Ben je nu ook in een andere dimensie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt in een andere dimensie dan.
En staat er veel op?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu mijn bankrekening te bekijken.
Houdt je bezigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
en dan stroomt het bekertje over op via de koelkast naar de grond en toen moest ik gaan schoonmaken
Beetje oefenen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen?
Dus je bewaart het gewoon in goude munten in het ruim van je schip?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar veel op heeft weinig zin met die rente van 0,0.
Geld moet rollen, handelen hoeveel duidelijker moet ik het voor je maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus je bewaart het gewoon in goude munten in het ruim van je schip?
Dus je bekkek waar het geld heen gerold heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geld moet rollen, handelen hoeveel duidelijker moet ik het voor je maken?
Dat boeit me geen reet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus je bekkek waar het geld heen gerold heeft?
De vaste lasten gaan nu eenmaal via de bank tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waarom doe je dan bankzaken als het toch geen reet boeit.
Gewoon alles cash doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vaste lasten gaan nu eenmaal via de bank tegenwoordig.
Dat is wel verstandig ja, wanneer alles digitaal gaat is je aankoop gedrag goud waard voor heleboel partijen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |