Er stak een schoolklasje over bij dat kruispunt.. al rennend met de fiets in de handquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee grapje, is gewoon een kutstukzo heb je er meer van dat soort plekken. Helemaal inde spits
maar alsnog lang niet zo erg als richting het westen
Dat was een beleefdheidsvorm.quote:
Pleonasmequote:
Die juffrouwen dreigen ermee op de kinderen te gaan zitten als ze niet doorlopenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er stak een schoolklasje over bij dat kruispunt.. al rennend met de fiets in de handJuffrouw erachteraan.. ik durf te wedden dat ze een kleine zweep bij zich had.
Was ik wat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was een beleefdheidsvorm.
Was jij nou geeltand?
quote:
Lololololquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die juffrouwen dreigen ermee op de kinderen te gaan zitten als ze niet doorlopen
Weeniequote:
Geklikt. Gehuild.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lolololol
Nou ja, deze was niet zo dik, dus dat heeft niet zoveel impact
Als wanda op je gaat zitten daarentegen...
Oh ze heet Sara ipv Wanda..quote:
Ja, ik zag dat aan de titel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ze heet Sara ipv Wanda..
Nou ja.. bijna hetzelfde.
EN TOCH KLIKKEN HEquote:
Ik klik op alles van jou.quote:
Ja dat weet ik dus niet.quote:
Hoe kom je hierbij en waar kan ik meedoen met de speurtocht?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.
Ben geïntrigeerd geraakt.
leugensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.
Ben geïntrigeerd geraakt.
Wise.. ga van nootmans zn account.quote:
Waarde rond hier in dit topic en neem je eigen stoepkrijt mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij en waar kan ik meedoen met de speurtocht?
De cake is een leugen.quote:
haha zwarte mensen zijn debielquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise.. ga van nootmans zn account.
Oke:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |