Nee hoor, democratie gaat over het bestuur van de overheid, niet over die van je medeburgers.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Mensen willen hun geld aan allerlei zaken uitgeven, waaronder veel zaken die niet bepaald gezond zijn of zelfs slecht voor de maatschappij en omgeving. 'Wie ben ik om dat te verbieden'? Jij bent niet in die positie, ik ook niet, maar gezamenlijk wél. Dat noemen ze democratie.
Want dat is per definitie het resultaat van overspel?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ik vind het een slimme zet. Al die vechtscheidingen, extra zorg, kinderen bij jeugdzorg, rechtszaken, etc. kosten de belastingbetaler uiteindelijk een hoop geld. Gezinnen die gelukkig bij elkaar blijven en zelf de kinderen opvoeden zijn stukken goedkoper dan al die gebroken gezinnen waarvan de kinderen ontsporen door een gebrek aan liefde en toezicht.
Het scheelt aanvullende bezuinigingen. Ik ben voor.
Nee, maar dat staat er dan ook niet. Het zorgt er in een deel van de gevallen indirect in ieder geval wel voor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:09 schreef Twiitch het volgende:
Want dat is per definitie het resultaat van overspel?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als jij vreemd gaan normaal vindt, dan moet je dat natuurlijk zelf weten. Maar ik vind het achterlijk als je niet beseft hoeveel pijn je een ander ermee kunt doen. En dat is al een goede reden om niet mee te werken aan het verspreiden van zo'n boodschap. Als je niet blij bent met je relatie vecht je ervoor, of beëindig je die. Dan ga je niet sneaky buiten de deur eten - open relaties uitgezonderd.
Dat hoef je dan verder niet uitgebreid op de radio en tv te gaan promoten.
Kliekjes weggooien is ook niet illegaal, maar daar zijn toch ook campagnes tegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom? Je wordt er niet door opgelicht of voorgelogen. Het zet niet aan tot iets dat strafbaar is. Als mensen vreemd willen gaan moeten ze dat lekker zelf weten en als er een bedrijf daar geld aan denkt te kunnen verdienen is dat prima. Hotels verdienen er ook genoeg geld aan.
Verder mag Van der Staaij zich natuurlijk overal mee bemoeien waar hij zin in heeft en ik gok dat zijn hele achterban het hierin met hem eens is, dus hij doet zijn werk prima.
Een van mijn beste vrienden heeft begin dit jaar besloten zijn vrouw te verlaten voor een andere dame. Die maakt zichzelf gewoon wijs dat zijn kinderen het ook wel leuk zullen vinden om twee woningen te hebben om in op te groeien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen met een beetje gezond verstand weet toch eigenlijk wel dat vreemdgaan niet zo leuk is voor je vrouw/vriendin/man
Wat moeten wat flyers en posters van de SGP daar aan veranderen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:41 schreef Odaiba het volgende:
Die mensen die niet trouw zijn en vreemdgaan zijn zielige schepsel
Mocht er een hel bestaan, dan mogen zij erin vertoeven.
goddeloosheid gespotquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemdgaan
Je partner als bezit zien
Huwelijken (helemaal met kinderen) laten stranden omdat je partner zich vermaakt heeft met een andere Homo sapiens
quote:
gefixtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is zijn/haar eigen god en we zijn allemaal kinderen van de nacht.
Nakatomi, dat is duivelsche muziek, jongeheer!quote:
Ik ben God in mijn eigen ziel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is zijn/haar eigen god en we zijn allemaal kinderen van Gaia.
ik heb geluisterd en ben reeds beïnvloed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nakatomi, dat is duivelsche muziek, jongeheer!
Van die SGP'ers die met zo'n busje voor de deur van een hardstylefeest staan ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:12 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik heb geluisterd en ben reeds beïnvloed.
Lol dit is binnen reformatorische kringen anders absoluut niet gebruikelijk. Men beroept zich 9 van de 10 keer op het feit dat Jezus ooit gezegd heeft dat je alleen mag scheiden als je partner vreemd is gegaan, en gaat daarna vaak uit elkaar na zoiets.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:19 schreef Leandra het volgende:
De SGP kennende zal het er uiteindelijk vooral op neerkomen dat als je man vreemdgegaan is, dat je hem als echtgenote toch nog een kans moet gunnen....
Nou, ik zie het anders vaak genoeg gebeuren in die kringen....quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:56 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Lol dit is binnen reformatorische kringen anders absoluut niet gebruikelijk. Men beroept zich 9 van de 10 keer op het feit dat Jezus ooit gezegd heeft dat je alleen mag scheiden als je partner vreemd is gegaan, en gaat daarna vaak uit elkaar na zoiets.
Dat kan, maar dat is verder niet gedwongen door de religie, maar eerder door het feit dat vergevingsgezindheid door veel christelijke mensen niet wordt gezien als zwakte maar juist als je een kracht. Als je écht iemand kan vergeven die jou iets kwaads heeft aangedaan, dan is dat naar mijn mening ook bewonderenswaardig en absoluut niet nodig om daar zo spottend over te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik zie het anders vaak genoeg gebeuren in die kringen....
Klopt, maar kliekjes weggooien (of daar reclame voor maken) is ook nooit door een politieke partij geprobeerd strafbaar te maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kliekjes weggooien is ook niet illegaal, maar daar zijn toch ook campagnes tegen.
Waarom haat op een bedrijf dat gewoon een maatschappelijk fenomeen gebruikt om geld te verdienen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |