kan gebeuren, ook volwassen mensen maken wel eens foutjesquote:Op maandag 16 maart 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms heb je van die momenten, laat me
Weert Gilders wordt nooit presidentquote:Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vergelijkte de ''Did you think I'd forgotten you? Perhaps you hoped I had'' scene met Geert Wilders
zo is het maar netquote:Op maandag 16 maart 2015 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan gebeuren, ook volwassen mensen maken wel eens foutjes
onderschat het aantal domme mensen nietquote:Op maandag 16 maart 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weert Gilders wordt nooit president
saaie serie dat HoCquote:Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vergelijkte de ''Did you think I'd forgotten you? Perhaps you hoped I had'' scene met Geert Wilders
over een maandje weer helemaal los ja tochquote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind van al die series alleen game of thrones echt leuk
Al valt iedereen kapot bij heel Game of Thrones dan boeit het mij nog geen reet. Zal niet zeggen dat de serie slecht is maar de hype is veel te overdreven.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nooit gezienquote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb alleen nog maar eerste drie seizoenen gezien. tot robb stark dood ging zeg maarquote:Op maandag 16 maart 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over een maandje weer helemaal los ja toch
vond het wel zielig tot Ned Stark dood gingquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al valt iedereen kapot bij heel Game of Thrones dan boeit het mij nog geen reet. Zal niet zeggen dat de serie slecht is maar de hype is veel te overdreven.
OMG SPOILERquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb alleen nog maar eerste drie seizoenen gezien. tot robb stark dood ging zeg maar
Zal morgen even naar het NCTV lopen, geen nood.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
Hoes: onderzoek jihadnetwerk Maastricht
help ik voel me niet meer veilig
Gast wtf ik ben net bij seizoen 3 lulquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb alleen nog maar eerste drie seizoenen gezien. tot robb stark dood ging zeg maar
de hype is niet overdreven.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al valt iedereen kapot bij heel Game of Thrones dan boeit het mij nog geen reet. Zal niet zeggen dat de serie slecht is maar de hype is veel te overdreven.
opschieten dan, in seizoen 4 zitten de beste afleveringenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lul nietquote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gast wtf ik ben net bij seizoen 3 lul
Fijn.quote:
Oh, waarom niet dan? Jij bent de kenner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |