mag hermann aankomende donderdag zijn rap voordragen op de radio?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen is panseksueel let op mijn woorden.
quote:
Niall louis liamquote:Op maandag 16 maart 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt die ene en dat is Zayn en dan heb je ook nog die Harry en dan nog 2 anderen
wat zit je voor mij te sprekenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
mag hermann aankomende donderdag zijn rap voordragen op de radio?
Wie is die vijfde op de foto dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt die ene en dat is Zayn en dan heb je ook nog die Harry en dan nog 2 anderen
Ik zou het tof vinden als hij dat echt gaat doenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn. Maar die jongen schaamt zich omdat hij denkt dat z'n ouders het raar vinden dat hij iemand belt. Dat gebeurt zelden blijkbaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
set bat truuquote:Op maandag 16 maart 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn. Maar die jongen schaamt zich omdat hij denkt dat z'n ouders het raar vinden dat hij iemand belt. Dat gebeurt zelden blijkbaar.
Niall blondquote:
hmm ja jammer, was wel lachen geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn. Maar die jongen schaamt zich omdat hij denkt dat z'n ouders het raar vinden dat hij iemand belt. Dat gebeurt zelden blijkbaar.
Wie is Harry en wie is Zayn? :$quote:Op maandag 16 maart 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niall blond
Louis bruin beeeetje lang haa, meest gay
Liam. Rond gezicht kort bruin haar.
En dan zayn en harry
jij bent te verlegen, ik help je een beetjequote:
ja ik ookquote:Op maandag 16 maart 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden als hij dat echt gaat doen
Gewoon proberen, jouw ouders zullen echt niet minder van je houdenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Harry lang haar, beetje de hippie type![]()
Zayn, zwart haart alternatieve type
beter haal je dp ook overquote:Op maandag 16 maart 2015 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon proberen, jouw ouders zullen echt niet minder van je houden
Ja echt hè, al die gayboys die gepost wordenquote:
sorry wilde je hossel niet verstorenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DjeDje vindt het niet tyfusgay dus beter hou je je mening even voor je
trustequote:
np broquote:Op maandag 16 maart 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry wilde je hossel niet verstoren
Nee doe maar nietquote:Op maandag 16 maart 2015 23:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
zijn er liefhebbers die willen dat ik verder ga ofniet
Trustequote:
hij is al getrouwdquote:Op maandag 16 maart 2015 23:49 schreef DjeDje het volgende:
De zayn van maart 2015 hoe die er nu uit ziet zayn.
[ afbeelding ]
ik kreeg enkel een emo.gif, niet heel bevredigendquote:Op maandag 16 maart 2015 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zit al klaar voor het antwoord of niet?
gwn piercing bovenin je oor voor de ektenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mannen met oorbellen, wat vinden jullie ervan?
erg coolquote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ligt eraan wat voor type jongen en wat voor style enzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ligt eraan wat voor type jongen en wat voor style enzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vind het maar niksquote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
wow precies hetzelfde antwoord, wat een toevalquote:Op maandag 16 maart 2015 23:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor type jongen en wat voor style enzo.
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow precies hetzelfde antwoord, wat een toeval
lelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb geen goede ervaringen met jongens die mij leuk vinden via internet..quote:Op maandag 16 maart 2015 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
doe niet zo raar, hij vindt je echt leuk
Hermann is smooth, maar verder een lieve jongen hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 23:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb geen goede ervaringen met jongens die mij leuk vinden via internet..
Gewoon door de eikel tog?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
mijn middelste naam is ''goede ervaring''quote:Op maandag 16 maart 2015 23:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
hoezo niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat er gasten zijn die dit een goed idee vindenquote:
Dat zijn ze bijna allemaal op het begin.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermann is smooth, maar verder een lieve jongen hoor
Precies, dan kan je er nog een gewicht aan hangen en er mee slingerenquote:
Pic?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoezo niet?
Hermann is een hele knappe jongen, echtwaar
klikken op eigen risicoquote:Op maandag 16 maart 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat er gasten zijn die dit een goed idee vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dat zijn diezelfde die "pijn is fijn, bloed is goed."quote:Op maandag 16 maart 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen dat er gasten zijn die dit een goed idee vinden
nee joh, blijf nog evenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef DjeDje het volgende:
Ik word hier gewoon gekoppeld. Ik moet maar eens gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |