Heeft alleen wel een aardige tik gehad van achteren gezien die achterbumper...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef Dimitri_ het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Deze vond ik wel enorm leuk, maar de biedingen zitten nu al op ¤1200,- ex fees.
Ik verwacht ook geen schadevrije auto's met mijn budget.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeft alleen wel een aardige tik gehad van achteren gezien die achterbumper...
Heerlijke auto, alleen hebben we die thuis vroeger al een gehad, dus is niet echt iets 'nieuws'. Fantastisch ding overigens, dat geluid!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Volvo 960 3.0?
http://www.autotrader.nl/(...)24v-ambassador-line/
Voor 10x het budget weten we allemaal nog wel iets leuks voor TS. Voor die 1000 euro is het toch wel een uitdaging...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef lipje het volgende:
Ik weet wel een leuke 6 liter v12, maar die kost 10 keer je budget
Kan het me voorstellen, ook echt een statige bak die voor veilige kilometers garant staatquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Heerlijke auto, alleen hebben we die thuis vroeger al een gehad, dus is niet echt iets 'nieuws'. Fantastisch ding overigens, dat geluid!
Beste Jag. Heb je echt een geweldige wagen als je deze voor ¤1000,- mee kan nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:57 schreef Dimitri_ het volgende:
https://www.speurders.nl/(...)n=asc&order_by=price
Hier 400 euro vanaf lullen...
Lekker, met zo'n trekhaakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Beste Jag. Heb je echt een geweldige wagen als je deze voor ¤1000,- mee kan nemen
Wordt binnenkort 25 en heb heel wat schadevrije jaren met de motor. Premie zal wel meevallen gok ik. Die 150 is geen harde eis, meer een indicatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:32 schreef eXplorer1 het volgende:
hoe oud ben je en hoeveel schadevrijejaren? ben je <23 met 0 schadevrije jaren? dan houd je met geluk nog 10 euro over van de 150 euro voor je MRB.
ik ben zelf aan het kijken naar de A8/S8 MY2001 om mijn S80 R spec te vervangen, weet het nog niet zeker (rijd namelijk 40k km per jaar minimaal).
aah dat scheelt inderdaad, dan wordt het ongeveer 60 euro per maand voor ~1600/1700kg en 200+pk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:55 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Wordt binnenkort 25 en heb heel wat schadevrije jaren met de motor. Premie zal wel meevallen gok ik. Die 150 is geen harde eis, meer een indicatie.
Al een goed huis voor je S80 gevonden? Mijn pa is naar een leuke op zoek.
Ja, even gekeken.. De Jaguar is voor een goede ¤50,- p/m te verzekeren, dus dat gaat nogal.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
aah dat scheelt inderdaad, dan wordt het ongeveer 60 euro per maand voor ~1600/1700kg en 200+pk.
Nee nog niet, maar is een gechipte naar 260pk op LPG, ik weet niet of dat wat is.
Aaahhh dat valt mee jah, je kan ook op mobile.de kijken, komt ook weleens wat leuks voorbij, is te doen mits BPM over dagwaarde (+15 jaar).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja, even gekeken.. De Jaguar is voor een goede ¤50,- p/m te verzekeren, dus dat gaat nogal.
En tegen de tijd dat je van je Volvo af wil stuur maar even een PM, kijken we dan wel even.
ik had een andere Engelsman in gedachtenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Voor 10x het budget weten we allemaal nog wel iets leuks voor TS. Voor die 1000 euro is het toch wel een uitdaging...
Ik zou voor een Jaguar Sovereign gaan, met een V12. Als je er toch af en toe in rijdt en het is voor een niet al te lange tijd...
Shiiiiit hoeveel schoonmoeders wil je kwijt kunnen in die achterbakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:57 schreef Dimitri_ het volgende:
https://www.speurders.nl/(...)n=asc&order_by=price
Hier 400 euro vanaf lullen...
Die Jagbak is niet eens diep genoeg voor de gemiddelde schoonmoeder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:05 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Shiiiiit hoeveel schoonmoeders wil je kwijt kunnen in die achterbak
wagon!quote:
Wie weet is het een klein dingetje;) leuke bak!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:19 schreef fathank het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/7-serie/11714865
550 piek kun je em meenemen,. Wel even wat knutselen.
Dit zijn de buitenkansjes die ik zoek! Wel een raar verhaal erbij zeg..quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:19 schreef fathank het volgende:
Beetje dubieus, de motorkap gaat niet open, maar wel een foto van de motor?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:19 schreef fathank het volgende:
Tjah, het hoeft ook maar 500 piek te kosten. Dan kun je niet verwachten dat je een E38 in concourstaat meekrijgtquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:46 schreef PeuRac het volgende:
Mijn dagelijkse bak rijdt geweldig, comfortabel, heel apart en toch zeker hard/sportief mee te trappen: Lancia Kappa Coupe met 2.4 5-cilinder of 3.0 V6. Ik heb er wel lpg in liggen, want het verbruik is om van te slikken (1 op 7/8 als je rustig aan doet).
Die van mij is te koop, maar niet in jouw budget helaas, je kan ze wel vinden binnen je budget met wat geluk.
[..]
Beetje dubieus, de motorkap gaat niet open, maar wel een foto van de motor?
Dat verwacht ik ook niet, maar een verhaal wat niet aansluit bij de foto's, doet mij twijfelen over de betrouwbaarheid van de verkoper.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, het hoeft ook maar 500 piek te kosten. Dan kun je niet verwachten dat je een E38 in concourstaat meekrijgt
Heb jij geen foto's in je archief van je auto? Kan me voorstellen als je net zo'n wagen gekocht heb je ff een paar foto's schiet en doorstuurt naar je maten ofzo. Zoveel mogelijkheden te verzinnen. Niet gelijk van het slechtste uitgaan. Kijken kan altijd, hij zal heus geen pistool op je hoofd zetten en je dwingen 500 euro te geven om die wagen mee te nemenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar een verhaal wat niet aansluit bij de foto's, doet mij twijfelen over de betrouwbaarheid van de verkoper.
Mogelijke ellende kopen is niet erg, als de verkoper maar eerlijk is over de ellende.
Je hebt HEULE gekke mensenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb jij geen foto's in je archief van je auto? Kan me voorstellen als je net zo'n wagen gekocht heb je ff een paar foto's schiet en doorstuurt naar je maten ofzo. Zoveel mogelijkheden te verzinnen. Niet gelijk van het slechtste uitgaan. Kijken kan altijd, hij zal heus geen pistool op je hoofd zetten en je dwingen 500 euro te geven om die wagen mee te nemen
Onzin.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:53 schreef _Arthur het volgende:
[..]
JetCars![]()
Ook al krijg ik die bakken gratis, dan wil ik ze niet eens.
Defineer fatsoenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:19 schreef Geralt het volgende:
Imo koop je ook voor 2000 euro geen fatsoenlijke auto. Maargoed, als je zelf handig bent en gereedschappen hebt dan hoeft dan geen probleem te zijn natuurlijk
T is maar net wat je fatsoenlijk noemt, ik rij al 3 jaar perfect in een mooie Saab van 1150.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:19 schreef Geralt het volgende:
Imo koop je ook voor 2000 euro geen fatsoenlijke auto. Maargoed, als je zelf handig bent en gereedschappen hebt dan hoeft dan geen probleem te zijn natuurlijk
Een Saab is per definitie fatsoenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T is maar net wat je fatsoenlijk noemt, ik rij al 3 jaar perfect in een mooie Saab van 1150.
Dan is het natuurlijk wel te lije jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:08 schreef Dimitri_ het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ben wel redelijk handig maar mijn vader is nog veel handiger (automonteur) en het risico van een jet cars boeit me niet zo.
Kijk of je er eentje vind met 4WS, die dingen schijnen echt bizar goed te rijden. (Of hebben ze dat allemaal en zeg ik nu iets doms?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag gaan kijken voor een 735i, maar dat was het toch nét niet..
Toen viel mijn oog op een oude Prelude, en blijkt dat die wagens ook niks kosten. Lijkt me best leuk sturen!
Heb je niet een broer van een zus van je aangeleunde betovergrootachterneef die ooit eens bij een Batavusdealer heeft gewerkt die er eentje had ingeruild van een oud vrouwtje en waarmee jullie zijn wezen ringraggen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk of je er eentje vind met 4WS, die dingen schijnen echt bizar goed te rijden. (Of hebben ze dat allemaal en zeg ik nu iets doms?)
Waarom kan je die niet gewoon in de vrij zetten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef junkiexp het volgende:
Jet Cars is natuurlijk niet allemaal kommer en kwel, die meeste oude bakken zijn gewoon inruilers op een andere auto en worden met een APK (zonder gezeur) weer in de showroom gezet.
Ze hebben ook auto's van 35K, die bij andere bedrijven 40K zijn.
Vaak ook import.
Tsja, wie het weet mag het zeggen, ik weet het wel.
Maar ze gaan echt geen moeite doen voor een auto van 1000 euro, dat is gewoon een nieuwe apk erop en doorschuiven.
Er staat trouwens ook nog een 750IL, heb ik ook voor gekeken (vanaf internet)
http://link.marktplaats.nl/m902538220
Voor 1500 euro.
Alleen er zit een sleepoog ingedraaid, dat baart mij een beetje zorgen.
Zo'n automaat kan je niet zomaar slepen, daar zitten wat haken en ogen aan (what's in a name)
De 'vrij' is gemaakt om de aandrijving tussen de motor en de bak los te koppelen. Wanneer de aandrijving vanuit de wielen geschiet kan dit de bak beschadigen. Daarom moet bij veel achterwiel aangedreven auto's de cardanas losgekoppeld worden (iets wat meestal goed te doen is trouwens) bij het slepen.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom kan je die niet gewoon in de vrij zetten?
Weer wat geleerd!quote:Op zondag 22 maart 2015 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 'vrij' is gemaakt om de aandrijving tussen de motor en de bak los te koppelen. Wanneer de aandrijving vanuit de wielen geschiet kan dit de bak beschadigen. Daarom moet bij veel achterwiel aangedreven auto's de cardanas losgekoppeld worden (iets wat meestal goed te doen is trouwens) bij het slepen.
Spannend!! Ik zal afwachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een auto gekocht! Wel groot, maar met een kleine motor. Zal morgen even foto's maken.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een auto gekocht! Wel groot, maar met een kleine motor. Zal morgen even foto's maken.
Je kon niet wachten?quote:Op zondag 22 maart 2015 03:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Donderdag waarschijnlijk kijken voor een 518i station.
Jij had toch altijd een C4 corvette?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:55 schreef D. het volgende:
Het gaat weer kriebelen door topics als deze
Haha die taxi, supervet! Jammer dat ie zo verrot isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef jelledejelle het volgende:
http://www.autowereld.nl/(...)5239249/details.html
Beetje spartaans binnen maargoed....
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Niet geheel lelijk....
Klopt, maar da's iets heel anders natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een C4 corvette?
heerlijk topicquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bam! Een van de laatst geleverde 518i's, redelijk rijk uitgerust (4 elek ramen, spiegels, gescheiden airco, etc) in een goede staat! Wat kleine dingetjes wegwerken en het uiterlijk wat opleuken. Kentekenplaten met opgelegde letters, een lege kentekenplaathouder etc. En originele E34 velgen, deze zijn van een E39 alhoewel het niet slecht staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |