zou dat ook niet durven hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
Gvd dat mens durft niet eens broodje kipfilet te eten, gvd word hier mad van
Beter dan die vrouw die haar eigen urine dronkquote:Op maandag 16 maart 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
Gvd dat mens durft niet eens broodje kipfilet te eten, gvd word hier mad van
Doe normaalquote:
hier zou ik dan weer geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter dan die vrouw die haar eigen urine dronk
srsquote:
Niet verbaasd.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hier zou ik dan weer geen problemen mee hebben
Dood ga je tochquote:Op maandag 16 maart 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
srs
voor je het weet heb je antibiotica resistente bacterie te pakken omg
? ;squote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter dan die vrouw die haar eigen urine dronk
Vind je dat wijf macho? Ze was wel vrachtwagenchauffeurquote:Op maandag 16 maart 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik word altijd zo opgewonden van macho vrouwen
ik had het over jouquote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je dat wijf macho? Ze was wel vrachtwagenchauffeur
Oh. Weet niet hoe ik moet reageren nu.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik had het over jou'dood ga je toch' net als bij Remi, wowa.
heb je dan liever een man die een jampot kapot neukt met zijn schijnbaar te strakke anus?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom kijken jullie altijd naar dit soort rare dingen ;s
lekker je afvalstoffen weer terug in je lichaam gooienquote:Op maandag 16 maart 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
fyi ochtend urine is hartstikke gezond
Neuken kon je dat niet noemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heb je dan liever een man die een jampot kapot neukt met zijn schijnbaar te strakke anus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |