quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:38 schreef FANN het volgende:
Maar die mobiel verspringt steeds naar groot beeld en ik zat in het fototopic en ineens 2x in fobo van golver ik weet niet waarom
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
De tijd zal het leren![]()
[..]
Dat gaat bij jou nog wel even duren of leer je snel?
Zullen we het op het laatste houden?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:34 schreef FANN het volgende:
Ik zit op mijn mobiel maar is niet handig of ik ben onhandig dat kan ook
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Langzaam? Heb jij een telefoon uit het jaar nul?
Zou ik ook wel willen, maar ik "rust" straks nog even wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik me ook nog een keer omdraai
Nee een nieuwe phone, maar ik ben uit het jaar nulquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Langzaam? Heb jij een telefoon uit het jaar nul?
Allemaal de schuld van die trage telefoon hersenenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Er ging weer iets mis met die andere kwoot
Zelfkennis, begin van de wijsheidquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee een nieuwe phone, maar ik ben uit het jaar nul
Zulke gaat je smartfoon over de zeik.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Toebjes aanklikken moet je niet doen mobiel![]()
Da's niks heb ik al gemerkt
En ik dacht dat ik uit het jaar nul was ...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vertrouw dat wifi niet en doe alles met draad.
Ik weet hoe je wifi ken kraken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:15 schreef FANN het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik uit het jaar nul was ...
Neuh, ik hb het ook uitgeschakeld. Ik heb de indruk dat bij mij thuis hier het één en ander overhoop is gehaald via wifi.quote:
Dat klinkt best eng...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik hb het ook uitgeschakeld. Ik heb de indruk dat bij mij thuis hier het één en ander overhoop is gehaald via wifi.
Mijn telefoon zat bijvoorbeeld meerdere keren volkomen te flippen (random nummers draaien, spontaan foto's maken die helemaal wit waren enz.), en sinds ik wifi heb uitgeschakeld, doet die het weer gewoon normaal. Of iemand via internet op mijn router terecht gekomen is en zo contact met mijn wifi-apparaten heeft gekregen, of dat het gewoon rechtstreeks is gebeurd weet ik niet, maar ik schakel het zo min mogelijk meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |