Kijk of je er eentje vind met 4WS, die dingen schijnen echt bizar goed te rijden. (Of hebben ze dat allemaal en zeg ik nu iets doms?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag gaan kijken voor een 735i, maar dat was het toch nét niet..
Toen viel mijn oog op een oude Prelude, en blijkt dat die wagens ook niks kosten. Lijkt me best leuk sturen!
Heb je niet een broer van een zus van je aangeleunde betovergrootachterneef die ooit eens bij een Batavusdealer heeft gewerkt die er eentje had ingeruild van een oud vrouwtje en waarmee jullie zijn wezen ringraggen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk of je er eentje vind met 4WS, die dingen schijnen echt bizar goed te rijden. (Of hebben ze dat allemaal en zeg ik nu iets doms?)
Waarom kan je die niet gewoon in de vrij zetten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef junkiexp het volgende:
Jet Cars is natuurlijk niet allemaal kommer en kwel, die meeste oude bakken zijn gewoon inruilers op een andere auto en worden met een APK (zonder gezeur) weer in de showroom gezet.
Ze hebben ook auto's van 35K, die bij andere bedrijven 40K zijn.
Vaak ook import.
Tsja, wie het weet mag het zeggen, ik weet het wel.
Maar ze gaan echt geen moeite doen voor een auto van 1000 euro, dat is gewoon een nieuwe apk erop en doorschuiven.
Er staat trouwens ook nog een 750IL, heb ik ook voor gekeken (vanaf internet)
http://link.marktplaats.nl/m902538220
Voor 1500 euro.
Alleen er zit een sleepoog ingedraaid, dat baart mij een beetje zorgen.
Zo'n automaat kan je niet zomaar slepen, daar zitten wat haken en ogen aan (what's in a name)
De 'vrij' is gemaakt om de aandrijving tussen de motor en de bak los te koppelen. Wanneer de aandrijving vanuit de wielen geschiet kan dit de bak beschadigen. Daarom moet bij veel achterwiel aangedreven auto's de cardanas losgekoppeld worden (iets wat meestal goed te doen is trouwens) bij het slepen.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom kan je die niet gewoon in de vrij zetten?
Weer wat geleerd!quote:Op zondag 22 maart 2015 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 'vrij' is gemaakt om de aandrijving tussen de motor en de bak los te koppelen. Wanneer de aandrijving vanuit de wielen geschiet kan dit de bak beschadigen. Daarom moet bij veel achterwiel aangedreven auto's de cardanas losgekoppeld worden (iets wat meestal goed te doen is trouwens) bij het slepen.
Spannend!! Ik zal afwachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een auto gekocht! Wel groot, maar met een kleine motor. Zal morgen even foto's maken.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een auto gekocht! Wel groot, maar met een kleine motor. Zal morgen even foto's maken.
Je kon niet wachten?quote:Op zondag 22 maart 2015 03:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Donderdag waarschijnlijk kijken voor een 518i station.
Jij had toch altijd een C4 corvette?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:55 schreef D. het volgende:
Het gaat weer kriebelen door topics als deze
Haha die taxi, supervet! Jammer dat ie zo verrot isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef jelledejelle het volgende:
http://www.autowereld.nl/(...)5239249/details.html
Beetje spartaans binnen maargoed....
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Niet geheel lelijk....
Klopt, maar da's iets heel anders natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een C4 corvette?
heerlijk topicquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bam! Een van de laatst geleverde 518i's, redelijk rijk uitgerust (4 elek ramen, spiegels, gescheiden airco, etc) in een goede staat! Wat kleine dingetjes wegwerken en het uiterlijk wat opleuken. Kentekenplaten met opgelegde letters, een lege kentekenplaathouder etc. En originele E34 velgen, deze zijn van een E39 alhoewel het niet slecht staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |