quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kom ook. Ik neem tzatziki en rode wijn mee.
quote:
Terecht, die lust ze wel ja.quote:
het is toch guacamole? ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik kom ook, neem zelfgemaakte quacamole mee
Ja, weet niet waarom daar een q staatquote:
Die kaasversie echterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
dit is trouwens een van de smerigste dingen die ik ooit heb geproefd
Omdat je kkdom bent hehahaa ;pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weet niet waarom daar een q staat
Diabetes here I comequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Terecht, die lust ze wel ja.
http://jelmerdeboer.nl/mi(...)-nutella-cheesecake/
Deze is beter.
Dit is echt ziek smooth. Als ik een meisje was had ik je toegang tot m'n anus verschaft.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wij profiteren van jouw aanwezigheid bedoel je.
dat kan nu ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt ziek smooth. Als ik een meisje was had ik je toegang tot m'n anus verschaft.
Had die toegang graag willen verstoppen. ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt ziek smooth. Als ik een meisje was had ik je toegang tot m'n anus verschaft.
Wow voel me vulnerablequote:
nee zijn anus ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wow wil je zijn piemel ofzo? ;s
laat gewoon alles waxen, scheren is voor amateursquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ohja.. scheer jij nou je anus of niet?
oke ettoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef housesoftheholy het volgende:
WAT EEN NIVEAU WEER..........................;s ;p
Een Turkse anus met een Brazillian wax ajajhha wow ;$$$quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
laat gewoon alles waxen, scheren is voor amateurs
nu bij de blokker in de aanbiedingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:33 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op tv. Ik wil dat ding nog steeds.
de oksels wel gewoon op z'n fransquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een Turkse anus met een Brazillian wax ajajhha wow ;$$$
Ja maar krijg je daar ook de blenderbeker en sapcentrifuge bij?!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu bij de blokker in de aanbieding
geweldige reclame wel nog steeds
Je klemt er stokbroodjes onder?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de oksels wel gewoon op z'n frans
Ze smeert er Paturain opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je klemt er stokbroodjes onder?
Zou helemaal scheel likken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
Plakjes brie tussen de rosbiefflapjes
nee, en volgens mij is die blij de blokker ook gewoon duurderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar krijg je daar ook de blenderbeker en sapcentrifuge bij?!
Zou etenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
Afzetters, had gewoon meteen bij Tommy Teleshopping moeten bestellenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en volgens mij is die blij de blokker ook gewoon duurder
Je houdt niet van Camembert?quote:
En als u nu binnen 30 minuten belt, krijgt u een TWEEDE Magic BulletŪ helemaal gratis!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Afzetters, had gewoon meteen bij Tommy Teleshopping moeten bestellen
ik gebruik mijn blender al nooit ..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Afzetters, had gewoon meteen bij Tommy Teleshopping moeten bestellen
Ik gebruik mn blender heel vaakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik mijn blender al nooit ..
maar kijk de reclame toch altijd weer
Sapjes, milkshakes, knakworstjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |