Ja? wat is er?quote:
heb trouwens ook strachiattella amandelen (of iets in die buurt)quote:
Is goed.quote:
Zou ik ook zijn..quote:
Ben niet zo'n fan van amandelen puur..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb trouwens ook strachiattella amandelen (of iets in die buurt)
ze zagen er lekkerder uit dan dat ze zijn
Nog niet op gelet eigenlijkquote:
hmm, nee, precies andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van amandelen puur..
Walnoot daarentegen
Echt hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn..
Als je er niet op bedacht bent dan komen ze gewoon in je woonplaats![]()
Ik was gewoon al weggevluchtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he!! heb uitgekeken naar een auto met bloemen op de motorkap en wimpers bij de lampen. Niet gezien.
Niet bewust waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, denk niet dat wij ooit echt kennis gemaakt hebben.
Nootjes voor de baklavaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, precies andersom eigenlijk
Moet daar echt zin in hebben..quote:
nee dat kan niet, want ik kom nooit buiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet bewust waarschijnlijk
Raar idee dat je elkaar dus misschien al wel gezien hebt
Inb4 nee dat kan niet, want ik kom nooit buiten.
Wel met starbucks?quote:
#Zolderkamerleef.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee dat kan niet, want ik kom nooit buiten.
heeel erg zoet ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet daar echt zin in hebben..
Erg zoet namelijk
Nou eigenlijk was ik halsoverkop vertrokken vanuit Grunna en moest nog een staldienst doen, dus gelijk maar gegaanquote:
Altijd weer die staldienstenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was ik halsoverkop vertrokken vanuit Grunna en moest nog een staldienst doen, dus gelijk maar gegaanEeuwig zonde, rouw nu nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |