heb je idd gewoon een goede chest! Lekker bezig hoor.![]()
Degelijk spul die abroller, geen geld.
Wel een retezware oefening, deed hem net na m'n deadlifts en hanging leg raises, zak gelijk door.
Geen referral hier.![]()
Voor ADH is een pil gemakkelijker te doseren dan een lepel levertraanolie. Daarnaast is het ook nog eens goedkoper om het los te supplementeren. En voor de retinol hoef je het niet te doen. Daar heeft bijna niemand een tekort aan in onze regio (exclusief vegetariers).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:09 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met levertraanolie? Ik zou eerder iemand levertraanolie aanbevelen dan visolie, vooral op de lange termijn.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Kan vanalles zijn. Ik was zelf gewoon beniewd hoe het zat dus heb mijn bloed laten testen op vit D, allerlei mineralen, test, etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zijn er signalen waardoor je merkt dat je te weinig vitamine D hebt?![]()
Boh, aardige spierpijn. Das lang geleden.![]()
Maandag met 531 for strength begonnen waar maandag 3 x 10 dips in zitten, welke ik al een eeuwigheid niet had gedaan, 3 x 20 face pulls welke ik altijd op 3 x 12 deed, en gisteren na DL 531, SLDL 3 x 10, BOR 3 x 10 en abwheel 4 x 12 in zit.
Traps, triceps, borst en abs zijn lekker stijf nu.
Edit: gezellig. M'n rhomboids en erector spinae beginnen ook te mekkeren. Alsof ik nog nooit getrained heb,
[ Bericht 16% gewijzigd door Snakey op 25-03-2015 12:59:35 ]![]()
Waarschijnlijk met water.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.
"30 gr whey". "50 gr havermout"
Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?![]()
Neuh, met water of melk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.
Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?![]()
Zal wel water zijn, anders vergeet ie z'n melk mee te tellenquote:.
Of hij heeft een apart tabblad voor drinkenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gewoon lepel in de pot whey.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Denk het ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal wel water zijn, anders vergeet ie z'n melk mee te tellen.
Of hij heeft een apart tabblad voor drinken
Als ik daar op zou moeten leven zou ik goede regressie maken.![]()
![]()
je kan ook alles op die lijst in een blender kwakken en opdrinken maark denk dat apart bereiden wel iets beter te hachelen isquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker old school. Whey bij het ontbijt en na de training, bakkie kwark voor het slapen gaan, elke paar uur wat eten om het oventje hoog te houden.![]()
Manlet dieet spotted.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Juist twee plakken ham en vier gebakken eieren op twee olijfbroodjes gehad. Beetje ketchup erbovenop, wat sla. Heerlijk.
Fuck al dat gelijn en gecut.![]()
Ham, sla, en ketchup stellen qua kcal toch weinig voor. Paar eitjes en wat olijfbroodjes moeten ook wel passen in een cut.![]()
Wat is hier geen cutmaaltijd aan dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Juist twee plakken ham en vier gebakken eieren op twee olijfbroodjes gehad. Beetje ketchup erbovenop, wat sla. Heerlijk.
Fuck al dat gelijn en gecut.Deathlift or Die.![]()
Tussendoortje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is hier geen cutmaaltijd aan dan?![]()
![]()
Mn cut gaat redelijk goed, rustig aan gaat het gewicht omlaag 101,7 kg nu. Merk wel dat je in kracht achteruit gaat als je voeding anders is. En, geen idee of het tussen de oren zit, nu ik geen creatine erbij pak lijk ik ook net iets minder te liften.![]()
Drie kipburgers van de Lidl op broodjes en een bak sla met tonijn, ui, tomaat, spekkies . Nomnomnom...![]()
Creatine kan een verschil maken. Maar waarom geen crea?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:19 schreef Questular het volgende:
Mn cut gaat redelijk goed, rustig aan gaat het gewicht omlaag 101,7 kg nu. Merk wel dat je in kracht achteruit gaat als je voeding anders is. En, geen idee of het tussen de oren zit, nu ik geen creatine erbij pak lijk ik ook net iets minder te liften.
In voeding is het meer omdat je minder eet dan anders waarmee je wat kracht verliest.![]()
Omdat ie op is en ik tot nu toe elke keer vergeet nieuwe te bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Creatine kan een verschil maken. Maar waarom geen crea?
In voeding is het meer omdat je minder eet dan anders waarmee je wat kracht verliest.![]()
![]()
Okee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ie op is en ik tot nu toe elke keer vergeet nieuwe te bestellen![]()
![]()
Nee die foto's zijn een week na elkaar gemaakt, het ligt aan de pose icm de belichting denk. Thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op deze foto's ziet je chest er totaal anders uit dan op die vorige. Had je op die vorige nog wat meer vet ofzo?
Loopt hier inderdaad helemaal niet achter. Zit er zelfs prima uit.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Dat is trouwens ook die gast die zei dat supplementen bullshit waren en daarbij vermeldde dat die van hem wel goed waren, wat gewoon een post-workout was zoals magnificent.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Snakey het volgende:
Focking hell, die armen van Rich Piana.![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/OfficialRichPiana
edit;
![]()
Triceps is way too much.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:00 schreef Deuce92 het volgende:
Fucking dick. Maar vind het totaal niet aesthetic, dus no thanks, Jeff. Gewoon te veel imo.![]()
Handig voor als je sponsors wil, zulke uitspraken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook die gast die zei dat supplementen bullshit waren en daarbij vermeldde dat die van hem wel goed waren, wat gewoon een post-workout was zoals magnificent.
edit;![]()
![]()
Hij stelt dus dat mensen supps zien als maaltijdvervanger, maar dan van hem is geen vervanger maar een toevoeging. Een supplement is een toevoeging, dus ligt het probleem meer bij mensen die wat meer de literatuur in moeten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Handig voor als je sponserschap, wil zulke uitspraken.![]()
Een freak, en daar is ie zich bewust van.quote:
Zegt wel zinnige dingen over het algemeen en steekt niet onder stoelen of banken wat hij allemaal wel niet gebruikt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Werkt zo'n foamroller nou echt? Kan mij er eigenlijk niks van voorstellen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef Ethanolic het volgende:
Heb de roller en chest expander besteld. Springtouw heb ik al en weels genoeg in le gym.
Overigens ook protein ballz. Hey Yuri.Aan te raden?
![]()
Is wel aan te raden. Het werkt echt goed. Ik ben er geen fan van, het is niet echt pijnloos zeg maar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Werkt zo'n foamroller nou echt? Kan mij er eigenlijk niks van voorstellen.Aan te raden?
![]()
![]()
Ik begin een beetje moe te worden van Andy Bolton op m'n feestboek. Elke dag weer een ad om 'een workshop met de eerste persoon die meer dan 1000 LBS deadlifte'. So fucking what?
En dan z'n hele training naar die 1000 neerpennen waar niemand geen hol aan heeft. Alsof we zijn genen hebben.
/irritatie.![]()
Komt sowieso behoorlijk veel meuk voorbij ja. Ook van pagina's waarvan ik dacht dat het wel iets toe zou voegen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:52 schreef Snakey het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Andy Bolton op m'n feestboek. Elke dag weer een ad om 'een workshop met de eerste persoon die meer dan 1000 LBS deadlifte'. So fucking what?
En dan z'n hele training naar die 1000 neerpennen waar niemand geen hol aan heeft. Alsof we zijn genen hebben.
/irritatie.![]()
Ron Jeremy is er wel op achteruitgegaan zeg.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Snakey het volgende:
Focking hell, die armen van Rich Piana.![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/OfficialRichPiana
En Rich Piana is z'n fluffer, vandaar dat hij zulke armen heeft.![]()
![]()
![]()
Het lijkt erger te worden de laatste paar weken. Lilliebridge met hun nieuwe supp deal, dus nu krijg je een berg supp ads van ze. Benni met z'n Giant trainings spul. Jammer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Komt sowieso behoorlijk veel meuk voorbij ja. Ook van pagina's waarvan ik dacht dat het wel iets toe zou voegen.![]()
Dat is Zahir Khudayarov. Die draait goed mee in de PL top op het moment.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ron Jeremy is er wel op achteruitgegaan zeg.
En Rich Piana is z'n fluffer, vandaar dat hij zulke armen heeft.![]()
![]()
Woohoo, na 3 nachten met helse rugpijnen heb ik vandaag weer een beetje kunnen trainenBen ik erg content mee moet ik zeggen.
![]()
Daarom ben ik blij dat ik geen fb heb en geen instagram en zulks. Nul komma nul irritatie van zogenaamde fitgirls en andere lifters.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het lijkt erger te worden de laatste paar weken. Lilliebridge met hun nieuwe supp deal, dus nu krijg je een berg supp ads van ze. Benni met z'n Giant trainings spul. Jammer.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: