Ben je weer 13-jarige meisjes aan het hosselen?quote:
Gvdquote:
Vooral wanneer ze die romige pastasaus maken en pestoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:33 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op tv. Ik wil dat ding nog steeds.
Kaassaus voor over nachos en cocktailsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vooral wanneer ze die romige pastasaus maken en pesto
Heb wel magic bullet voor je ;pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:33 schreef Chloroform het volgende:
hard gewordenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaassaus voor over nachos en cocktails
Hahahahahaquote:
hnng ja die kaassaus. zou er nog jalapenos doorheen doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaassaus voor over nachos en cocktails
Hahaha.quote:
Hey Niels.quote:
Ik wil het, nu!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
nachos uit de oven met kaas, lenteui, jalapenos en kaas en kaas enzo
Lente-ui bahquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
nachos uit de oven met kaas, lenteui, jalapenos en kaas en kaas enzo
Ik ookquote:
HNG!!quote:
hnngggquote:
Wat is onmogelijk? drie dagen werk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:41 schreef Chloroform het volgende:
Op Pinterest ook altijd van die onmogelijke recepten, maar die foto's altijd, gvd
Van die recepten waarvoor je Martha Stewart moet zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wat is onmogelijk? drie dagen werk?
Heb je die cheesecake met oreo en nutella al gemaakt?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:41 schreef Chloroform het volgende:
Op Pinterest ook altijd van die onmogelijke recepten, maar die foto's altijd, gvd
Nee, werd misselijk toen ik dat wijf zagquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je die cheesecake met oreo en nutella al gemaakt?
Ja okay. dat is wel heftig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die recepten waarvoor je Martha Stewart moet zijn
Ja, duurde lang :squote:
Jij hebt tenminste nog voedsel! Ik heb niks!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
STOOP ik krijg hier trek van en zit nu met afkeer naar mijn yoghurt met cruesli te kijken.
Zit nu pap te eten, ruilen? Wil wel bakje cruesli met yoghurtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
STOOP ik krijg hier trek van en zit nu met afkeer naar mijn yoghurt met cruesli te kijken.
Welk wijf?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, werd misselijk toen ik dat wijf zag
Ik kom ook. Ik neem tzatziki en rode wijn mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:46 schreef housesoftheholy het volgende:
ga vnv nachos eten met biertjes erbij
Ik kom ook. Ik neem glazen mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kom ook. Ik neem tzatziki en rode wijn mee.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kom ook. Ik neem tzatziki en rode wijn mee.
quote:
Terecht, die lust ze wel ja.quote:
het is toch guacamole? ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik kom ook, neem zelfgemaakte quacamole mee
Ja, weet niet waarom daar een q staatquote:
Die kaasversie echterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
dit is trouwens een van de smerigste dingen die ik ooit heb geproefd
Omdat je kkdom bent hehahaa ;pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weet niet waarom daar een q staat
Diabetes here I comequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Terecht, die lust ze wel ja.
http://jelmerdeboer.nl/mi(...)-nutella-cheesecake/
Deze is beter.
Dit is echt ziek smooth. Als ik een meisje was had ik je toegang tot m'n anus verschaft.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wij profiteren van jouw aanwezigheid bedoel je.
dat kan nu ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt ziek smooth. Als ik een meisje was had ik je toegang tot m'n anus verschaft.
Had die toegang graag willen verstoppen. ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt ziek smooth. Als ik een meisje was had ik je toegang tot m'n anus verschaft.
Wow voel me vulnerablequote:
nee zijn anus ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wow wil je zijn piemel ofzo? ;s
laat gewoon alles waxen, scheren is voor amateursquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ohja.. scheer jij nou je anus of niet?
oke ettoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef housesoftheholy het volgende:
WAT EEN NIVEAU WEER..........................;s ;p
Een Turkse anus met een Brazillian wax ajajhha wow ;$$$quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
laat gewoon alles waxen, scheren is voor amateurs
nu bij de blokker in de aanbiedingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:33 schreef Chloroform het volgende:
de oksels wel gewoon op z'n fransquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een Turkse anus met een Brazillian wax ajajhha wow ;$$$
Ja maar krijg je daar ook de blenderbeker en sapcentrifuge bij?!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu bij de blokker in de aanbieding
geweldige reclame wel nog steeds
Je klemt er stokbroodjes onder?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de oksels wel gewoon op z'n frans
Ze smeert er Paturain opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je klemt er stokbroodjes onder?
Zou helemaal scheel likken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
Plakjes brie tussen de rosbiefflapjes
nee, en volgens mij is die blij de blokker ook gewoon duurderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar krijg je daar ook de blenderbeker en sapcentrifuge bij?!
Zou etenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
Afzetters, had gewoon meteen bij Tommy Teleshopping moeten bestellenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en volgens mij is die blij de blokker ook gewoon duurder
Je houdt niet van Camembert?quote:
En als u nu binnen 30 minuten belt, krijgt u een TWEEDE Magic Bullet® helemaal gratis!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Afzetters, had gewoon meteen bij Tommy Teleshopping moeten bestellen
ik gebruik mijn blender al nooit ..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Afzetters, had gewoon meteen bij Tommy Teleshopping moeten bestellen
Ik gebruik mn blender heel vaakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik mijn blender al nooit ..
maar kijk de reclame toch altijd weer
Sapjes, milkshakes, knakworstjesquote:
Niet brocolli, pastinaak en pompoen blenden en uitmoezen over je speltbrood.quote:
Ik mag jou wel. Bel me.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet brocolli, pastinaak en pompoen blenden en uitmoezen over je speltbrood.
voederbietel?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
met een kleurtje ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de oksels wel gewoon op z'n frans
Ik meng dat liever door mn quinoasalade met gojibessen en chiazaadjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben jij een brieman?quote:
superquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik meng dat liever door mn quinoasalade met gojibessen en chiazaadjes
jij niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
wie gaat nog meer st. patrick's day vieren vanavond
mja, ik trapte daar niet inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is zeg toch wie gaat nog meer ;s
Ja bij jou met die zooi eten die we net opnoemen he.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja bij jou met die zooi eten die we net opnoemen he.
o ja, ik ben dus niet thuisquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja bij jou met die zooi eten die we net opnoemen he.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
kom BT we trashen de boelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:14 schreef housesoftheholy het volgende:
zal de sleutel onder de deurmat leggen
dat is niet meer te overtreffen denk ik, wat een gekkenhuis was dat zegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]elke week bij iemand anders meeten
vorige week bij mij, vanavond bij houses, wat een feest
ik kom echtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok Irish Pub Northend in Leiden tot vnv
Smeer jezelf met pesto in.quote:
Met wie was jij nog zo laat aan het chatten?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef Matip het volgende:
[..]
Met wie was jij nog zo laat aan het chatten?
housesquote:
Zozo, ik heb trouwens afgelopen keer radio klb gemist. Doe daarvoor ookquote:
quote:
Echt?quote:
Die daarvoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Zozo, ik heb trouwens afgelopen keer radio klb gemist. Doe daarvoor ookWelke raad je me aan om terug te luisteren?
Ja ze doen alsof van niet maar is echtquote:
Er is een nieuwe speler. Geen soundcloud.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef ntm het volgende:
Zozo, ik heb trouwens afgelopen keer radio klb gemist. Doe daarvoor ookWelke raad je me aan om terug te luisteren?
supergirlquote:
Oh..ik dacht dat remi alles opnamquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is een nieuwe speler. Geen soundcloud.
Je wilt daar liever niet mee geassocieerd worden idd als je op het niveau intellect zit waar ik zit en waar zij zitquote:
Ze jokt hoor.quote:
ben je vrijgezelquote:
gvd wat domquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Man smokkelt Russische bruid in koffer
hahaah niels01
Hoe knabbelt ze?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet al fb dates hebben gehad met ntm
Dat is relatief.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hij is niet moeders mooiste of wel?
Ja, hij besefte niet hoe kut ik het vond. Maar beloofd om nooit meer te doen. En anders is het einde relatie volgende keer, dat heb ik wel duidelijk gemaakt.quote:
Niet liegennnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet al fb dates hebben gehad met ntm
Eidne relatie omdat hij zich als een mal kind gedraagd of omdat jij iemand zijn foto liked?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, hij besefte niet hoe kut ik het vond. Maar beloofd om nooit meer te doen. En anders is het einde relatie volgende keer, dat heb ik wel duidelijk gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze bijt nagelsafknapper... Ik bloedde als een rund
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, hij besefte niet hoe kut ik het vond. Maar beloofd om nooit meer te doen. En anders is het einde relatie volgende keer, dat heb ik wel duidelijk gemaakt.
Ik dacht dat hij alpha was.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn profielpic?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hij is niet moeders mooiste of wel?
mjaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje.. NTM dit was toch niet de eerste keer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mjaik weet niet zo goed wat te zeggen
wat had hij gedaan? ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet voor slet..andere dingen. En het lag niet alleen daaraan. Mja niet boeiendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haar uitgescholden voor slet omdat ze de foto van een andere jongen had geliked
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om te daten met mij. Ik ben zeer kieskeurig, voel je vereerd
Schelden = einde relatiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eidne relatie omdat hij zich als een mal kind gedraagd of omdat jij iemand zijn foto liked?
was echt allang weggerendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haar uitgescholden voor slet omdat ze de foto van een andere jongen had geliked
Bij bepaald woorden snap ik dat heel goed idd.quote:
ze is beetje wanhopig tochhhquote:
quote:
Ik vind dat die kale dude wel erg blij kijkt en gefascineerd staart tot er geplast gaat worden.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:00 schreef ntm het volgende:
[..]Je hebt ook van die mannen die zeggen 'normaal val ik op blond maar jij bent wel leuk' op zo'n toontje alsof je je vereerd moet voelen.
http://gutterfm.nl/index.php?page=radioklbquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef ntm het volgende:
[..]
kook wel ;]quote:
haha was de bedoeling om alleen die embed link van die speler te plaatsen. En voordat ik het wist was ik de hele website aan het makenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
Ik heb Remi al een paar dagen niet gezien, leeft hij nog?
jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha was de bedoeling om alleen die embed link van die speler te plaatsen. En voordat ik het wist was ik de hele website aan het maken
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
Ik heb Remi al een paar dagen niet gezien, leeft hij nog?
niet dat iemand het hier ook boeitquote:
Ik wel een beetjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
niet dat iemand het hier ook boeit
Jawel vriend. Ik vraag toch naar je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
niet dat iemand het hier ook boeit
oh ik kan het zeker aan, kom maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat je de vraag ontwijkt zegt al genoeg.
Nee, het was prachtig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit nu dat verhaal over FOK!sters voor het eerst terug te luisterenwat een verschrikking.
Op?quote:
Zeg dan niks als je zo gaat doen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die roepen dat ze verliefd zijn en dan zeggen dat ze niet hoeven weten op wierot toch op
Zeg ik liever niet in openbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die roepen dat ze verliefd zijn en dan zeggen dat ze niet hoeven weten op wierot toch op
PLS GEEF ME AANDACHT!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is best persoonlijk, waarom zou je dat tegen iedereen zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon negeren, werkt beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PLS GEEF ME AANDACHT!!!![]()
Of vertel dan alles of hou je klep.
Dan moet iedereen dat doen anders werkt het niet.quote:
wordt ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, dan wordt ik heel onzeker en ga ik snijden.
Wij zijn er voor jequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je al aan het snijden?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
doe niet alsof je niet wil.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof ik op jouw arrogante hulp zit te wachten ;s kheb chloro al.
Je bent zelf toch blondjequote:
Deze logicaquote:
Kunnen we weer een goed radio item maken, net als met Laura.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Straks maakt hij zichzelf van kant dan heb je egt spijt :s
Echt hé, wat een klootzak is het toch ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Straks maakt hij zichzelf van kant dan heb je egt spijt :s
Wie is Lauraquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kunnen we weer een goed radio item maken, net als met Laura.
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK!ster uit 2001 die zelfmoord heeft gepleegd.
Paar jaar geleden de user Depth nog wat ook zelfmoord.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wow had ze een livestreamquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zouden die ook van tevoren een topic openen in KLB?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Paar jaar geleden de user Depth nog wat ook zelfmoord.
Ik kan echt niets met deze zin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Paar jaar geleden de user Depth nog wat ook zelfmoord.
Omdat users toen wat minder geheim waren dan in het paranoia 2015.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoe wordt dat bekend gemaakt dan?
Ik hoop dat mijn account voor altijd verborgen blijft als ik het loodje leg
is gewoon een vraag kk sukkel homo flikkerquote:
En dan een backfire krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden die ook van tevoren een topic openen in KLB?
De politie vraagt altijd als eerste " heeft hij/zij een fok account ".quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoe wordt dat bekend gemaakt dan?
Ik hoop dat mijn account voor altijd verborgen blijft als ik het loodje leg
wowwwwwwquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
is gewoon een vraag kk sukkel homo flikker
damnnnnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke oke bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat users toen wat minder geheim waren dan in het paranoia 2015.
Nee, dat zijn mensen die echt in de shit zitten en geen aandachthoer zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden die ook van tevoren een topic openen in KLB?
Hebben ze weer wat te lachen bij het RTL nieuws van 8 uur.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De politie vraagt altijd als eerste " heeft hij/zij een fok account ".
tr. even ophouden met die ziektequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ga het echt doen hoor ;s ;s ik stop met 200 likes ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen die echt in de shit zitten en geen aandachthoer zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga het echt doen hoor ;s ;s ik stop met 200 likes ;s
2nutz voor mod.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
tr. even ophouden met die ziektedank je wel.
Nee meiss whats going on ik ben er voor je dat weet je he!! Snel weer afspreken howr! Xxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga het echt doen hoor ;s ;s ik stop met 200 likes ;s
quote:
Ben benieuwd naar de argumentenquote:
xoxoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof ik op jouw arrogante hulp zit te wachten ;s kheb chloro al.
ooit wat gewonnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
ik denk dat ik als nieuwe verslaving prijsvragen op het internet invullen nomineer
Terecht wel. Bans zullen regenen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |