ik heb al zo'n kkk kostuum aan achter mijn desktop en mijn hooivorken/ brandende toortsen gepakt hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha zwarte mensen zijn debiel
for ebe ebe ;d hahaha
insert gifjes.
Gevuld?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik chocolade paaseitjes
ik ben verliefdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik heb al zo'n kkk kostuum aan achter mijn desktop en mijn hooivorken/ brandende toortsen gepakt hoor.
Op Sara?quote:
wowquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik heb al zo'n kkk kostuum aan achter mijn desktop en mijn hooivorken/ brandende toortsen gepakt hoor.
die tietenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een hele mooie voor jou getekend.
Degene die Wanda's macaroni salade maakte op youtube..quote:
Weenie, ik ga weer aan het werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Degene die Wanda's macaroni salade maakte op youtube..
Wel een beetje opletten hallo
Sinterklaas heeft ook een kostuum aan .. en negerhulpjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow
wel tr gedaan om de letters voor 'kostuum'
Ja en die.quote:
sararaats.rawrquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en die.
Gewoon een combinatie
Minder..quote:
Ik ga even over m'n nek.quote:
praline? noot? van die half vloeibare derrie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder..
Liever melk of wit.
En dan gevuld, omdat het altijd met nog meer calorieën kan.
Truffelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
praline? noot? van die half vloeibare derrie?
Nee, ben bangquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft ook een kostuum aan .. en negerhulpjes.
Come at me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |