picsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef Specularium het volgende:
Het is 17 graden, jullie snappen dat ik nu in bikini buiten zit.
Bij Antoine ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:37 schreef Uccie het volgende:
Ik houd ook wel van mannen. Maar dat is ineens geen nieuws
Ik houd van vrouwen, nu ben ik hier zeker niet meer welkomquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:37 schreef Uccie het volgende:
Ik houd ook wel van mannen. Maar dat is ineens geen nieuws
Ze houden alleen niet van jou.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwen, nu ben ik hier zeker niet meer welkom
Ik weetquote:
Dat is meer een herenliefde topicquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
[ afbeelding ]
Volgens mij wilde vaduz in het slecht Duits een trio regelen in een taxi met sp3c en Specu op de parkeerplaats van de Burger King.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
Iets met mannen haten of zo (hoop ik). Anders is het gay.
Ik zou het downloaden (of filmen en doorverkopen).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wilde vaduz in het slecht Duits een trio regelen in een taxi met sp3c en Specu op de parkeerplaats van de Burger King.
Ik kijk niet, maar ik mis geloof ik niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:33 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is DWDD weer pure aids en moet Matthijs nog steeds zijn bek houden.
Ik dacht Liechtensteinse mannen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef sp3c het volgende:
Vaduz houdt vooral van Duitse mannen
het is een vreemd kereltje
Dat zijn bijna allemaal normale woorden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:30 schreef Karina het volgende:
Sommige woorden ken jij ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bargoens
Maar afkomstig uit het bargoens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn bijna allemaal normale woorden.
Dit is zo'n campingtv, 37 cm.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
Ach ik kijk nu naar een tv die analoog is aangesloten en het beeld is altijd een beetje wazigDraad is zeker niet helemaal goed.
Met een antenne? Dat is wel heel retro.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is zo'n campingtv, 37 cm.
Nog steeds kleiner dan mijn pener.
Nee, niet zo een.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een antenne? Dat is wel heel retro.
Waarvoor is dat touwtjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet zo een.
Wel met een touwtje.
Zit meestal in het plugje, moet je even opnieuw aansluiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
OwDat is toch geen touwtje man dat is een kabeltje.
Nou die bij mij is dus denk ik niet goed meer want het beeld is kut. En ik weet niet hoe ik een tweede tv digitaal moet aansluiten
Dan moet ik bij het modem een splitter hebben denk ik? Want er zit al een tv aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit meestal in het plugje, moet je even opnieuw aansluiten.
Weet ik veel, maak eens een paint van de situatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet ik bij het modem een splitter hebben denk ik? Want er zit al een tv aan.
Ja het beeld moet beter en aan het kabeltje heb ik al zitten klooien. Dus ik dacht als hij digitaal is aangesloten dan is het meteen goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik veel, maak eens een paint van de situatie.
Ik dacht dat alleen je beeld van de tv beter moest.
Die Turken doen niet mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:28 schreef anonymoussie het volgende:
Zo, gaan jullie allemaal stemmen morgen?
Gewoon een random vakje aankruisenquote:
En dan maar hopen dat ik niet zo'n partij aankruis die de dijken wil doorbreken zodat mijn huis onder water komt te staanquote:
Ja, overheid en ict gaan altijd zo goed samenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:43 schreef anonymoussie het volgende:
Dat we tegenwoordig nog niet via digid of zo kunnen stemmen...
Nou digid is er al een tijdje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, overheid en ict gaan altijd zo goed samen
Rutte vindt het prima als je naar Syrië gaat om te moorden en verkrachten, als je maar belooft niet meer terug te komenquote:
technisch gezien heeft hij dat niet gezegd natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rutte vindt het prima als je naar Syrië gaat om te moorden en verkrachten, als je maar belooft niet meer terug te komen
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Als ik mensen in een openbare ruimte zie roken ga ik altijd vlak naast ze staan en heel hard hoesten.
Dan ren ik meestal hard weg. Ik hoop dan maar dat ze hun les hebben geleerd, maar het zijn tokkies dus dat zal wel niet.quote:
Dat is wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ren ik meestal hard weg. Ik hoop dan maar dat ze hun les hebben geleerd, maar het zijn tokkies dus dat zal wel niet.
Ik ben niet raar, ik ben speciaal.quote:
Ik heb er gepost hoor. Ik hoop dat ik nu snel een leuke meisje vindquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
[ afbeelding ]
Ik heb al een leuke meisje gevondenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er gepost hoor. Ik hoop dat ik nu snel een leuke meisje vind
Als je Falyx bent misschien wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is 12. is dat normaal?
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan makkelijk als je bijna 16 bent. /nopedo /teamfylaxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe is een militaire rang voor je naam zetten een bashquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Crewbash, 40-45 maanden weg.
Gahahaha!:P
Een paar Zeeuwen die de verkeerde grafkist hebben besteld ofzoquote:
In slot Zeist?!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar Zeeuwen die de verkeerde grafkist hebben besteld ofzo
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Wat naar trouwens met dit mooie weer dat er steeds meer mensen zijn die denken dat ze net als ik gebruik mogen maken van het fietspad, met hun 10 km/per uur. Het is dat ik best hard kan schreeuwen en goed met mijn ellebogen ben, anders lagen er nu een hoop in de berm.
Het was in Sluiskil, ik weet niet wat daar is.quote:
Dokter Corriequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
mevrouw corrie he?
Of anders dokter Corrie
Ik hoop binnen 20 min in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
Nou zitten jullie allemaal klaar voor Pauw?
Oh dan verstond ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was in Sluiskil, ik weet niet wat daar is.
Ik ook. En ik zit hier nog wel binnen de dijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 20 min in slaap te vallen.
Ben mijn stempas voor dat waterschapgedoe ook weer kwijt.
Wat verstond je dan? En dat Zeeuwse accent lag er nogal dik bovenopquote:
Nee, ik zit lekker hier onder zeeniveau aan de kustquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik zit hier nog wel binnen de dijken
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Lekker genieten van die geile MILF Edith Schippers
Slot Zeist dusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat verstond je dan? En dat Zeeuwse accent lag er nogal dik bovenop
Das dan ook niet zo slimquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zit lekker hier onder zeeniveau aan de kust
Ik mag de kelder niet uit vandaag.quote:
http://www.overstroomik.nl/quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zit lekker hier onder zeeniveau aan de kust
Ik heb een gedempte kelder, daar zit hopelijk niemand inquote:
Hier zat je 70 jaar geleden op de zeebodem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.overstroomik.nl/
Ik zit op -3,5 meter
Ik zit wel 7 hoog, maar de fundering zit op -2.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op -3,5 meter
watquote:De kans op een verwoestende overstroming in dijkring Kromme Rijn (dijkring 44) is groter dan 1 op de 1.000 per jaar.
the voice kids zijn nog bij de audities.quote:
Waterhoogte in jouw buurt: maximaal 2 meterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
lol
[..]
Hier zat je 70 jaar geleden op de zeebodem.
alsof jij weet waar ik woonquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waterhoogte in jouw buurt: maximaal 2 meter
neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Was het debat de moeite van t terugkijken waard?
Ik zit lekker droogquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op -3,5 meter
-4.2 NAPquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
lol
[..]
Hier zat je 70 jaar geleden op de zeebodem.
Mijn huis heeft de Watersnoodramp ook overleefd, dus dat komt wel goedquote:
Of een steen tegen zijn hoofd, lijkt mij beter.quote:
Je vriendin opblazen en hierheen varen, ik zit op +0,8 blijkbaarquote:
Hoe kan jij zo hoog zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je vriendin opblazen en hierheen varen, ik zit op +0,8 blijkbaar
Geen idee, internet, dus dan is het waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo hoog zittenIk woon niet eens in de buurt van de kust
En dan woon ik nog wel op een voormalig eilandquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, internet, dus dan is het waar.
* Fokker89 peddelt weer terugquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
Oh...behalve dan dat mijn wijk blijkbaar toch op -0,4 NAP zit
7 hoog, gewoon via het bovenraam de kamer in peddelen.quote:
Te hoog niveau voor jou he.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Lekker interessant dit allemaal.
Met jullie niveau.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Deze statistiek is veel belangrijker.
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
quote:16.6%
Oh volgens die is het hier maar -3.7 m. N.A.Pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
7 hoog, gewoon via het bovenraam de kamer in peddelen.
Je bent zelf een met.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Lekker interessant dit allemaal.
Met jullie niveau.
7.2 m. N.A.P.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
Volgens deze: http://www.zeeniveau.nl/tool/
24,7% en daar ben ik onderdeel vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
*onbekend N.A.P.*quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
Volgens deze: http://www.zeeniveau.nl/tool/
Ja, maar bij jullie loopt het op.quote:
Volledig dood hierquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*onbekend N.A.P.*
Kaarttje trouwens van hoe de kustlijn eigenlijk zou moeten lopen:
[ afbeelding ]
145 niet-westerse allochtonen (2.5%)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ja, ik woon aan de verkeerde kant van de stadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*onbekend N.A.P.*
Kaarttje trouwens van hoe de kustlijn eigenlijk zou moeten lopen:
[ afbeelding ]
Nee, geen kalifatima.quote:
Oh moeten jullie ons iets vertellen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
Zou specu nog een spelletje willen spelen met mij?
Ik aan de verkeerde kant van het waterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik woon aan de verkeerde kant van de stad
Fatima is gewoon een tattaquote:
Waar is Marianne?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
Zou specu nog een spelletje willen spelen met mij?
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij hebben gister gespeeld met elkaar.
Wat voor team?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb geen teammaatje meer, die was mad.
quote:
Nee, er is echt 0,0 geil aan een Kees. Gewoon nee, nee, nee.quote:
Klinkt als Pixelina.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Viel tegen, mijn maatje schopte haar PC kapot.
Soort mens erger je niet met kaarten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Klinkt als een dobbelspel.
Zo iets ja.quote:
Soort mens erger je niet, maar dan met kaarten. ipv dobbelstenenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Klinkt als een dobbelspel.
WELquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort mens erger je niet met kaarten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er is echt 0,0 geil aan een Kees. Gewoon nee, nee, nee.
Was team tosti mad?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het ei ondergebracht bij een draagmoederparkiet.
Ik associeer die naam met een familielid, en dat zou niet heel gezond zijn.quote:
Lui, ze keerden wel, maar gingen niet broeden. Dus bij die van mijn ouders erbij gelegd en nu eens kijken of het wel bevrucht was. Uitgerekende datum is de week na Pasen.quote:
Ik verlies altijd spelletjes, dus daar ben ik heel goed in geworden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
Dank u heren.
Ik doe niet mee ik kan nogal slecht tegen mijn verlies namelijk.
Week te laat voor de gourmet dus?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lui, ze keerden wel, maar gingen niet broeden. Dus bij die van mijn ouders erbij gelegd en nu eens kijken of het wel bevrucht was. Uitgerekende datum is de week na Pasen.
Goed plan, zou ik ook moeten doen.quote:
Heb je niets aan joh.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed plan, zou ik ook moeten doen.
Slaap lekker
Klein pannetje, klein vogeltje toch?quote:
Oh, ga ik slapen?quote:
quote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed plan, zou ik ook moeten doen.
Slaap lekker
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ga ik slapen?
Nou ja, dan doe ik dat maar!
GELUKKIG MAARquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef timmmmm het volgende:
GRAPJE HOOR, eerst nog even VI van gisteren kijken
Domino'squote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Mani er?
Ik wil even over gezonde voeding praten.
Ik hou niet zo van grapjes, wil je daarmee ophouden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef timmmmm het volgende:
GRAPJE HOOR, eerst nog even VI van gisteren kijken
Ik vind dat je heel goed bezig bent, chapeau.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Mani er?
Ik wil even over gezonde voeding praten.
Lekker was dat hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je heel goed bezig bent, chapeau.
Kap dan gewoon met dat kleffe gedrag, blaag.quote:
Van Chicken Tonight word je viesdik, dat is dus vanaf nu in ons leven taboe. Ik ga alleen nog maar voor de rouwe radijsjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker was dat he
Eigenlijk ga ik het morgen pas op eten, maar ik heb er stiekem al een paar opgegeten.
Maar ik mis de tijden wel dat ik hele platen Chicken Tonight naar binnen werkte.
Ik had er ook nog een halve citroen over uitgeknepen, geen idee waarom. Mijn lichaam was overgenomen door een healthguru zoals Wilfred Gené.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Chicken Tonight word je viesdik, dat is dus vanaf nu in ons leven taboe. Ik ga alleen nog maar voor de rouwe radijsjes.
Jij weet niet eens waar het over gaat, dus kap zelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kap dan gewoon met dat kleffe gedrag, blaag.
'quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat, dus kap zelf.
Mannen van de herenliefde krijgen nou eenmaal een harde plasser van me. Ik wist alleen niet dat het met knapen ook werktequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kap dan gewoon met dat kleffe gedrag, blaag.
Grote klasse, vandaag is de dag van de grote ommekeer. De volgende keer dat ik naar Groningen ga hebben we allebei een sixpack.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had er ook nog een halve citroen over uitgeknepen, geen idee waarom. Mijn lichaam was overgenomen door een healthguru zoals Wilfred Gené.
Ja daar kan ik dus niet in hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd.
http://forum.fok.nl/topic/2205982/1/25#150754731
Somaliër met een kapmes voorjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat, dus kap zelf.
Dat zijn geen Somaliërs.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Somaliër met een kapmes voorje
[ afbeelding ]
Dat klopt, en anders bestellen we er een.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grote klasse, vandaag is de dag van de grote ommekeer. De volgende keer dat ik naar Groningen ga hebben we allebei een sixpack.
Cold-turkey stoppen is ongezond, je moet inderdaad langzaam minderen. Heel langzaam.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, en anders bestellen we er een.
Weet niet helemaal zeker of ik wel twee karmeliet had moeten klappen maar oké.
FPforumquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk forumhttp://forum.fok.nl/topic/2202893
Sorry, ik heb niet om hun paspoort gevraagdquote:
Die pic van fylaxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk forumhttp://forum.fok.nl/topic/2202893
Ik denk dat ik als ik 40+ ben ga ophouden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cold-turkey stoppen is ongezond, je moet inderdaad langzaam minderen. Heel langzaam.
Lijkt me een prima schema.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als ik 40+ ben ga ophouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |