Is een uitspraak van een of andere Marokkaan die een keer bij Pownews in de camera schreeuwde (één of ander item over scholen geloof ik). Hierna is het 'viral' gegaan.quote:
En dan roep jij natuurlijk ' ik neuk je twee moeders'?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik krijg hier altijd van die blauwe enveloppen in de bus.
Afkomstig van alle politieke partijen
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:22 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Is een uitspraak van een of andere Marokkaan die een keer bij Pownews in de camera schreeuwde (één of ander item over scholen geloof ik). Hierna is het 'viral' gegaan.
Tovh wel het zinnetje dat dit verhaal echt mega super geloofwaardig maaktquote:
Oh ja dat zal best maar ik heb het na dat item wel vaak voorbij zien komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Dat zeggen zoveel mocro's, dat ligt echt niet aan Pownews. Ik hoorde dit al lang voordat Pownews überhaupt bestond.
Het zou ook maar zo een internet papegaaiende tokkie kunnen zijn: http://www.dumpert.nl/embed/6642913/5e67657d/quote:Op maandag 16 maart 2015 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Dat zeggen zoveel mocro's, dat ligt echt niet aan Pownews. Ik hoorde dit al lang voordat Pownews überhaupt bestond.
Die moederneuker zat als goed uitkeringstrekker ook net achter de brievenbus, zag de flyer zijn huis binnenvliegen, stormde naar buiten en daar stond hij dan, die vuige PVV'er.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk debiel, maar na het lezen van de TT had ik wel iets heftigers verwacht dan een 'schop onder de kont'.
Misschien moet jij, lieve Koos dan toch echt eens beter leren lezen zoals ik je al meermaals met klem heb aangeraden.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk debiel, maar na het lezen van de TT had ik wel iets heftigers verwacht dan een 'schop onder de kont'.
quote:Richard werd opeens door de woedende man aangesproken, zo vertelt hij. "Je moet niet gaan flyeren hier, anders word je in elkaar geslagen", zou de man hebben gezegd. De man liep weg, maar draaide zich weer om. "Het leek wel of hij opeens kortsluiting had of zo. Binnen een paar tellen was hij bij me en pakte hij me vast. Toen riep hij: 'Ik neuk je de moeder'."
Vervolgens pakte de man Richard vast en sloeg hij hem. Ook probeerde hij Richard omver te treken. "Dat lukte niet. Daarna gaf hij mij een schop onder de kont en gooide hij de flyer in mijn gezicht. Hij zei dat ik hier de volgende keer zou flyeren, hij ervoor zou zorgen dat ik dit niet kon doen."
Ja, een stageplaats bij Badr Hari in Tsjetsjenië zal hem niet gegund zijn, arme moederneuker.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ook dat heb ik gelezen.
Die uitkeringstrekker is maar een mietje.
Als je toch gaat meppen, doe het dan ook goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, een stageplaats bij Badr Hari in Tsjetsjenië zal hem niet gegund zijn, arme moederneuker.
Dat zou je ook kunnen zeggen van de brievenbusPVV'er, maar misschien had ie z'n blaas al zojuist geleegd...quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je toch gaat ..., doe het dan ook goed.
Dolle pret in huize Ceberut. Weer een kwaliteitspost.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Richard Wilmsen is inderdaad een huilie.
Dolle pret in huize NotYou. Weer een kwaliteitspost.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dolle pret in huize Ceberut. Weer een kwaliteitspost.
Zolang dit niet wetenschappelijk is vastgesteld en er geen bewijs voorhanden is moeten we er ook maar vanuit gaan dat dit bij elkaar gelogen is.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:54 schreef Morendo het volgende:
Klinkt weinig geloofwaardig. Als hij nou 'wolla' er achteraan riep, misschien. Maar dit, nee.
Niet echt, lichtelijk geirriteerd door jouw bedroevend lage niveau meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dolle pret in huize NotYou. Weer een kwaliteitspost.
Daar moet je onderhand toch wel bekend mee zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet echt, lichtelijk geirriteerd door jouw bedroevend lage niveau meer.
Eens. Waar is het medisch rapport? Waar zijn de camerabeelden?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang dit niet wetenschappelijk is vastgesteld en er geen bewijs voorhanden is moeten we er ook maar vanuit gaan dat dit bij elkaar gelogen is.
Hoho, alleen moslims liegen!! Ze zijn namelijk verplicht taqiyya te plegen volgens de boosmenschen koran.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang dit niet wetenschappelijk is vastgesteld en er geen bewijs voorhanden is moeten we er ook maar vanuit gaan dat dit bij elkaar gelogen is.
Heb jij ergens bewijs gezien dat deze PVV'er geen moslim is? Wie zegt dat dit geen stiekeme "Arnoud van Doorn"-achtige is?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoho, alleen moslims liegen!! Ze zijn namelijk verplicht taqiyya te plegen volgens de boosmenschen koran.
Dat lijkt mij wel. Overigens is de dader bekend bij het Brabantse PVV-geteisem, dus kunnen ze hem vanavond komen opzoeken en het gemoedelijk uitpraten.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eén verklaring is geen verklaring.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel. Overigens is de dader bekend bij het Brabantse PVV-geteisem, dus kunnen ze hem vanavond komen opzoeken en het gemoedelijk uitpraten.
Nee, het is het beginsel dat je op basis van 1 getuigenis niet kan worden veroordeeld. Testis unus, testis nullus.quote:
Een verklaring is niet hetzelfde als een getuigenis.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, het is het beginsel dat je op basis van 1 getuigenis niet kan worden veroordeeld.
Nee, er is dus niks bewezen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een verklaring is niet hetzelfde als een getuigenis.
sowieso zoiets zonder getuigen. ..quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef karton2 het volgende:
[..]
Na die moeder-neuk opmerking ging het met de geloofwaardigheid hard bergafwaarts
Sowieso, PVV:quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef 2dope het volgende:
Ik las "PVV'er vrijwillig geschopt en geslagen"
Enfin, als het waar is, zal het niet al te moeilijk zijn om dat heethoofd te vinden. Het adres is immers bekend. Wel props voor die gast dat 'ie in z'n eentje PVV-flyers gaat uitdelen in Eindje
Geen smilies kunnen plaatsenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Sowieso, PVV::'):')
PVV-sympathisanten:![]()
:'):'):')
Waar heb je het overquote:Op maandag 16 maart 2015 21:15 schreef El_Patador het volgende:
[..]
Geen smilies kunnen plaatsen:'):')
Ik heb bijzonder weinig met dat haatclubje, maar als men fysiek gaat worden om een fucking flyer, dan wordt het een ander verhaal.quote:
Nee, in Arnhem.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:18 schreef jogy het volgende:
Ik geloof er geen reet van. Of woont remlof in Eindhoven trouwens?
.
Atypische uitspraak voor een PVV-er dat je zulke dingen eigenlijk in het echte leven niet meemaakt. Volgens de PVV kun je immers als echte Nederlander nauwelijks nog veilig over straat. Derhalve ongeloofwaardig. Oordeel: hoax.quote:PVV-vrijwilliger Richard is erg aangedaan door wat er maandagmiddag gebeurd is. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben dit niet gewend. Zoiets zie je normaal alleen op tv."
De linkse onderbuik neukt je de moeder!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef hpeopjes het volgende:
Kijk die linkse onderbuik lééglopen dan!
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De linkse onderbuik neukt je de moeder!
Flyeren voor de PVV is gewoon niet goed te praten, dat lijkt me duidelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |