Ben je nu ook in een andere dimensie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt in een andere dimensie dan.
En staat er veel op?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu mijn bankrekening te bekijken.
Houdt je bezigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
en dan stroomt het bekertje over op via de koelkast naar de grond en toen moest ik gaan schoonmaken
Beetje oefenen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen?
Dus je bewaart het gewoon in goude munten in het ruim van je schip?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar veel op heeft weinig zin met die rente van 0,0.
Geld moet rollen, handelen hoeveel duidelijker moet ik het voor je maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus je bewaart het gewoon in goude munten in het ruim van je schip?
Dus je bekkek waar het geld heen gerold heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geld moet rollen, handelen hoeveel duidelijker moet ik het voor je maken?
Dat boeit me geen reet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus je bekkek waar het geld heen gerold heeft?
De vaste lasten gaan nu eenmaal via de bank tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waarom doe je dan bankzaken als het toch geen reet boeit.
Gewoon alles cash doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vaste lasten gaan nu eenmaal via de bank tegenwoordig.
Dat is wel verstandig ja, wanneer alles digitaal gaat is je aankoop gedrag goud waard voor heleboel partijen.quote:
het is toch wel een leuk speeltje he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:34 schreef FANN het volgende:
Shit accu is leeg ik kan ik niet verder spelen
Ik had hen vannacht moeten opladen, niet gedaan... Stom
Zo'n wat jongere man, zie je die ook als een speeltje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is toch wel een leuk speeltje he?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is toch wel een leuk speeltje he?
nee. Ik speel sowieso geen spelletjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n wat jongere man, zie je die ook als een speeltje?
Zou jij een jong meisje zien als een speeltje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n wat jongere man, zie je die ook als een speeltje?
ja, ik had ook dat tabding nog kunnen pakken, maar had ik geen zin meer in..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het snel moet qua reageren, dan vind ik mijn laptop fijner, maar op zich voldoet de iPad prima. Gepriegel op een smartphone lijkt me frustrerend.
Je hebt sowieso een serieus beroep, keek toevallig naar die Anita op TV met 2 broers die elkaar afwisselde, dat was best wel raar voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Ik speel sowieso geen spelletjes
Ik ben erg trouw en die aandacht is leuk maar doe er niets mee want ben eigenlijk best wel een degelijke saaie lul.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij een jong meisje zien als een speeltje?![]()
Maar iemand van pakweg 5 of tien jaar jonger valt toch wel mee? Als je daar toevallig op zou vallen dan...
is dat dat programma waar ze bij GGZ 'opgenomen' is? Nog niks van gezien en die richting zou ik qua werk ook niet kunnen, psychiatrie is een vak apart. Heb over een tijdje wel een cursus over Psychiatrische stoornissen, heb veel cliënten die ook op dat gebied iets 'mankeren'quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een serieus beroep, keek toevallig naar die Anita op TV met 2 broers die elkaar afwisselde, dat was best wel raar voor mijn gevoel.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je met laptop aan een tafel FANN?
hier ook zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben erg trouw en die aandacht is leuk maar doe er niets mee want ben eigenlijk best wel een degelijke saaie lul.
aandacht is ook leuk, maar kan soms verwarrend wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben erg trouw en die aandacht is leuk maar doe er niets mee want ben eigenlijk best wel een degelijke saaie lul.
da's lang Pietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit jaar, ff rekenen, 33 jaar getrouwd.
ah, ik vroeg het me al af hoe je het met een muis zou doen. Ik heb de laptop altijd op schoot (gehad). iPad staat heel soms op tafel, bijv als ik aan het koken ben of als hij opgeladen moet worden en dan zit ik er op een stoel bij, maar meestal ligt hij op schoot en hang ik op de bank.In bed moet ik nog een betere constructie verzinnen, ik krijg soms last van mijn schouder als ik op mijn zij lig en de iPad staat ernaastquote:
en paarden voor haar kopenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elkaar de ruimte gunnen is de truc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |