Het gaat niet om de 'cases' het gaat om de ontwikkeling van James en Mike. Die andere zaken zijn gewoon dingen waarlangs die ontwikkeling plaats heeft. Ik vind het wel wat hebben; echt een nieuwe manier van het vertellen van een verhaal. Periodieke cases, maar wel met ontwikkeling van het hoofdcharacter. Verder is het maar afwachten hoe periodiek die cases zijn, en of ze niet terugkomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:14 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die het steeds minder vind worden. Niet alleen omdat het saai is maar ook omdat er geen lijn in het verhaal is te vinden. Dan weer Nacho, dan weer de Kettleman's en nu weer die oudjes. daarnaast Mike die nog even los met zijn levensverhaal komt.
Goede inhoudelijke post.quote:
Ergens kon je liplezen there's nothing I can do ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:12 schreef NewHorizon het volgende:
Ook een heerlijke scene was die in de flashback, waarbij je alleen de printer hoorde en het gesprek uit de lichaamstaal af moest lezen
Het zou best kunnen inderdaad dat ze een keer opeens de aflevering beginnen met nou daar hebben we mooi gecashed van die zaak zonder uit te leggen hoe het is gegaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het gaat niet om de 'cases' het gaat om de ontwikkeling van James en Mike. Die andere zaken zijn gewoon dingen waarlangs die ontwikkeling plaats heeft. Ik vind het wel wat hebben; echt een nieuwe manier van het vertellen van een verhaal. Periodieke cases, maar wel met ontwikkeling van het hoofdcharacter. Verder is het maar afwachten hoe periodiek die cases zijn, en of ze niet terugkomen.
Alles wijst erop dat HHM de zaak gaat overnemen, Chuck staat daar nog onder contract en er is voor 400 dollar aan printmateriaal op zijn ''account'' gemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:34 schreef golfer het volgende:
Prima aflevering en mooi hoe Chuck steeds meer weer de briljante advocaat aan het worden is.
Prachtig dat ie zonder nadenken gewoon naar die auto liep en toen opeens zich realiseerde dat ie buiten was.
Hoop dat ze samen nog even dat bejaardenhuis flink kunnen uitknijpen.
Ja ze hadden beter een half miljoen ofzo kunnen aannemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat HHM de zaak gaat overnemen, Chuck staat daar nog onder contract en er is voor 400 dollar aan printmateriaal op zijn ''account'' gemaakt.
Het zou me ook niet verbazen als Kim hem erbij naait, ze hebben tenslotte uiteindelijk in BB geen enkel contact meer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ze hadden beter een half miljoen ofzo kunnen aannemen.
Had het al eerder gezegd, maar bijna niemand uit deze serie komt nog voor in BB, dat wil toch niet zeggen dat iedereen ook dood is of geen contact meer met ze heeft?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als Kim hem erbij naait, ze hebben tenslotte uiteindelijk in BB geen enkel contact meer.
Nee misschien niet, maar aangezien die Kim al moeilijk deed om wat printwerk terwijl Jimmy haar die hele Kettleman zaak zo ongeveer kado gaf...quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Had het al eerder gezegd, maar bijna niemand uit deze serie komt nog voor in BB, dat wil toch niet zeggen dat iedereen ook dood is of geen contact meer met ze heeft?
.
Chuck heeft baat bij die rechtszaak dus niet in geld uit te drukken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ze hadden beter een half miljoen ofzo kunnen aannemen.
Saul was niet de protagonist in BB dus dat weet je niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als Kim hem erbij naait, ze hebben tenslotte uiteindelijk in BB geen enkel contact meer.
Zie boven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef Individual het volgende:
Saul was niet de protagonist in BB dus dat weet je niet.
Ze wilde al naar huis maar bleef toch om te printen. Dat lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar aangezien die Kim al moeilijk deed om wat printwerk terwijl Jimmy haar die hele Kettleman zaak zo ongeveer kado gaf...
Als iemand je net een zaak kado heeft gedaan dan zou ik verwachten dat je wat minder moeilijk zou doen om wat prints.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Ze wilde al naar huis maar bleef toch om te printen. Dat lijkt me geen probleem.
Saul kan dingen doen die niet legaal zijn, zij niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als iemand je net een zaak kado heeft gedaan dan zou ik verwachten dat je wat minder moeilijk zou doen om wat prints.
Sowieso vind ik dat Jimmy een stuk aardiger is voor Kim dan andersom, maar goed, ik kan er uiteraard naast zitten.
Dan ga je compleet voorbij aan het feit dat ie de Kettleman zaak aan haar heeft gegeven...quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef JDx het volgende:
[..]
Saul kan dingen doen die niet legaal zijn, zij niet.
Als jij bij de NS werkt en een vriend doet iets voor je kan jij ook niet even 50 euro op zijn OV-kaart storten omdat hij dat nodig heeft.
Ja ze kan heus wel wat terug doen, maar niet als ze daardoor haar baan verliest.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan ga je compleet voorbij aan het feit dat ie de Kettleman zaak aan haar heeft gegeven...
En het zou mij niets verbazen als zij deze zaak ook naar zich toe trekt en Jimmy de lul is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ze kan heus wel wat terug doen, maar niet als ze daardoor haar baan verliest.
Die heeft ze juist gered door die Kettleman zaak.
Ik weet niet, ik denk dat ze stiekem wel sympathie ofzo voor hem heeft. Maar het moet wel een keer fout gaan natuurlijk dat getouwtrek tussen die 2.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En het zou mij niets verbazen als zij deze zaak ook naar zich toe trekt en Jimmy de lul is.
Kan niet wachten tot ie Saul wordt, echt schijt heeft en criminele shit gaat aannemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:38 schreef planethugo het volgende:
hoewel er alles kan gebeuren omdat je eigenlijk bijna niks van Saul in BB weet behalve zijn betrokkenheid met Walt en dat hij een behoorlijk louche kantoor opgebouwd heeft, denk ik idd ook niet dat hij nog contact met die Kim heeft.
Ik vermoed dat de kwaal van Chuck ervoor zorgt dat ook deze zaak vroeg of laat in de soep loopt en Chuck er daardoor nog veel erger aan toe is en naar een kliniek moet waardoor Jimmy de Saul wordt die we kennen en die vooral voor de schuldige de zaken gaat regelen.
idd, ik denk dat iedereen daarop het wachten is. hoewel ik het elke week prima vind mag er wat mij betreft wel wat schot in het verhaal komen, zodat het volgend seizoen wat meer los kan gaan. Maargoed zoals gezegd ben ik tot nu toe ook tevreden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ie Saul wordt, echt schijt heeft en criminele shit gaat aannemen.
Het verveelt inderdaad geen seconde.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, ik denk dat iedereen daarop het wachten is. hoewel ik het elke week prima vind mag er wat mij betreft wel wat schot in het verhaal komen, zodat het volgend seizoen wat meer los kan gaan. Maargoed zoals gezegd ben ik tot nu toe ook tevreden.
Ik denk dat het echt nog een hele tijd gaat duren voor hij Saul wordt. Er gaat waarschijnlijk eerst van alles gebeuren met Jimmy.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, ik denk dat iedereen daarop het wachten is. hoewel ik het elke week prima vind mag er wat mij betreft wel wat schot in het verhaal komen, zodat het volgend seizoen wat meer los kan gaan. Maargoed zoals gezegd ben ik tot nu toe ook tevreden.
Als die hele zaak uit zijn handen genomen wordt door HHM en Chuck en Kim hem de rug toekeren wordt ie Saul.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:21 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt nog een hele tijd gaat duren voor hij Saul wordt. Er gaat waarschijnlijk eerst van alles gebeuren met Jimmy.
het kan ook zomaar nog een seizoen duren als ze op dit tempo verder gaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als die hele zaak uit zijn handen genomen wordt door HHM en Chuck en Kim hem de rug toekeren wordt ie Saul.
Nog 2 EPs verwacht ik.
Dat is natuurlijk ook weer zo, ze hebben dat 2e seizoen al bevestigd dus misschien smeren ze het uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
het kan ook zomaar nog een seizoen duren als ze op dit tempo verder gaan
Maar dat Jimmy Saul wordt doordat er iets gebeurt met Chuck lijkt me geen wilde gok.
Mike heeft zijn eerste stap iig gezet naar zijn personage in BB
Goed luisteren. Ze kon er mogelijk om ontslagen worden en waren duizenden kopies.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als iemand je net een zaak kado heeft gedaan dan zou ik verwachten dat je wat minder moeilijk zou doen om wat prints.
Sowieso vind ik dat Jimmy een stuk aardiger is voor Kim dan andersom, maar goed, ik kan er uiteraard naast zitten.
Goed lezen, ze heeft de Kettleman zaak in haar schoot geworpen gekregen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goed luisteren. Ze kon er mogelijk om ontslagen worden en waren duizenden kopies.
Wat voor zin heeft het om je baan kwijt te raken terwijl je juist gered bent om je baan te behouden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goed lezen, ze heeft de Kettleman zaak in haar schoot geworpen gekregen...
Dan mag je daar best iets voor terug doen al heeft dat enig risico..
Voor wat hoort wat, vriendendienst, dat soort dingen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het om je baan kwijt te raken terwijl je juist gered bent om je baan te behouden.
Maar de logica ontgaat je he? Ze zou weer ontslagen worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat, vriendendienst, dat soort dingen...
Nee die ontgaat me niet...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar de logica ontgaat je he? Ze zou weer ontslagen worden.
Zij heeft het uiteindelijk geprint op account van Chuck, dat is de dienst.
Zo saai dat je toch weer komt postenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie gaan in ieder geval dieper in op de (boring) personages dan de script schrijvers zelf. Tja je moet ook wel iets kunnen vinden om te praten, zo saai is het.
Dat niet omdat ik een onwijze fan van BB ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is een beetje een flauwe reactie, maar stop gewoon met kijken
The Walking Dead is een goeie. Slechtste serie van de afgelopen 5 jaar maar razend populair. Altijd leuk om even in dat topic te klagenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef Individual het volgende:
Ik moet nog even een show vinden die ik niet leuk vind en dan de desbetreffende topics volspammen met hoe niet leuk ik het wel niet vind. Daarnaast wil ik aandacht zowel positief, maar vooral negatief.
Ik hoop dat het nog minstens een seizoen duurt tot hij Saul wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
het kan ook zomaar nog een seizoen duren als ze op dit tempo verder gaan
Maar dat Jimmy Saul wordt doordat er iets gebeurt met Chuck lijkt me geen wilde gok.
Mike heeft zijn eerste stap iig gezet naar zijn personage in BB
Die rechtszaak met het advocatenbureau van zijn broer speelt nog toch? Waarschijnlijk komen ze ergens aan het eind van dit seizoen aan een overeenkomst. Als zijn broer ook weer genezen is verklaard kan hij weer mooi voor Hamlin werken en stopt Jimmy waarschijnlijk met Hamlin pesten omdat zijn broer geholpen is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:15 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog minstens een seizoen duurt tot hij Saul wordt.
Het speelt zich zes jaar af voor dat Saul en Walter elkaar ontmoeten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:15 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog minstens een seizoen duurt tot hij Saul wordt.
yepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:55 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die in het intro met de stropdassen en vogelspinnen meteen moest denken aan de "treinkaap" in BB waar dat jochie op zijn crossbrommer werd doodgeschoten met z'n potje met zo'n beest in zijn spijkerjasje?
Yep ik ben de enige of Yep ik dacht daar ook aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, realistische zakenman meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef studentje7 het volgende:
pff, wat een aflevering weer... Arme Jimmy en wat is **** een egocentrische, seniele sukkel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, realistische zakenman meer.
Jimmy is hoe je het ook wendt of keert een 'hosselaar': heeft dat dit seizoen alleen al meermaals bewezen. Wil je zo iemand echt als associate of zelfs partner alleen al vanuit het oogpunt van aansprakelijkheid? Komt nog eens z'n mailorder diploma bij.. Zal de reputatie van je kantoor vast goed doen.. dat + dezelfde achternaam als een founder.![]()
Maakt het nog niet nodig daar zo two-faced over te doen/chuck op persoonlijk vlak niet minder een eikel.![]()
Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat?quote:
Dat ervoor kan ik begrijpen (als die het zelf had gezegd en niet zo sneaky via Hamlin) maar na dat hele gedoe met z'n ziekte dit flikken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat?![]()
Ik vind het, zelfs al leek het haast meer met afgunst onderbouwd te worden ("I worked my ass off to get where I am and you take these shortcuts and you think suddenly you're my peer") zeker geen vreemde beslissing. Wel bijzonder harteloos.
Best lang volgens Wikipedia:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgende week alweer de laatste... hoelang duurt de 'stop'?
quote:On June 19, 2014, AMC announced it had renewed the series for a second season of 13 episodes to premiere in early 2016, with the first season to consist of 10 episodes, and that the series premiere had been delayed to early 2015.[3] The first teaser trailer debuted on AMC on August 10, 2014, and confirmed its premiere date of February 2015.[26] In November 2014, AMC announced the series would have a two-night premiere; the first episode aired on Sunday, February 8, 2015, at 10:00 pm (ET), and then moved into its regular time slot the following night, airing Mondays at 10:00 pm.[2]
dit jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat ervoor kan ik begrijpen (als die het zelf had gezegd en niet zo sneaky via Hamlin) maar na dat hele gedoe met z'n ziekte dit flikken?
Mind = blownquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
hadden we bijna Trevor vs Vaas gehad.
Nou, het zit wel een beetje in Jimmy's aard om de shortcut te willen nemen toch?quote:
Er is niets mis met een shortcut als je gewoon de kwaliteiten hebt. Het maakt natuurlijk weinig uit of een advocaat 20 jaar heeft zitten blokken op alle stof of dat hij een paar uur zelfstudie heeft gedaan, zolang het resultaat maar vergelijkbaar isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nou, het zit wel een beetje in Jimmy's aard om de shortcut te willen nemen toch?
Tuurlijk is het een lul, maar vanuit het karakter gezien vond ik het wel logischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is niets mis met een shortcut als je gewoon de kwaliteiten hebt. Het maakt natuurlijk weinig uit of een advocaat 20 jaar heeft zitten blokken op alle stof of dat hij een paar uur zelfstudie heeft gedaan, zolang het resultaat maar vergelijkbaar is
Even los van het feit dat je je (kleine) broer niet uit jaloezie en ijdelheid een goedbetaalde baan gaat ontzeggen ondanks dat hij duidelijk de kennis en passie heeft.
Oh. Ja, dat zeker. En menselijk. Goed werk sowiesoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een lul, maar vanuit het karakter gezien vond ik het wel logisch
Zo goed geschreven
Ik had de backstab echt niet verwacht vanuit Chuck. Zeker niet tov z'n eigen broer die hem zo geholpen heeft tijdens zijn ziekte.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een lul, maar vanuit het karakter gezien vond ik het wel logisch
Zo goed geschreven
Een backstab zou dan ook een slechte backstab zijn als hij verwacht is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik had de backstab echt niet verwacht vanuit Chuck. Zeker niet tov z'n eigen broer die hem zo geholpen heeft tijdens zijn ziekte.
Haha, het is ook zeker briljant.... maar Chuck is wel een bitchquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Een backstab zou dan ook een slechte backstab zijn als hij verwacht is.
Ja dat vroeg ik me ook af..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef Individual het volgende:
Waarom gaat Jimmy met die miljoenencase niet naar een andere law firm?
It's the only lawfirm in town.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef Individual het volgende:
Waarom gaat Jimmy met die miljoenencase niet naar een andere law firm?
Misschien doet hij dat nog wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gokte dat Hamlin haar vertelde dat het de keuze van Chuck was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Rmie het volgende:
Wat werd Kim verteld net nadat de deur gesloten werd. Werd er een deal gemaakt?
Ik denk de waarheid over Chuck.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Rmie het volgende:
Ze werd helemaal uit elkaar getrokken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Rmie het volgende:
IV?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:52 schreef Thomas_D het volgende:
Wat een heerlijke serie weer zeg! De dialogen zijn weer fantastisch en zo ook de karakters 👍. Verwijzing naar GTA IV viel mij ook meteen op, echt mooi gedaan/bedacht.
Laatste keer dat ik in Amerika was lag er een Yellow Pages in m'n hotelkamer. Echt grappig om dan dit soort advertenties te zien, moest toen gelijk aan Saul Goodman denken. Dat "Hablamos Español" erbij maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Er is er nog een.
[ afbeelding ]
http://ronbell.com/
Brrr, ik ken nog zo iemand die vind per definitie iets meer te verdienen dan anderen op basis van dingen als 'ik heb er meer uur ingestoken 'ik ben er langer mee bezig' en worst of all anderen daarom succes misgunnen puur omdat dat slecht reflecteertquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jimmy is hoe je het ook wendt of keert een 'hosselaar': heeft dat dit seizoen alleen al meermaals bewezen. Wil je zo iemand echt als associate of zelfs partner alleen al vanuit het oogpunt van aansprakelijkheid? Komt nog eens z'n mailorder diploma bij.. Zal de reputatie van je kantoor vast goed doen.. dat + dezelfde achternaam als een founder.![]()
Maakt het nog niet nodig daar zo two-faced over te doen/chuck op persoonlijk vlak niet minder een eikel.![]()
Erg sterke episode![]()
Bob Odenkirk![]()
Jonathan Banks![]()
Schrijvers
Man, in Suits nemen ze zelfs iemand aan zonder opleiding en die is fucking goed! Dus wat nouquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat?![]()
Ik vind het, zelfs al leek het haast meer met afgunst onderbouwd te worden ("I worked my ass off to get where I am and you take these shortcuts and you think suddenly you're my peer") zeker geen vreemde beslissing. Wel bijzonder harteloos.
Maar zou er een deal gemaakt zijn? Jij zorgt dat Jimmy de zaak aan ons geeft en we geven je daarvoor een betere positie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik gokte dat Hamlin haar vertelde dat het de keuze van Chuck was.
Man, in Suits nemen ze zelfs iemand aan zonder opleiding en die is fucking goed! Dus wat nouquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Windy Wendyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet komt Wendy ook nog wel een keer langs
Hmmm zoiets zal mij niks verbazen. En dan krijgen Kim en Jimmy natuurlijk ook ruzie en dan begint "het feestje".quote:Op woensdag 1 april 2015 09:33 schreef Rmie het volgende:
[..]
Maar zou er een deal gemaakt zijn? Jij zorgt dat Jimmy de zaak aan ons geeft en we geven je daarvoor een betere positie?
Ik denk dat haar het verhaal is verteld en dat ze Jimmy tegen de bizarre actie van Chuck wilde beschermen.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:33 schreef Rmie het volgende:
[..]
Maar zou er een deal gemaakt zijn? Jij zorgt dat Jimmy de zaak aan ons geeft en we geven je daarvoor een betere positie?
Goed puntquote:Op woensdag 1 april 2015 09:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Man, in Suits nemen ze zelfs iemand aan zonder opleiding en die is fucking goed! Dus wat nou
Nee denk dat ze met dat wetende gewoon puur uit vriendschap naar Jimmy doet, om hem te beschermen. Met de deal nemen kan ie namelijk eigen weg starten terwijl Chuck dan bij HHM zou zitten. Los van beide broers dus. Jimmy wilde de case en samen met Chuck.. als zij dan weet dat Chuck degene is die m niet wilt dan is Jimmy met de deal beter af.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:33 schreef Rmie het volgende:
[..]
Dit zou kunnen. Maar wat was de functie van dit gedoe dan vanuit schrijvers oogpunt? Saul/James kwam er immers zelf achter.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik gokte dat Hamlin haar vertelde dat het de keuze van Chuck was.
Dat weet je toch helemaal niet? Ik had juist de indruk dat James het wist via Kim en bij Chuck naar een soort laatste bevestiging zocht.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:34 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit zou kunnen. Maar wat was de functie van dit gedoe dan vanuit schrijvers oogpunt? Saul/James kwam er immers zelf achter.
Op basis dan deze scène lijkt hij er toch zelf achter te zijn gekomen, m.i.:quote:Op woensdag 1 april 2015 12:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet? Ik had juist de indruk dat James het wist via Kim en bij Chuck naar een soort laatste bevestiging zocht.
Dus tenzij James liegt, is hij er dus zelf achter gekomen, dunkt me...quote:666
00:42:43,438 --> 00:42:47,358
I always turn my phone off
before I put it in your mailbox.
667
00:42:47,359 --> 00:42:51,821
Two nights ago, it was
left on. Battery drained.
668
00:42:51,822 --> 00:42:55,533
I was so damn sure that
I turned it off, you know.
669
00:42:55,534 --> 00:42:57,952
Because I always do.
It's a habit, right? Heh.
670
00:42:57,953 --> 00:42:59,954
So it was nagging me. It was nagging me.
671
00:42:59,955 --> 00:43:02,123
So I called the phone company.
672
00:43:02,124 --> 00:43:06,418
Turns out there was a
deleted call at 2 a.m.
673
00:43:06,419 --> 00:43:08,588
when I was asleep right there.
674
00:43:10,340 --> 00:43:13,468
And you know whose number? Hamlin's.
675
00:43:15,345 --> 00:43:17,555
The only person who
could have made that call
676
00:43:17,556 --> 00:43:21,393
and deleted it is you, Chuck.
Dat kan ook praktisch zijn, op deze manier krijg je geen "rat" in het verhaal. Als Chuck aan Hamlin eist dat het tussen beide blijft en Hamlin doet hetzelfde bij Kim, dan is dit alternatieve verhaal juist logisch. Als James meteen Kim als bron geeft, is Kim klaar bij HHM.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:44 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op basis dan deze scène lijkt hij er toch zelf achter te zijn gekomen, m.i.:
[..]
Dus tenzij James liegt, is hij er dus zelf achter gekomen, dunkt me...
Dit. Zo moeilijk is het niet. En vervolgens komt hij er zelf achter dmv z'n telefoon--> rapen gaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:09 schreef JDx het volgende:
Kim wilde James nog overhalen, daarom zag je dat stukje.
Zij kon niet aanzien dat hij erachter zou komen, omdat ie zoveel voor z'n broer heeft gedaan.
dat gezicht van die manquote:Op woensdag 1 april 2015 13:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit. Zo moeilijk is het niet. En vervolgens komt hij er zelf achter dmv z'n telefoon--> rapen gaar.
[ afbeelding ]
Ik ben vooralsnog nooit met een pistool tegen mijn keel geslagen maar ik kan me voorstellen dat ik een soortgelijk gelaat zou vertonenquote:
Als hij zo een "realistische zakenman" is had die gewoon in Jimmy's gezicht mketen zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Erg sterke episode![]()
Bob Odenkirk![]()
Jonathan Banks![]()
Schrijvers
Uhm.. als Chuck Hamlin niet had gebeld van te voren had die hem vanwege de zaak gewoon aangenomen he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft wel een potentiele miljoenenzaak ontdekt waardoor hij zonder Chucks tegenwerking normaal gesproken zo aangenomen zou worden!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nou, het zit wel een beetje in Jimmy's aard om de shortcut te willen nemen toch?
Wederom een topaflevering!
Niet? Hij heeft twee succesjes gehad tot op heden. De eerste, Kellerman, had hij aan Mike te danken nadat hij er zelf een teringzooi van had gemaakt en de tweede werd pas een grote zaak toen Chuck zich ermee ging bemoeien en de potentie zag.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:03 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Het is niet dat Jimmy niet goed genoeg is oid.
In dit seizoen is echt wel bewezen dat Jimmy een goede en hele slimme advocaat is. En Jimmy heeft weldegelijk zelf die zaak ontdekt. Ook heel het gedoe met de Kettlemans heeft die uiteindelijk slim opgelost.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft twee succesjes gehad tot op heden. De eerste, Kellerman, had hij aan Mike te danken nadat hij er zelf een teringzooi van had gemaakt en de tweede werd pas een grote zaak toen Chuck zich ermee ging bemoeien en de potentie zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |