abonnement Unibet Coolblue
pi_150731916
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. _O- Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen. :P

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150731926
als je nou i.p.v. zebrapaden een soort van overpass kon maken...
pi_150731941
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. _O- Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen. :P

[ afbeelding ]
een kinderhuisje? :D
pi_150731964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef mschol het volgende:

[..]

een kinderhuisje? :D
Of een hondenhok voor een hele slimme hond die deuren kan openen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150731985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. _O- Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen. :P

[ afbeelding ]
Mooi werk ^O^

Kun je als je een object hebt gemaakt dan ook nog bepaalde eigenschappen er aan geven dat ze ook functioneel worden in dit spel, of is het alleen maar voor het opleuken?

Zijn deze objecten ook nog dynamisch te maken, zodat de schommels ook werken?
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 12:55:42 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150732144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. _O- Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen. :P

[ afbeelding ]
Whehehe :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:55:54 #82
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150732149
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef mschol het volgende:
als je nou i.p.v. zebrapaden een soort van overpass kon maken...
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggen ;)
pi_150732232
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:55 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggen ;)
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg :P anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomen :Y
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 13:01:56 #84
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150732350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg :P anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomen :Y
Dat moet ik ook maar eens doen, lijkt me wel handig dat voetgangers ook de snelweg kunnen oversteken.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_150733148
quote:
_O_ Eindelijk al die doden en criminelen uit m'n parken :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150733249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mooi werk ^O^

Kun je als je een object hebt gemaakt dan ook nog bepaalde eigenschappen er aan geven dat ze ook functioneel worden in dit spel, of is het alleen maar voor het opleuken?

Zijn deze objecten ook nog dynamisch te maken, zodat de schommels ook werken?
Je kunt in het begin de "basis" kiezen waarop het gebouw werkt. Dus als ik als basis een 1x1 low density neem, dan werkt hij in het spel ook op die manier. Als je een ziekenhuis maakt, dan kies je het bestaande ziekenhuis als basis. Daarna kun je alle eigenschappen wijzigen zoals hoeveel patiënten en de radius waarin het ziekenhuis effectief is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:33:31 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150733289
quote:
Nice _O_. Nu nog de mooie draaibare parkelementen en je kan volledig wild gaan O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150733553
Godverdomme man, een stuk of 3,4 mods erin geplaatst en het speelt ZOVEEL beter,lekkerder.

WAAR EINDIGT DIT? :P
pi_150733692
Hoe zat het met achievements en mods?
pi_150733710
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Achievements zijn voor console peasants. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:48:47 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150733735
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150733906
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.
Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplay
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:54:17 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150733926
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:53 schreef Romanus het volgende:

[..]

Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplay
Daar kunnen ze geen onderscheid in maken helaas. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150734096
Nerdjes, is dit een systeem wat Cities vloeiend zou draaien?

quote:
AMD 6 Core(1055T) met Coolermaster koeler
8GB RAM
Ati 5830 videokaart
850watt semi-modulaire voeding
  FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2015 @ 14:04:38 #96
364681 over_hedge
pi_150734300
quote:
beste mod tot nu toe :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150734513
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
Nerdjes, is dit een systeem wat Cities vloeiend zou draaien?

[..]

die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooien
En niet gamegerelateerd: zit er niet een veel te zware voeding in?
pi_150734644
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef mschol het volgende:

[..]

die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooien
En niet gamegerelateerd: zit er niet een veel te zware voeding in?
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod :P.

Verstand van PC's is echt 0,0 in deze tijd. 10 jaar terug had ik 'm zelf samen gesteld en iets goed klaar gezet maar totaal niet op de hoogte van de ontwikkelingen.
pi_150734665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod :P.

Verstand van PC's is echt 0,0 in deze tijd. 10 jaar terug had ik 'm zelf samen gesteld en iets goed klaar gezet maar totaal niet op de hoogte van de ontwikkelingen.
Beetje googlen toch? :)
pi_150734879
Verdomme wat misgegaan met savegame, byebye bijna 15k inwoners :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')