Dit topic is overduidelijk verzonnen KLB / Mensen die hun ontslag niet sportief opnemenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Stelling verworpen. Niets is verzonnen.
Nogmaals verwerp ik jouw onzinstelling. Ik ga hier ook verder niet meer op in.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Dit topic is overduidelijk verzonnen KLB / Mensen die hun ontslag niet sportief opnemen
Vooral niet doen. Is ook niets tegenin te brengen. Stevie Wonder zou nog zien dat je in je eigen wereld leeft.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nogmaals verwerp ik jouw onzinstelling. Ik ga hier ook verder niet meer op in.
Dat mag pas na 2 maanden...quote:Op woensdag 1 april 2015 13:31 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij zn moeder in de keuken waar hij elke avond de piepers mag jassen.
Omdat dit topic wellicht een kern van waarheid bevat.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
Waarom worden al mijn normale klachten gesloten en deze niet?
Aan deze zijn ze nog niet toegekomen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
Waarom worden al mijn normale klachten gesloten en deze niet?
Dan loop je jammer genoeg geen stage op mijn kantoor. Wij hebben een stagiar die wel een vergoeding krijgt, genoeg te doen heeft en zelf geen klap uitvoerd.quote:
Ga werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik dacht dat ik een goede stageplek had gevonden, maar ik krijg dus geen stagevergoeding en ik mag geen flikker doen. Waar slaat dat op? Ik vind het al erg genoeg dat zij verwachten dat ik net zo hard ga werken als een vaste werknemer, alleen ben ik dan een veel goedkopere slaaf.
Klacht: Ik krijg geen stagevergoeding en stage is saai
Ze zijn in dienst van de school, vergoeding is een luxe.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind dat stagiaires hoe dan ook een vergoeding moeten krijgen. Je hebt ook vaak stage's waar je ook gewoon 40 uur werk levert en (met geluk) ook het werk kan doen van de vaste werknemers.
Dat mag best betaalt worden.
Binnen een maand van onbetaalde stagiair naar op eigen houtje vliegreizen maken en zakenetentjes met klanten? Je zou zelfs een creditcard van de zaak hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Stelling verworpen. Niets is verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat ben jij een droevig figuur. Dat je je leven bij elkaar verzint is al triest genoeg. Dat je je eigen leugens van amper een maand oud al niet meer weet maakt je echt een droeftoeter van de bovenste plank.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |