Hvjquote:
Wil je ook met mij spelenquote:
Neequote:
quote:
quote:Het woord ik komt best wel veel voor hier. Zijn jullie niet samen zwanger en wachten jullie niet samen op een miskraam?
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik wil een keer met Chloro haxballen. Kan nu al genieten van alle rage.
Godsammequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:20 schreef Chloroform het volgende:
R&P / liefde van mijn leven...dacht ik
[..]!!!
ff kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net iets getekend, maar je moet dus het Engelse woord hebben daarvoor.
Echt hoorquote:
nouhou... sommige zijn best mooi hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij die kritiek hebt op andermans tekenkunsten
Wrom :squote:
bij mij al 20 keer een lul, weenie hoor ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
chloro heeft bij mij al 5 keer tuin getekend
Tuin, fruit en bollen teken ik het vaakstquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
chloro heeft bij mij al 5 keer tuin getekend
je moet ergens goed in zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tuin, fruit en bollen teken ik het vaakst
Lullen tekenenquote:
heb een hele mooie voor jou getekendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij mij al 20 keer een lul, weenie hoor ;s
Best wel jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jij bent wel goed met lullen he
Wij?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je zo'n schattig, onschuldig meisje bent
neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sarcasme betrek je maar lekker vanuit jezelf.
ben je daarvoor al eens naar een dokter geweest?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw naam lees moet ik aan dit denken:
[ afbeelding ]
Nootmans... ken jij de Parkweg? Op een gegeven moment heb je zo'n kruispunt met een brug erover.. Heb er zo'n beetje 10 minuten stil gestaanquote:Op maandag 16 maart 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind starbucks stomalleen de cheesecake was wel lekker.
Oh en ik zit naast de snelweg, tegenover de vd Valkzal terug zwaaien. Of misschien ben ik dan al weer in Grunna.
[..]
Eng he alles buiten de randstad...
en file veroorzaakt?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nootmans... ken jij de Parkweg? Op een gegeven moment heb je zo'n kruispunt met een brug erover.. Heb er zo'n beetje 10 minuten stil gestaan
Die kleur lippenstift.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw naam lees moet ik aan dit denken:
[ afbeelding ]
Ja, je mag daar niet stil staan, je moet dan via de zijweg. Dus daar kwam al dat verkeer vandaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nootmans... ken jij de Parkweg? Op een gegeven moment heb je zo'n kruispunt met een brug erover.. Heb er zo'n beetje 10 minuten stil gestaan
Dat überhaupt zienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kleur lippenstift.![]()
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
ja, ik parkeerde mn auto gewoon random daar.. omdat het kanquote:
Openbaringenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je mag daar niet stil staan, je moet dan via de zijweg. Dus daar kwam al dat verkeer vandaan.
Details, mijn beste.quote:
Nee grapje, is gewoon een kutstukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Openbaringen
Maar goed, het verkeerslicht was rood.. dus het leek me niet zo heel verstandig om door te rijden.
Ik moest de snelweg op en natuurlijk pak ik de verkeerde afslag
Ben ik echt je beste?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Details, mijn beste.
Wat moet ik dan zien?
De rest is niet zo heel boeiend.
gekke vrouwen ook altijdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, ik parkeerde mn auto gewoon random daar.. omdat het kan
xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |