abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150734418
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Najah, het blijft raar. Hij wil ruimte, en dan moet JIJ weg. Kom op hey, er zijn genoeg hotels of vakantiehuisjes hoor.

En ik zou hem dan wel even aanraden echt tijd voor zichzelf te nemen, nu klinkt t beetje als twee walletjes, afstand maar wel contact. Wat natuurlijk neer gaat komen op even batsen als hij zin heeft, en verder lekker z'n eigen plan trekken om 'tot zichzelf te komen' :')
Zo zit hij niet in elkaar.. En z'n eigen plan trekken,doel je op feesten? Hij is daar helemaal klaar mee,en er zou ook nooit een ander komen omdat niemand onze relatie kon evenaren. Misschien is hij geen relatie materiaal denkt ie
pi_150734446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:05 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Hij moest huilen en dat doet hij nooit, hij voelt zich zo Kut, en vind t zo erg, en misschien is t wel een persoonlijke idee van weer falen. Maar hij gooit wel t enige weg wat hij nog wél heeft. Straks staat hij er compleet alleen voor, lijkt me ook niet positiever
Je moet in ieder geval niet voor hem gaan denken, dat lijkt me in deze situatie niet echt iets wat hij op prijs stelt. Hij heeft dus het gevoel dat hij faalt, dan helpt het niet als een ander nog voor gaat kauwen hoe je nu verder moet. Blijf gewoon bij jezelf, vertel dat je het respecteert en hoe jij je voelt, en dat 27 echt geen 67 is, dromen kan je nog steeds waarmaken.
pi_150734501
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:08 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Zo zit hij niet in elkaar.. En z'n eigen plan trekken,doel je op feesten? Hij is daar helemaal klaar mee,en er zou ook nooit een ander komen omdat niemand onze relatie kon evenaren. Misschien is hij geen relatie materiaal denkt ie
Aldus diegene die tot gisteren waarschijnlijk dacht dat dit voor eeuwig was en dat je na je miskraam gelijk weer aan de slag ging voor een nieuwe baby.
pi_150734507
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:05 schreef Risje010 het volgende:
Hij moest huilen en dat doet hij nooit, hij voelt zich zo Kut, en vind t zo erg, en misschien is t wel een persoonlijke idee van weer falen. Maar hij gooit wel t enige weg wat hij nog wél heeft.
Gooit hij je weg dan of ben je er klaar mee, dat dit het definitieve einde is?

Als hij het inderdaad als persoonlijk falen opvat, dan is dit misschien een soort selffulling prophecy om erger te voorkomen. Omdat hij misschien nu niet meer kan geloven in dat hij de boel weer op de rails kan krijgen, jou gelukkig kan maken, zichzelf kan ontwikkelen en gezonde kinderen met je op de wereld kan zetten.
Misschien probeert hij een bepaalde vicieuze cirkel te doorbreken, op onhandige wijze. Misschien is hij gewoon echt even de weg kwijt en wil hij jou daar niet in mee trekken.

quote:
Straks staat hij er compleet alleen voor, lijkt me ook niet positiever
Misschien denkt hij nog niet zo ver vooruit, of is hij bang dat hij dan dingen verkloot. Misschien zit hij er zo door heen dat hij zichzelf het niet meer gunt.

Wat jou logisch en positiever lijkt, hoeft niet zoveel met zijn denkbeelden te maken te hebben. Zeker als hij echt depressief e.d. dan is de ratio er gewoon even niet zo. Lullig voor jou, maar aan de andere kant zal hij dit ook niet express doen toch?
pi_150734517
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aldus diegene die tot gisteren waarschijnlijk dacht dat dit voor eeuwig was en dat je na je miskraam gelijk weer aan de slag ging voor een nieuwe baby.
nou idd zeg!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:12:28 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150734536
Hij laat jou in de steek. En hij slaat op de vlucht, in plaats van zijn problemen op te lossen binnen de relatie, met jou samen.

Bot gesteld: einde relatie.

Echt rottig voor je. Veel sterkte.

-O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_150734537
Wat mij opvalt is dat je heel veel voor hem denkt. Als dit in je relatie ook zo is kan ik me best voorstellen dat hij zich 'minderwaardig' voelt, alsof hij niks kan, niks lukt.
pi_150734628
Maar er is toch niets op tegen om even afstand te nemen. Maar dan niet vrijblijvend en zonder termijn.
Spreek nou eens concreet af met elkaar hoe hij zo'n break in gedachte heeft.

En stel dan ook een doel waar jullie naartoe werken. Laat elkaar dan ook echt met rust en denk echt na. En dan goed praten wat zijn ideeen zijn van de toekomst en wat de jouwe zijn.

En wat minder over hem moederen zal geen kwaad kunnen.
pi_150734742
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar er is toch niets op tegen om even afstand te nemen. Maar dan niet vrijblijvend en zonder termijn.
Spreek nou eens concreet af met elkaar hoe hij zo'n break in gedachte heeft.

En stel dan ook een doel waar jullie naartoe werken. Laat elkaar dan ook echt met rust en denk echt na. En dan goed praten wat zijn ideeen zijn van de toekomst en wat de jouwe zijn.

En wat minder over hem moederen zal geen kwaad kunnen.
Dit. Dat was ook wat bedoelde met twee walletjes. Valkuil is dat hij lekker langskomt wanneer hij zin heeft (in wat dan ook), en verder lekker z'n eigen plan trekt, want nadenken, en afstand en lastig. Begin gewoon met een helder kader, overdrijf niet, en kies gewoon voor een week of 2 hij op een vakantiepark en jij thuis. Goed praten, en geen 'wel de lusten niet de lasten'-achtige toestanden.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:20:19 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_150734764
Je gaat toch niet je eigen huis uit als je man een depressie heeft?

Hij moet leren met zijn problemen om te gaan. Ervoor wegrennen, de relatie beschadigen en andere mensen wegduwen lost die problemen niet op, maar maakt het alleen maar erger.

Stuur hem langs de huisarts voor een verwijzing naar de psycholoog.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:32:23 #61
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_150735083
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:35 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Wij hebben ieder onze eigen vrienden en hobby's. En doen samen ook genoeg, er was eigenlijk niks aan de hand, hij heeft veel meegemaakt, geen familie meer, geen opleiding kunnen afmaken, wel een goede baan nu, hij vind ook dat hij niks 'weet' over wat er toe doet in de wereld. Hij zei letterlijk dat hij een nietsnut was die zo vergeten is.

En inderdaad,ik ben zwanger en ik krijg de miskraam.. is zeker ontzettend heftig, ik heb hem gevraagd wat als ik gewoon zwanger was? Dan wilde hij misschien hetzelfde zei hij. Kan me dat niet voorstellen.

Ik wil hem zeker ruimte en tijd gunnen,het huis staat op twee namen, maar hij heeft gewoonweg niets om heen te gaan, en ik zou hier niet willen zijn zonder hem.

Ik vind het gewoon bizar dat hij echt denkt dat dit een oplossing is, en niet inziet dat hij beter een therapeut kan bezoeken.
Hm.... Tja, ik kan natuurlijk niet voor hem denken. Ik kan me indenken dat het behoorlijk verwarrend aanvoelt en je je belazerd voelt met de tegenstrijdigheden die nu op je pad komen, maar probeer ook in te zien dat een minderwaardigheidscomplex mensen nu eenmaal in een ontzettende verwarrende staat kan brengen.

Dat je niet zonder hem kan is allemaal wel leuk en aardig en "oh zo ontzettend romantisch net zoals in films", maar dit is de realiteit: je kan niet voor hem denken. Je vriend is niet een accessoire wat je "hebt", maar een levend wezen dat ook zijn eigen behoeftes heeft. Je kan niet voor "iets wat je hebt" vechten als hij zelf al aangeeft dat hij ruimte nodig heeft. Gun hem die ruimte dan ook. En gun jezelf nu ook even de ruimte. Dat is nu echt belangrijker dan in een topic even duidelijk maken hoe romantisch loyaal en strijdlustig je bent wanneer een relatie in de klippen dreigt te lopen. Who cares? Het gaat ook om hem, niet alleen maar om jou.

[ Bericht 1% gewijzigd door hairybeardyman op 17-03-2015 14:37:45 ]
pi_150737088
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat dat zijn woorden waren dat er nooit een ander voor mij in de plaats zou komen.
pi_150737127
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:20 schreef eleusis het volgende:

Hij moet leren met zijn problemen om te gaan. Ervoor wegrennen, de relatie beschadigen en andere mensen wegduwen lost die problemen niet op, maar maakt het alleen maar erger.

Ik kies er zelf voor om zelf tijdelijk weg te gaan, denk ook dat hij dan meer beseft wat hij mist als hij elke dag in een leeg huis komt.
pi_150737167
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:49 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat dat zijn woorden waren dat er nooit een ander voor mij in de plaats zou komen.
Ik bedoel dat dat nu allemaal weinig meer zegt. Hoeveel mensen beloven elkaar geen eeuwige trouw, houdt dat ook allemaal stand?
pi_150737188
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit. Dat was ook wat bedoelde met twee walletjes. Valkuil is dat hij lekker langskomt wanneer hij zin heeft (in wat dan ook), en verder lekker z'n eigen plan trekt, want nadenken, en afstand en lastig. Begin gewoon met een helder kader, overdrijf niet, en kies gewoon voor een week of 2 hij op een vakantiepark en jij thuis. Goed praten, en geen 'wel de lusten niet de lasten'-achtige toestanden.
Ik wil er sowieso een termijn aan plakken hoelang ik wegga, en hij heus snel genoeg kan beseffen of hij verder wilt en we t samen proberen op te lossen. Of dat hij eigenlijk gewoon klaar is met de relatie.
pi_150737212
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:52 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Ik wil er sowieso een termijn aan plakken hoelang ik wegga, en hij heus snel genoeg kan beseffen of hij verder wilt en we t samen proberen op te lossen. Of dat hij eigenlijk gewoon klaar is met de relatie.
Nogmaals, laat hem lekker een bungalowtje huren. Kan ook verfrissend werken, even change of scenery.
pi_150737213
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat dat nu allemaal weinig meer zegt. Hoeveel mensen beloven elkaar geen eeuwige trouw, houdt dat ook allemaal stand?
Ja dat is ook waar. Maar je wilt het en je gelooft er in.
pi_150737741
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:52 schreef Risje010 het volgende:

[..]

en hoe ga jij dan werken?
pi_150740412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee, maar wij als man moeten het gezeik en geklaag negen lange maanden aanhoren.
Dus.
Daarbij willen twee mensen een kind, dus twee mensen willen zwanger worden.
Zo niet, dan ook geen gezeik, geklaag, gejank, gekrijs enzo tijdens de bevalling.

Ga jij dan zelf eens urenlang uitscheuren tot je poepertje? En geen gejank en gekrijs, he?

Met je dus.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_150745264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:39 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ga jij dan zelf eens urenlang uitscheuren tot je poepertje? En geen gejank en gekrijs, he?

Met je dus.
Haha
pi_150745281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

en hoe ga jij dan werken?
Ik weet niet...
pi_150745387
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:46 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Ik weet niet...
En je vind het dus echt een serieuze optie ja?
:')

Straks is je relatie stuk en heb je geen baan meer. Stel je in deze vooral egoïstisch op. Het is niet jouw probleem dat hij even afstand wilt.
pi_150757071
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:08 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Als iemand dit allemaal zegt heeft hij al een ander. _O-
pi_150758358
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En 10 jaar is een beetje laat om daar achter te komen
pi_150759417
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:35 schreef Risje010 het volgende:
Hij zei letterlijk dat hij een nietsnut was die zo vergeten is.
nou en? Dat is waarschijnlijk toch ook zo? Dat geldt toch voor de meesten van ons?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_150759464
quote:

[..]

Ik weet niet...
Je baas zal het vermoed ik niet veel interesseren, zolang je je verplichtingen maar na komt. Wat Tico zegt dus eigenlijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_150765530
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat een onzin, iemand die een ander heeft vertoond wel wat geheimzinnig gedrag, hij laat zn telefoon altijd en overal slingeren en is nooit weg waarvan ik twijfel over waar hij is. Blijft ook niet langer op zijn werk ofzo. Sorry maar niet iedereen gaat vreemd en heeft een ander bij t willen beëindigen van een relatie..
pi_150766027
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Wat een onzin, iemand die een ander heeft vertoond wel wat geheimzinnig gedrag, hij laat zn telefoon altijd en overal slingeren en is nooit weg waarvan ik twijfel over waar hij is. Blijft ook niet langer op zijn werk ofzo. Sorry maar niet iedereen gaat vreemd en heeft een ander bij t willen beëindigen van een relatie..
Hmhm, het is een hele lieve knul.

Veel ervaring in R&P leert echter ...

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 18-03-2015 10:50:44 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 10:45:50 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150766047
quote:

[..]

Nou, ik vermoed ook dat ie een ander interessant vindt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_150766167
quote:

[..]

Wat een onzin, iemand die een ander heeft vertoond wel wat geheimzinnig gedrag, hij laat zn telefoon altijd en overal slingeren en is nooit weg waarvan ik twijfel over waar hij is. Blijft ook niet langer op zijn werk ofzo. Sorry maar niet iedereen gaat vreemd en heeft een ander bij t willen beëindigen van een relatie...
ok, maar niet raar opkijken als ie binnen twee weken gelukkig is met iemand anders. Ok? Ok!
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 11:09:17 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_150766821
Hij is niks waard en niet nuttig, maar op zn werk is alles jofel alleen hij is depressief en had graag bij defensie willen blijven, maar ja niet gelukt dus misschien is t zakelijk allemaal toch niet zo jofel.

Dan moet je dat kunnen compenseren met dat het prive goed gaat. Dat is dus in zijn ogen niet zo, want in zn huidige werk kan ie zn ei wel kwijt, maar zodra ie thuis is is t kommer en kwel.

Ik zou zeggen dat je, als je depressief bent, je een thuis nodig hebt dat je kan opvangen. Maar precies dat thuis bevalt hem dus niet, want anders had ie niet op zichzelf willen zijn.

Ergo, TS is het probleem in zijn hoofd. Kan ts wel naar strohalmen zoeken, maar dat maakt de realiteit niet anders. In de ogen van haar vriend is zij het issue, alleen zegt ie dat niet rechtuit.

Dan kunnen dat 2 dingen betekenen:
1. Hij is TS gewoon zat.
2. Hij vindt iemand anders leuker dan TS.

TS wil niet aan nummer 2, dus is het nummer 1. Alleen ook als t daadwerkelijk 1 is, wat denk je dan? Dat ie na die week of 2 weken volkomen is omgeslagen qua mening en hij je voor de rest van zijn leven helemaal geweldig vindt?

Nee, hij twijfelt, en dat kan hij negeren, onderdrukken, whatever, maar het zal er blijven. Daar wordt je relatie echr niet beter van.

Maar ik denk nog steeds dat het 2 is.
  Milf woensdag 18 maart 2015 @ 11:26:48 #82
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_150767349
quote:

[..]

Ik weet niet...

Serieus? Hij wil weg, en jij gaat? Wat denk je hiermee te bereiken? Dat wanneer je alles voor hem doet en laat zien hoeveel je voor hem over hebt dat hij dan terug komt?

Hoe ga je je voelen wanneer de relatie definitief over is? Is het dan ook waard geweest om hem daar te laten wonen en hierdoor je baan bent kwijtgeraakt/je veel meer reistijd per dag hebt gekregen. Had je in die situatie dan een andere beslissing gemaakt?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_150767482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef nikky het volgende:

[..]

Serieus? Hij wil weg, en jij gaat? Wat denk je hiermee te bereiken? Dat wanneer je alles voor hem doet en laat zien hoeveel je voor hem over hebt dat hij dan terug komt?

Hoe ga je je voelen wanneer de relatie definitief over is? Is het dan ook waard geweest om hem daar te laten wonen en hierdoor je baan bent kwijtgeraakt/je veel meer reistijd per dag hebt gekregen. Had je in die situatie dan een andere beslissing gemaakt?
Ideaal toch! Ben je straks én je vriend kwijt, én je baan, én zit je kilometers verderop bij je ouders terwijl je vriend lekker in het huis zichzelf hervonden heeft en nieuwe mokkeltjes uit elkaar trekt ^O^
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 11:32:08 #84
16180 crew  CoolGuy
pi_150767545
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ideaal toch! Ben je straks én je vriend kwijt, én je baan, én zit je kilometers verderop bij je ouders terwijl je vriend lekker in het huis zichzelf hervonden heeft en nieuwe mokkeltjes uit elkaar trekt ^O^
Exact. Ik gok er op dat dat laatste al aan de hand is, dan wel in die richting gaat. Dit verhaal klopt gewoon niet.
pi_150768682
Ik vind het vrij hard van hem om jou uit huis te zetten terwijl je in verwachting bent van een miskraam.. Zeker aangezien al de twijfels en onzekerheden van zijn kant komen. Jij zegt dat je er voor wilt vechten, dan zorg je ten eerste dat je in dat huis blijft en met z'n tweeën in therapie gaat. Wat als hij zich vandaag of morgen weer bedenkt? Ga je daar dan weer in mee?

Je vriend moet zich vermannen, zeker nu zijn vriendin (en natuurlijk hijzelf ook) in een lastige periode bivakkeert. Hoe kun je op dit moment nou een pauze inlassen, hij hoort er juist te zijn voor jou.
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:17 #86
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_150768872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Eén ding dat ik de laatste tijd wel geleerd heb is dat (veel) mannen zich ineens totaal afsluiten van je als ze in de war zijn, of problemen hebben, en zelf de oplossing willen bedenken. En daar kun je vrij weinig aan doen behalve ze de ruimte geven.

Maar als hij tijdelijk uit elkaar wil dan moet hij ook maar even ergens anders gaan wonen vind ik. Hij kan hier moeilijk ineens van de ene op de andere dag mee komen en dan jou ook nog even het huis uitzetten
Normaal ben ik niet zo van alle mannen stereotypes op dit forum. Maar jouw eerste alinea is wel herkenbaar.

Met je 2e alinea ben ik het niet eens. Niet per definitie tenminste. Als het huis van hem is, heeft TS dit maar te slikken. Hoewel het zeker niet leuk is.

Wel zou ik niet per direct het huis uitgaan, de vriend van TS zit duidelijk in een gat. Noem het een depressie, noem het een dip... Hoewel hij aangeeft moe te worden van de relatie zou ik hem toch steunen. Wel ruimte geven, maar blijven steunen. Doe eens wat leuks voor hem, kook een verrassingsmaaltijd. De kleine dingetjes kunnen hem plezier geven en inzien dat 'weglopen' niet de oplossing is.
pi_150768998
Waarom denken jullie persé dat hij een ander heeft? Niks helemaal niks wijst daarop. Het is niet zo dat hij mij zat is, hij heeft nooit een eigen leven kunnen leiden, hij zei dat het de moeilijkste beslissing ooit was of hij voor zichzelf moest kiezen of voor ons. Hij wil eerst zichzelf terug vinden. En hoe moet je dat doen als je in hetzelfde leven blijft. Dan moet er toch iets veranderen. Hij probeert iets te verzinnen om zichzelf terug te vinden. En pas dan kan hij weer naar ons kijken
pi_150769296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef Risje010 het volgende:
Waarom denken jullie persé dat hij een ander heeft? Niks helemaal niks wijst daarop. Het is niet zo dat hij mij zat is, hij heeft nooit een eigen leven kunnen leiden, hij zei dat het de moeilijkste beslissing ooit was of hij voor zichzelf moest kiezen of voor ons. Hij wil eerst zichzelf terug vinden. En hoe moet je dat doen als je in hetzelfde leven blijft. Dan moet er toch iets veranderen. Hij probeert iets te verzinnen om zichzelf terug te vinden. En pas dan kan hij weer naar ons kijken
Dat word gezegd, omdat het altijd in dit soort topics wordt gezegd. Elkaar napapegaaien. Standaard riedel op FOK!.

Ik moest bij jouw verhaal hieraan denken:
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:11:10 #89
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_150771036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:20 schreef eleusis het volgende:

Dit dus.

En niet alle mannen die een relatie (tijdelijk) beëindigen hebben een ander.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_150771180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef Risje010 het volgende:
Maar de oorzaak daarvan ligt (naar zijn zeggen) zo'n beetje buiten jullie relatie (werk, opleiding, vrienden), en toch moet jij er aan geloven. Dat is op z'n minst een beetje opmerkelijk, zeker op dit punt in de relatie.
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:17:57 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150771278
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar de oorzaak daarvan ligt (naar zijn zeggen) zo'n beetje buiten jullie relatie (werk, opleiding, vrienden), en toch moet jij er aan geloven. Dat is op z'n minst een beetje opmerkelijk, zeker op dit punt in de relatie.
De relatie is voor hem de plek waar hij zijn tekortschieten het heftigst ervaart, zo zie ik het. Daarom wil hij weg uit die situatie. Het wil dan dus niet zeggen dat er een oorzakelijk verband is tussen hoe de relatie gaat en de depressie/ zijn faalgevoel.
pi_150771352
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De relatie is voor hem de plek waar hij zijn tekortschieten het heftigst ervaart, zo zie ik het. Daarom wil hij weg uit die situatie. Het wil dan dus niet zeggen dat er een oorzakelijk verband is tussen hoe de relatie gaat en de depressie/ zijn faalgevoel.
Tjah, dat komt er dan de facto op neer dat er dus een goede relatie geslachtofferd wordt omdat hij z'n gevoel geen plek gaan binnen die relatie?
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:24:33 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150771471
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, dat komt er dan de facto op neer dat er dus een goede relatie geslachtofferd wordt omdat hij z'n gevoel geen plek gaan binnen die relatie?
Het is voor hem vechten of vluchten. Hij vlucht.

Mogelijk is de relatie voor hem niet goed omdat hij liever vlucht dan vecht. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je het niet volhoudt als je steeds leeft met het idee dan je je partner tekort doet omdat je tekort schiet.
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 maart 2015 @ 13:25:00 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150771485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Vechten kan ook door hem even los te laten.
Mijn grootvader heeft zijn hele leven gerookt. Ik was ongeveer 10 jaar oud toen mijn moeder tegen hem zei: "Als je ooit je kleinkinderen nog wil zien opgroeien, dan moet je nu stoppen met roken."
Hij had de tranen in zijn ogen staan toen hij besefte wat er op het spel stond. Hij stopte onmiddellijk met roken.

3 jaar later ging hij dood door longkanker. Het was echt heel triest en het heeft me voor het leven getekend. M'n moeder zei tegen me: "Ga niet roken. Laat je familie niet meemaken wat je opa ons heeft laten meemaken." I was het hier compleet mee eens en nu op mijn 36e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt.

Moet wel zeggen dat ik een klein beetje spijt heb dat ik er nooit 1 heb opgestoken, want je reply gaf me alsnog kanker.
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 13:27:32 #95
16180 crew  CoolGuy
pi_150771581
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn grootvader heeft zijn hele leven gerookt. Ik was ongeveer 10 jaar oud toen mijn moeder tegen hem zei: "Als je ooit je kleinkinderen nog wil zien opgroeien, dan moet je nu stoppen met roken."
Hij had de tranen in zijn ogen staan toen hij besefte wat er op het spel stond. Hij stopte onmiddellijk met roken.

3 jaar later ging hij dood door longkanker. Het was echt heel triest en het heeft me voor het leven getekend. M'n moeder zei tegen me: "Ga niet roken. Laat je familie niet meemaken wat je opa ons heeft laten meemaken." I was het hier compleet mee eens en nu op mijn 36e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt.

Moet wel zeggen dat ik een klein beetje spijt heb dat ik er nooit 1 heb opgestoken, want je reply gaf me alsnog kanker.
Gast, die laatste regel :') :')
pi_150771625
_O_
pi_150772230
quote:

[..]

_O-
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_150773965
Het is een vette ego om nu op dit moment hiermee te komen.
Wat een gek zeg.
Je gaat een miskraam krijgen en meneer wilt afstand en ruimte??
Weg met die slappe zak!
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:40:36 #99
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_150774527
quote:

[..]

Wat ben je toch een debieltje.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_150774653
Wat had ie trouwens gedaan als je niet een miskraam zou krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')