je lokt het uit, dan is het niet leukquote:
welke vind je de knapste? want daar lijk ik sprekend opquote:Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
1d boys zijn best knap.ook niet zo van die standaard typetjes.
Hehehquote:Op maandag 16 maart 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke vind je de knapste? want daar lijk ik sprekend op
de enige van die groep die ik enigszins mag is zaynquote:Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
1d boys zijn best knap.ook niet zo van die standaard typetjes.
Jij bent smooth hoor Hermann. Ik ging echt zo van "daaaaaaamn"quote:Op maandag 16 maart 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke vind je de knapste? want daar lijk ik sprekend op
ook alleen maar omdat het een halve moslim isquote:Op maandag 16 maart 2015 23:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de enige van die groep die ik enigszins mag is zayn
Ahw je weet de naaaam.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de enige van die groep die ik enigszins mag is zayn
Zoals een echte fokker betaamtquote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent smooth hoor Hermann. Ik ging echt zo van "daaaaaaamn"
*hoort "damn" in hoinks zn stem"quote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent smooth hoor Hermann. Ik ging echt zo van "daaaaaaamn"
ik heb het lichaam van Zayn en het gezicht/haar van Harryquote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahw je weet de naaaam.![]()
Ja qua uiterlijk is hij ook de knapste. Al gaat mijn aantrekkingskracht meer naar Harry.
Die jongen is panseksueel let op mijn woorden.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahw je weet de naaaam.![]()
Ja qua uiterlijk is hij ook de knapste. Al gaat mijn aantrekkingskracht meer naar Harry.
nee vanwege zijn free palestina tweetquote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat het een halve moslim is
oh dan mag ik hem ook welquote:Op maandag 16 maart 2015 23:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee vanwege zijn free palestina tweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |