ze is beetje wanhopig tochhhquote:
quote:
Ik vind dat die kale dude wel erg blij kijkt en gefascineerd staart tot er geplast gaat worden.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:00 schreef ntm het volgende:
[..]Je hebt ook van die mannen die zeggen 'normaal val ik op blond maar jij bent wel leuk' op zo'n toontje alsof je je vereerd moet voelen.
http://gutterfm.nl/index.php?page=radioklbquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Zozo, ik heb trouwens afgelopen keer radio klb gemist. Doe daarvoor ookWelke raad je me aan om terug te luisteren?
kook wel ;]quote:
haha was de bedoeling om alleen die embed link van die speler te plaatsen. En voordat ik het wist was ik de hele website aan het makenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
Ik heb Remi al een paar dagen niet gezien, leeft hij nog?
jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha was de bedoeling om alleen die embed link van die speler te plaatsen. En voordat ik het wist was ik de hele website aan het maken
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
Ik heb Remi al een paar dagen niet gezien, leeft hij nog?
niet dat iemand het hier ook boeitquote:
Ik wel een beetjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
niet dat iemand het hier ook boeit
Jawel vriend. Ik vraag toch naar je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
niet dat iemand het hier ook boeit
oh ik kan het zeker aan, kom maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat je de vraag ontwijkt zegt al genoeg.
Nee, het was prachtig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit nu dat verhaal over FOK!sters voor het eerst terug te luisterenwat een verschrikking.
Op?quote:
Zeg dan niks als je zo gaat doen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die roepen dat ze verliefd zijn en dan zeggen dat ze niet hoeven weten op wierot toch op
Zeg ik liever niet in openbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die roepen dat ze verliefd zijn en dan zeggen dat ze niet hoeven weten op wierot toch op
PLS GEEF ME AANDACHT!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is best persoonlijk, waarom zou je dat tegen iedereen zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon negeren, werkt beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PLS GEEF ME AANDACHT!!!![]()
Of vertel dan alles of hou je klep.
Dan moet iedereen dat doen anders werkt het niet.quote:
wordt ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, dan wordt ik heel onzeker en ga ik snijden.
Wij zijn er voor jequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, dan wordt ik heel onzeker en ga ik snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |