quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:55 schreef Rectum het volgende:
Gelukkig ben je straks wel een ervaring rijker.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
net zo hard ga werken als een vaste werknemer
Zal een productief bedrijf zijn dan.quote:
Vertel jij mij hoe jij een kratje bier onder het bureau krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef haan33 het volgende:
Hele dag niks doen
Beetje jonko roken in de pauze, krat bier onder het bureau
MAARNEE TS ZEIKT WEER
ja, hoe scheef is dat danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef KaBuf het volgende:
Dus je hebt geen flikker te doen, maar er wordt wel verwacht dat je hard werkt.
Huh?
Dezelfde plek als waar jouw moeder altijd haar promotie verdientquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vertel jij mij hoe jij een kratje bier onder het bureau krijgt.
ik heb geen moederquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dezelfde plek als waar jouw moeder altijd haar promotie verdiend
Eigen schuld gok ik zo. Er zijn genoeg bedrijven die wel stagevergoeding en nog veel belangrijker verantwoordelijkheid aan hun stagiars geven. Puur uit interesse, kun je mij dmdm'en bij welk kantoor je zit of zitten ze alleen lokaal?quote:
Huh wat, accountancy en niks te doen hebben?quote:
Lokaal, het is geen big 4. Zie DM.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eigen schuld gok ik zo. Er zijn genoeg bedrijven die wel stagevergoeding en nog veel belangrijker verantwoordelijkheid aan hun stagiars geven. Puur uit interesse, kun je mij dmdm'en bij welk kantoor je zit of zitten ze alleen lokaal?
Ze vertrouwen mij niks toequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Huh wat, accountancy en niks te doen hebben?In deze periode?
Hier klopt iets niet. Of de vaste werknemers doen ook heel de dag niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik dacht dat ik een goede stageplek had gevonden, maar ik krijg dus geen stagevergoeding en ik mag geen flikker doen. Waar slaat dat op? Ik vind het al erg genoeg dat zij verwachten dat ik net zo hard ga werken als een vaste werknemer, alleen ben ik dan een veel goedkopere slaaf.
Klacht: Ik krijg geen stagevergoeding en stage is saai
echt niet, hoe kom je nou aan deze onzinquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens als je HBO/WO doet, zijn ze verplicht je een stagevergoeding te geven.
Dat dacht ik altijd... Maar ik zie op Google dat ik het niet verplicht is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
echt niet, hoe kom je nou aan deze onzin
laten het denken maar aan ekte mannen overquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat dacht ik altijd... Maar ik zie op Google dat ik het niet verplicht is.
Je hebt pas afspraken over je stagevergoeding gemaakt ná dat je er bent begonnen. Wat ben je nou voor kneusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik dacht dat ik een goede stageplek had gevonden, maar ik krijg dus geen stagevergoeding en ik mag geen flikker doen. Waar slaat dat op? Ik vind het al erg genoeg dat zij verwachten dat ik net zo hard ga werken als een vaste werknemer, alleen ben ik dan een veel goedkopere slaaf.
Het is nooit verstandig om dat op de werkvloer te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
en ik mag geen flikker doen. Waar slaat dat op?
Ik kan me niet voorstellen dat dat heel makkelijk is in deze tijd. Goede stages liggen vast niet voor het oprapen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Onterechte klacht, in elk geval de stagevergoeding had je van tevoren kunnen zien aankomen. Uitzitten of snel andere stage regelen.
Juist die bedrijven die ´te gek ´ zijn betalen vaak goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, maar ga er dan niet over zeuren als je er pas achter komt als je er al werkt.
Mijn eerste stagevergoeding was netto 180 euro p/m, de tweede 250 euro p/m.
Je kunt je afvragen of je zou willen werken bij een bedrijf wat niet zo'n relatief lage beloning over heeft voor een stagiair (los van het feit dat ze nog wel manuren kwijt zijn qua begeleiding), tenzij het zo'n te gek gaaf bedrijf is voor te werken, en/of dat het werk/de opdracht zo uitdagend is dat het zeer goed is voor op je cv.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Het is nooit verstandig om dat op de werkvloer te doen.
Ligt ook maar net aan de sector natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Juist die bedrijven die ´te gek ´ zijn betalen vaak goed.
Inderdaad, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik geen stagevergoeding kreeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:35 schreef Infection het volgende:
Zelfs het kleinste kut bedrijfje die op de rand van de afgrond stond gaf mij nog een stagevergoeding.
Met je handenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vertel jij mij hoe jij een kratje bier onder het bureau krijgt.
Tsja, als je passief op kantoor blijft zitten vertrouwen ze je natuurlijk nooit dingen toe. Ga op onderzoek uit, maak jezelf nuttig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Alleen maar Facebooken op kantoor omdat ze mij niks toevertrouwen, wat een leuke ervaring.
Vaak genoeg geprobeerd, maar er is geen vertrouwensband/synergie dat ik wel iets kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
Tsja, als je passief op kantoor blijft zitten vertrouwen ze je natuurlijk nooit dingen toe. Ga op onderzoek uit, maak jezelf nuttig.
Misschien moet je je eigen bedrijf beginnen en daar binnen twee weken allerlei mensen ontslaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:08 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vaak genoeg geprobeerd, maar er is geen vertrouwensband/synergie dat ik wel iets kan.
Kutbedrijf.
Deze situatie is outdated en dus niet meer relevant.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:16 schreef Visserij het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen bedrijf beginnen en daar binnen twee weken allerlei mensen ontslaan.
Je verzonnen bedrijf ook?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:17 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Deze situatie is outdated en dus niet meer relevant.
Dit topic is overduidelijk verzonnen KLB / Mensen die hun ontslag niet sportief opnemenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Stelling verworpen. Niets is verzonnen.
Nogmaals verwerp ik jouw onzinstelling. Ik ga hier ook verder niet meer op in.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Dit topic is overduidelijk verzonnen KLB / Mensen die hun ontslag niet sportief opnemen
Vooral niet doen. Is ook niets tegenin te brengen. Stevie Wonder zou nog zien dat je in je eigen wereld leeft.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nogmaals verwerp ik jouw onzinstelling. Ik ga hier ook verder niet meer op in.
Dat mag pas na 2 maanden...quote:Op woensdag 1 april 2015 13:31 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij zn moeder in de keuken waar hij elke avond de piepers mag jassen.
Omdat dit topic wellicht een kern van waarheid bevat.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
Waarom worden al mijn normale klachten gesloten en deze niet?
Aan deze zijn ze nog niet toegekomen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
Waarom worden al mijn normale klachten gesloten en deze niet?
Dan loop je jammer genoeg geen stage op mijn kantoor. Wij hebben een stagiar die wel een vergoeding krijgt, genoeg te doen heeft en zelf geen klap uitvoerd.quote:
Ga werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ze zijn in dienst van de school, vergoeding is een luxe.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind dat stagiaires hoe dan ook een vergoeding moeten krijgen. Je hebt ook vaak stage's waar je ook gewoon 40 uur werk levert en (met geluk) ook het werk kan doen van de vaste werknemers.
Dat mag best betaalt worden.
Binnen een maand van onbetaalde stagiair naar op eigen houtje vliegreizen maken en zakenetentjes met klanten? Je zou zelfs een creditcard van de zaak hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Stelling verworpen. Niets is verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat ben jij een droevig figuur. Dat je je leven bij elkaar verzint is al triest genoeg. Dat je je eigen leugens van amper een maand oud al niet meer weet maakt je echt een droeftoeter van de bovenste plank.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
TS is ook een vervelende kuttrollquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vorige week had je nog je eigen webshop
Opknopen aan de hoogste boom, deze kut TS.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:01 schreef Leonos het volgende:
Als je zulke leugens in de IS verkondigd had, had je nu de kogel gekregen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:57 schreef Vaatwastablet het volgende:
Opflikkeren met jouw verzonnen topics, kut TS
En het is die EUR 50 die ze over de kling heeft gejaagd ... dank je wel, lulquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja stage, voor een groot deel is het toch maar even de tijd uitzingen, zo werkt dat nou eenmaal. Ik heb eigenlijk op geen enkele stage echt serieus gewerkt en heb zowel een MBO als een HBO diploma.
Mijn laagste stagevergoeding bedroeg ¤ 50, die ik de laatste dag kreeg. het bedrijf was overigens 2 maanden later failliet.
Praat je vaak tegen jezelf?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:57 schreef Vaatwastablet het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:57 schreef Vaatwastablet het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:02 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Opknopen aan de hoogste boom, deze kut TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |