mag hermann aankomende donderdag zijn rap voordragen op de radio?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen is panseksueel let op mijn woorden.
quote:
Niall louis liamquote:Op maandag 16 maart 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt die ene en dat is Zayn en dan heb je ook nog die Harry en dan nog 2 anderen
wat zit je voor mij te sprekenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
mag hermann aankomende donderdag zijn rap voordragen op de radio?
Wie is die vijfde op de foto dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt die ene en dat is Zayn en dan heb je ook nog die Harry en dan nog 2 anderen
Ik zou het tof vinden als hij dat echt gaat doenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn. Maar die jongen schaamt zich omdat hij denkt dat z'n ouders het raar vinden dat hij iemand belt. Dat gebeurt zelden blijkbaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
set bat truuquote:Op maandag 16 maart 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn. Maar die jongen schaamt zich omdat hij denkt dat z'n ouders het raar vinden dat hij iemand belt. Dat gebeurt zelden blijkbaar.
Niall blondquote:
hmm ja jammer, was wel lachen geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn. Maar die jongen schaamt zich omdat hij denkt dat z'n ouders het raar vinden dat hij iemand belt. Dat gebeurt zelden blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |