ach ja, dood ga je tochquote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
lekker je afvalstoffen weer terug in je lichaam gooien
link :$quote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heb je dan liever een man die een jampot kapot neukt met zijn schijnbaar te strakke anus?
Ik kwam alleen ben alleen eenzaam gaan we doodquote:
Frass, wat vind je nou van wat vb over House of Cards denkt?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar wat voor rotzooi zitten jullie te kijkenRTL of SBS zeker
![]()
Niet verwacht van KLB SC-volk
iedereen heeft toch 1 guy 1 jar gezienquote:Op maandag 16 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wtf jij weet ook waar hij het over heeft ;s
quote:Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
best wel ja, allemaal glas in z'n rectum ;s
Weet niet, heb niet gelezenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frass, wat vind je nou van wat vb over House of Cards denkt?
heb dat soort zooi heus niet gezien, neequote:Op maandag 16 maart 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen heeft toch 1 guy 1 jar gezien
Ja jezus, echt iedereen en z'n moeder weet datquote:Op maandag 16 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wtf jij weet ook waar hij het over heeft ;s
jij bent zeker zo'n rare die geen gore filmpjes kijkt op het internetquote:Op maandag 16 maart 2015 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb dat soort zooi heus niet gezien, nee
ja iddquote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n rare die geen gore filmpjes kijkt op het internet
Gelukkig wist ik al dat ik hem niet serieus moest nemenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
samenvatting: hij vindt het niet zo goed
hij vergelijkte de ''Did you think I'd forgotten you? Perhaps you hoped I had'' scene met Geert Wildersquote:Op maandag 16 maart 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik al dat ik hem niet serieus moest nemen
Frank Underwood zou hem voor een metro duwen
dit kun je niet menenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vergelijkte de ''Did you think I'd forgotten you? Perhaps you hoped I had'' scene met Geert Wilders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |