SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Het is zo ver, dames en heren.
[ afbeelding ]Heeft Henk opeens zijn tagje alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Het is zo ver, dames en heren.
[ afbeelding ]Heej bij jou zijn de letters ook gek. Heb ik sinds gisteren ook last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke letters, uit de post van Henk?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej bij jou zijn de letters ook gek. Heb ik sinds gisteren ook last van.
Ja die. Niet de grootte maar op een of andere manier zien de letters er 'anders' uit.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke letters, uit de post van Henk?
Want dat zijn kleine letters.
Dat ligt volgens mij aan de browser.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die. Niet de grootte maar op een of andere manier zien de letters er 'anders' uit.
Al heb ik het alleen in de AT of MY AT. Net alsof het een ander lettertype is.
Volgens mij kookt ze alleen maar supergezond.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je zo dun bent dan kun je waarschijnlijk niet zo goed koken denk ik
Aan een windows update, ik had het laatst ook al en mijn balk bovenaan (waar je tabs staan) is opeens blauw. Heel irritant.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij aan de browser.
Windows 95?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan een windows update, ik had het laatst ook al en mijn balk bovenaan (waar je tabs staan) is opeens blauw. Heel irritant.
Nou ik ben dun en kook niet gezond, eigenlijk kook ik gewoon niet natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij kookt ze alleen maar supergezond.
Maar jij sport natuurlijk heel veel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ben dun en kook niet gezond, eigenlijk kook ik gewoon niet natuurlijk.
Ook dat niet. Ik ben gewoon lui en kan niksquote:Op maandag 16 maart 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar jij sport natuurlijk heel veel.
Cnorriequote:Op maandag 16 maart 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik ben gewoon lui en kan niks
Dat is niet waar en zit voor een heel groot deel anders.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
Sommige mensen eten elke dag 5 kilo patat en vinden het dan raar dat ze ineens 120 kilo wegen.
Je kan modden!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik ben gewoon lui en kan niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |