quote:
Echt?quote:
Die daarvoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Zozo, ik heb trouwens afgelopen keer radio klb gemist. Doe daarvoor ookWelke raad je me aan om terug te luisteren?
Ja ze doen alsof van niet maar is echtquote:
Er is een nieuwe speler. Geen soundcloud.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef ntm het volgende:
Zozo, ik heb trouwens afgelopen keer radio klb gemist. Doe daarvoor ookWelke raad je me aan om terug te luisteren?
supergirlquote:
Oh..ik dacht dat remi alles opnamquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is een nieuwe speler. Geen soundcloud.
Je wilt daar liever niet mee geassocieerd worden idd als je op het niveau intellect zit waar ik zit en waar zij zitquote:
Ze jokt hoor.quote:
ben je vrijgezelquote:
gvd wat domquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Man smokkelt Russische bruid in koffer
hahaah niels01
Hoe knabbelt ze?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet al fb dates hebben gehad met ntm
Dat is relatief.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hij is niet moeders mooiste of wel?
Ja, hij besefte niet hoe kut ik het vond. Maar beloofd om nooit meer te doen. En anders is het einde relatie volgende keer, dat heb ik wel duidelijk gemaakt.quote:
Niet liegennnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet al fb dates hebben gehad met ntm
Eidne relatie omdat hij zich als een mal kind gedraagd of omdat jij iemand zijn foto liked?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, hij besefte niet hoe kut ik het vond. Maar beloofd om nooit meer te doen. En anders is het einde relatie volgende keer, dat heb ik wel duidelijk gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze bijt nagelsafknapper... Ik bloedde als een rund
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, hij besefte niet hoe kut ik het vond. Maar beloofd om nooit meer te doen. En anders is het einde relatie volgende keer, dat heb ik wel duidelijk gemaakt.
Ik dacht dat hij alpha was.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn profielpic?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hij is niet moeders mooiste of wel?
mjaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje.. NTM dit was toch niet de eerste keer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mjaik weet niet zo goed wat te zeggen
wat had hij gedaan? ;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet voor slet..andere dingen. En het lag niet alleen daaraan. Mja niet boeiendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haar uitgescholden voor slet omdat ze de foto van een andere jongen had geliked
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om te daten met mij. Ik ben zeer kieskeurig, voel je vereerd
Schelden = einde relatiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eidne relatie omdat hij zich als een mal kind gedraagd of omdat jij iemand zijn foto liked?
was echt allang weggerendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haar uitgescholden voor slet omdat ze de foto van een andere jongen had geliked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |