Krijg je dan ook altijd een weird boner?quote:
wow ik zei toch niet dat ik het kut vondquote:Op maandag 16 maart 2015 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dan neem ik jouw mening over series sowieso niet meer serieus
Wel als ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg je dan ook altijd een weird boner?
this conversation is overquote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow ik zei toch niet dat ik het kut vond
Ga je dan ook sensueel met je handen over je knokige lichaam?quote:
Nee, zoveel eelt op m'n klauwen dat het m'n vitamine d minnende huid open haaltquote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je dan ook sensueel met je handen over je knokige lichaam?
Echt kinderachtig dit godverdommequote:
quote:
zou dat ook niet durven hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
Gvd dat mens durft niet eens broodje kipfilet te eten, gvd word hier mad van
Beter dan die vrouw die haar eigen urine dronkquote:Op maandag 16 maart 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
Gvd dat mens durft niet eens broodje kipfilet te eten, gvd word hier mad van
Doe normaalquote:
hier zou ik dan weer geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter dan die vrouw die haar eigen urine dronk
srsquote:
Niet verbaasd.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hier zou ik dan weer geen problemen mee hebben
Dood ga je tochquote:Op maandag 16 maart 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
srs
voor je het weet heb je antibiotica resistente bacterie te pakken omg
? ;squote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter dan die vrouw die haar eigen urine dronk
Vind je dat wijf macho? Ze was wel vrachtwagenchauffeurquote:Op maandag 16 maart 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik word altijd zo opgewonden van macho vrouwen
ik had het over jouquote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je dat wijf macho? Ze was wel vrachtwagenchauffeur
Oh. Weet niet hoe ik moet reageren nu.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik had het over jou'dood ga je toch' net als bij Remi, wowa.
heb je dan liever een man die een jampot kapot neukt met zijn schijnbaar te strakke anus?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom kijken jullie altijd naar dit soort rare dingen ;s
lekker je afvalstoffen weer terug in je lichaam gooienquote:Op maandag 16 maart 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
fyi ochtend urine is hartstikke gezond
Neuken kon je dat niet noemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heb je dan liever een man die een jampot kapot neukt met zijn schijnbaar te strakke anus?
ach ja, dood ga je tochquote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
lekker je afvalstoffen weer terug in je lichaam gooien
link :$quote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heb je dan liever een man die een jampot kapot neukt met zijn schijnbaar te strakke anus?
Ik kwam alleen ben alleen eenzaam gaan we doodquote:
Frass, wat vind je nou van wat vb over House of Cards denkt?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar wat voor rotzooi zitten jullie te kijkenRTL of SBS zeker
![]()
Niet verwacht van KLB SC-volk
iedereen heeft toch 1 guy 1 jar gezienquote:Op maandag 16 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wtf jij weet ook waar hij het over heeft ;s
quote:Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
best wel ja, allemaal glas in z'n rectum ;s
Weet niet, heb niet gelezenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frass, wat vind je nou van wat vb over House of Cards denkt?
heb dat soort zooi heus niet gezien, neequote:Op maandag 16 maart 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen heeft toch 1 guy 1 jar gezien
Ja jezus, echt iedereen en z'n moeder weet datquote:Op maandag 16 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wtf jij weet ook waar hij het over heeft ;s
jij bent zeker zo'n rare die geen gore filmpjes kijkt op het internetquote:Op maandag 16 maart 2015 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb dat soort zooi heus niet gezien, nee
ja iddquote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n rare die geen gore filmpjes kijkt op het internet
Gelukkig wist ik al dat ik hem niet serieus moest nemenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
samenvatting: hij vindt het niet zo goed
hij vergelijkte de ''Did you think I'd forgotten you? Perhaps you hoped I had'' scene met Geert Wildersquote:Op maandag 16 maart 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik al dat ik hem niet serieus moest nemen
Frank Underwood zou hem voor een metro duwen
dit kun je niet menenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vergelijkte de ''Did you think I'd forgotten you? Perhaps you hoped I had'' scene met Geert Wilders
kan gebeuren, ook volwassen mensen maken wel eens foutjesquote:Op maandag 16 maart 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms heb je van die momenten, laat me
Weert Gilders wordt nooit presidentquote:Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vergelijkte de ''Did you think I'd forgotten you? Perhaps you hoped I had'' scene met Geert Wilders
zo is het maar netquote:Op maandag 16 maart 2015 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan gebeuren, ook volwassen mensen maken wel eens foutjes
onderschat het aantal domme mensen nietquote:Op maandag 16 maart 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weert Gilders wordt nooit president
saaie serie dat HoCquote:Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over een maandje weer helemaal los ja tochquote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind van al die series alleen game of thrones echt leuk
Al valt iedereen kapot bij heel Game of Thrones dan boeit het mij nog geen reet. Zal niet zeggen dat de serie slecht is maar de hype is veel te overdreven.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nooit gezienquote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb alleen nog maar eerste drie seizoenen gezien. tot robb stark dood ging zeg maarquote:Op maandag 16 maart 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over een maandje weer helemaal los ja toch
vond het wel zielig tot Ned Stark dood gingquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al valt iedereen kapot bij heel Game of Thrones dan boeit het mij nog geen reet. Zal niet zeggen dat de serie slecht is maar de hype is veel te overdreven.
OMG SPOILERquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb alleen nog maar eerste drie seizoenen gezien. tot robb stark dood ging zeg maar
Zal morgen even naar het NCTV lopen, geen nood.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
Hoes: onderzoek jihadnetwerk Maastricht
help ik voel me niet meer veilig
Gast wtf ik ben net bij seizoen 3 lulquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb alleen nog maar eerste drie seizoenen gezien. tot robb stark dood ging zeg maar
de hype is niet overdreven.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al valt iedereen kapot bij heel Game of Thrones dan boeit het mij nog geen reet. Zal niet zeggen dat de serie slecht is maar de hype is veel te overdreven.
opschieten dan, in seizoen 4 zitten de beste afleveringenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lul nietquote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gast wtf ik ben net bij seizoen 3 lul
Fijn.quote:
Oh, waarom niet dan? Jij bent de kenner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |