Ja? wat is er?quote:
heb trouwens ook strachiattella amandelen (of iets in die buurt)quote:
Is goed.quote:
Zou ik ook zijn..quote:
Ben niet zo'n fan van amandelen puur..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb trouwens ook strachiattella amandelen (of iets in die buurt)
ze zagen er lekkerder uit dan dat ze zijn
Nog niet op gelet eigenlijkquote:
hmm, nee, precies andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van amandelen puur..
Walnoot daarentegen
Echt hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn..
Als je er niet op bedacht bent dan komen ze gewoon in je woonplaats![]()
Ik was gewoon al weggevluchtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he!! heb uitgekeken naar een auto met bloemen op de motorkap en wimpers bij de lampen. Niet gezien.
Niet bewust waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, denk niet dat wij ooit echt kennis gemaakt hebben.
Nootjes voor de baklavaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, precies andersom eigenlijk
Moet daar echt zin in hebben..quote:
nee dat kan niet, want ik kom nooit buiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet bewust waarschijnlijk
Raar idee dat je elkaar dus misschien al wel gezien hebt
Inb4 nee dat kan niet, want ik kom nooit buiten.
Wel met starbucks?quote:
#Zolderkamerleef.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee dat kan niet, want ik kom nooit buiten.
heeel erg zoet ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet daar echt zin in hebben..
Erg zoet namelijk
Nou eigenlijk was ik halsoverkop vertrokken vanuit Grunna en moest nog een staldienst doen, dus gelijk maar gegaanquote:
Altijd weer die staldienstenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was ik halsoverkop vertrokken vanuit Grunna en moest nog een staldienst doen, dus gelijk maar gegaanEeuwig zonde, rouw nu nog.
Soms als ik buitenkom fiets ik een burka en met een zonnebril op naar m'n werk. Nare 10 minuten is dat altijd weer.quote:
Die branden een gat in je tong.quote:
Inderdaad.. maar als alles achter de rug is, is het prima.quote:
Oh jij hebt ook dat mooi genuanceerde artikel gelezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die branden een gat in je tong.
Als je er een doos van opeet.
Welke idiote moeder geeft haar zoon nou een doos vol met zure matten...?
Fietsen.. zo, jij durft..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms als ik buitenkom fiets ik een burka en met een zonnebril op naar m'n werk. Nare 10 minuten is dat altijd weer.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook dat mooi genuanceerde artikel gelezen?
Je hebt gelijk vriend. Doen we het vandaag of van t weekend?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister, ik ben niet gay, maar laten we het gewoon doen man. De aantrekking is te groot.
jij denkt ook echt dat iedereen een gat in zijn tong krijgt van het eten van een doosje zure matten?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaeerste indruk: oh dat is niet zo best.. conclusie: kutmoeder zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Dat er maar een tweede gat bij mag komen
Van het weekend. Ik ben zo'n type die z'n slaap hard nodig heeft en ik wil er wel echt de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk vriend. Doen we het vandaag of van t weekend?
Nee, alleen kleine jongetjes krijgen dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jij denkt ook echt dat iedereen een gat in zijn tong krijgt van het eten van een doosje zure matten?
Bitch ik eet die shit voor breakfast zij krijgen GATEN van mij.@@@@
quote:
Dan doen het zondgmiddag... op een rustig uur van de dag. Met een kopje thee en sfeer muziek op de achtergrond.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van het weekend. Ik ben zo'n type die z'n slaap hard nodig heeft en ik wil er wel echt de tijd voor nemen.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine jongetjes krijgen dat.
Jij bent natuurlijk geen klein jongetje meer.
maar had je gisteren nog gekeken naar die gast met zn noodles?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine jongetjes krijgen dat.
Jij bent natuurlijk geen klein jongetje meer.
Beef teriyaki.quote:
Lekker, ik krijg er vlinders vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan doen het zondgmiddag... op een rustig uur van de dag. Met een kopje thee en sfeer muziek op de achtergrond.
Nee, want ik lag om 11 uur in coma.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar had je gisteren nog gekeken naar die gast met zn noodles?
waarvoor precies?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik hoorde dat we nog wel eventjes kaartjes moesten reserveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |