Je baas zal het vermoed ik niet veel interesseren, zolang je je verplichtingen maar na komt. Wat Tico zegt dus eigenlijk.quote:
Wat een onzin, iemand die een ander heeft vertoond wel wat geheimzinnig gedrag, hij laat zn telefoon altijd en overal slingeren en is nooit weg waarvan ik twijfel over waar hij is. Blijft ook niet langer op zijn werk ofzo. Sorry maar niet iedereen gaat vreemd en heeft een ander bij t willen beëindigen van een relatie..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als iemand dit allemaal zegt heeft hij al een ander.
Hmhm, het is een hele lieve knul.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef Risje010 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iemand die een ander heeft vertoond wel wat geheimzinnig gedrag, hij laat zn telefoon altijd en overal slingeren en is nooit weg waarvan ik twijfel over waar hij is. Blijft ook niet langer op zijn werk ofzo. Sorry maar niet iedereen gaat vreemd en heeft een ander bij t willen beëindigen van een relatie..
Nou, ik vermoed ook dat ie een ander interessant vindt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef Risje010 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iemand die een ander heeft vertoond wel wat geheimzinnig gedrag, hij laat zn telefoon altijd en overal slingeren en is nooit weg waarvan ik twijfel over waar hij is. Blijft ook niet langer op zijn werk ofzo. Sorry maar niet iedereen gaat vreemd en heeft een ander bij t willen beëindigen van een relatie..
ok, maar niet raar opkijken als ie binnen twee weken gelukkig is met iemand anders. Ok? Ok!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef Risje010 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iemand die een ander heeft vertoond wel wat geheimzinnig gedrag, hij laat zn telefoon altijd en overal slingeren en is nooit weg waarvan ik twijfel over waar hij is. Blijft ook niet langer op zijn werk ofzo. Sorry maar niet iedereen gaat vreemd en heeft een ander bij t willen beëindigen van een relatie...
quote:
Ideaal toch! Ben je straks én je vriend kwijt, én je baan, én zit je kilometers verderop bij je ouders terwijl je vriend lekker in het huis zichzelf hervonden heeft en nieuwe mokkeltjes uit elkaar trektquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Serieus? Hij wil weg, en jij gaat? Wat denk je hiermee te bereiken? Dat wanneer je alles voor hem doet en laat zien hoeveel je voor hem over hebt dat hij dan terug komt?
Hoe ga je je voelen wanneer de relatie definitief over is? Is het dan ook waard geweest om hem daar te laten wonen en hierdoor je baan bent kwijtgeraakt/je veel meer reistijd per dag hebt gekregen. Had je in die situatie dan een andere beslissing gemaakt?
Exact. Ik gok er op dat dat laatste al aan de hand is, dan wel in die richting gaat. Dit verhaal klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ideaal toch! Ben je straks én je vriend kwijt, én je baan, én zit je kilometers verderop bij je ouders terwijl je vriend lekker in het huis zichzelf hervonden heeft en nieuwe mokkeltjes uit elkaar trekt
Normaal ben ik niet zo van alle mannen stereotypes op dit forum. Maar jouw eerste alinea is wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Eén ding dat ik de laatste tijd wel geleerd heb is dat (veel) mannen zich ineens totaal afsluiten van je als ze in de war zijn, of problemen hebben, en zelf de oplossing willen bedenken. En daar kun je vrij weinig aan doen behalve ze de ruimte geven.
Maar als hij tijdelijk uit elkaar wil dan moet hij ook maar even ergens anders gaan wonen vind ik. Hij kan hier moeilijk ineens van de ene op de andere dag mee komen en dan jou ook nog even het huis uitzetten
Dat word gezegd, omdat het altijd in dit soort topics wordt gezegd. Elkaar napapegaaien. Standaard riedel op FOK!.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef Risje010 het volgende:
Waarom denken jullie persé dat hij een ander heeft? Niks helemaal niks wijst daarop. Het is niet zo dat hij mij zat is, hij heeft nooit een eigen leven kunnen leiden, hij zei dat het de moeilijkste beslissing ooit was of hij voor zichzelf moest kiezen of voor ons. Hij wil eerst zichzelf terug vinden. En hoe moet je dat doen als je in hetzelfde leven blijft. Dan moet er toch iets veranderen. Hij probeert iets te verzinnen om zichzelf terug te vinden. En pas dan kan hij weer naar ons kijken
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:20 schreef eleusis het volgende:
Je gaat toch niet je eigen huis uit als je man een depressie heeft?
Hij moet leren met zijn problemen om te gaan. Ervoor wegrennen, de relatie beschadigen en andere mensen wegduwen lost die problemen niet op, maar maakt het alleen maar erger.
Stuur hem langs de huisarts voor een verwijzing naar de psycholoog.
Maar de oorzaak daarvan ligt (naar zijn zeggen) zo'n beetje buiten jullie relatie (werk, opleiding, vrienden), en toch moet jij er aan geloven. Dat is op z'n minst een beetje opmerkelijk, zeker op dit punt in de relatie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef Risje010 het volgende:
Waarom denken jullie persé dat hij een ander heeft? Niks helemaal niks wijst daarop. Het is niet zo dat hij mij zat is, hij heeft nooit een eigen leven kunnen leiden, hij zei dat het de moeilijkste beslissing ooit was of hij voor zichzelf moest kiezen of voor ons. Hij wil eerst zichzelf terug vinden. En hoe moet je dat doen als je in hetzelfde leven blijft. Dan moet er toch iets veranderen. Hij probeert iets te verzinnen om zichzelf terug te vinden. En pas dan kan hij weer naar ons kijken
De relatie is voor hem de plek waar hij zijn tekortschieten het heftigst ervaart, zo zie ik het. Daarom wil hij weg uit die situatie. Het wil dan dus niet zeggen dat er een oorzakelijk verband is tussen hoe de relatie gaat en de depressie/ zijn faalgevoel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de oorzaak daarvan ligt (naar zijn zeggen) zo'n beetje buiten jullie relatie (werk, opleiding, vrienden), en toch moet jij er aan geloven. Dat is op z'n minst een beetje opmerkelijk, zeker op dit punt in de relatie.
Tjah, dat komt er dan de facto op neer dat er dus een goede relatie geslachtofferd wordt omdat hij z'n gevoel geen plek gaan binnen die relatie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De relatie is voor hem de plek waar hij zijn tekortschieten het heftigst ervaart, zo zie ik het. Daarom wil hij weg uit die situatie. Het wil dan dus niet zeggen dat er een oorzakelijk verband is tussen hoe de relatie gaat en de depressie/ zijn faalgevoel.
Het is voor hem vechten of vluchten. Hij vlucht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, dat komt er dan de facto op neer dat er dus een goede relatie geslachtofferd wordt omdat hij z'n gevoel geen plek gaan binnen die relatie?
Mijn grootvader heeft zijn hele leven gerookt. Ik was ongeveer 10 jaar oud toen mijn moeder tegen hem zei: "Als je ooit je kleinkinderen nog wil zien opgroeien, dan moet je nu stoppen met roken."quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vechten kan ook door hem even los te laten.
Gast, die laatste regelquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn grootvader heeft zijn hele leven gerookt. Ik was ongeveer 10 jaar oud toen mijn moeder tegen hem zei: "Als je ooit je kleinkinderen nog wil zien opgroeien, dan moet je nu stoppen met roken."
Hij had de tranen in zijn ogen staan toen hij besefte wat er op het spel stond. Hij stopte onmiddellijk met roken.
3 jaar later ging hij dood door longkanker. Het was echt heel triest en het heeft me voor het leven getekend. M'n moeder zei tegen me: "Ga niet roken. Laat je familie niet meemaken wat je opa ons heeft laten meemaken." I was het hier compleet mee eens en nu op mijn 36e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt.
Moet wel zeggen dat ik een klein beetje spijt heb dat ik er nooit 1 heb opgestoken, want je reply gaf me alsnog kanker.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn grootvader heeft zijn hele leven gerookt. Ik was ongeveer 10 jaar oud toen mijn moeder tegen hem zei: "Als je ooit je kleinkinderen nog wil zien opgroeien, dan moet je nu stoppen met roken."
Hij had de tranen in zijn ogen staan toen hij besefte wat er op het spel stond. Hij stopte onmiddellijk met roken.
3 jaar later ging hij dood door longkanker. Het was echt heel triest en het heeft me voor het leven getekend. M'n moeder zei tegen me: "Ga niet roken. Laat je familie niet meemaken wat je opa ons heeft laten meemaken." I was het hier compleet mee eens en nu op mijn 36e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt.
Moet wel zeggen dat ik een klein beetje spijt heb dat ik er nooit 1 heb opgestoken, want je reply gaf me alsnog kanker.
Wat ben je toch een debieltje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |