quote:PVV-vrijwilliger geschopt en geslagen tijdens het flyeren in Eindhoven: 'Ik neuk je de moeder'
EINDHOVEN - PVV-vrijwilliger Richard Wilmsen (31) is maandagmiddag geschopt en geslagen toen hij aan het flyeren was in Eindhoven. Hij had bij een man een flyer in de brievenbus gestopt die daar niet van gediend was. Deze man kwam achter hem aan en pakte hem vast, terwijl hij 'ik neuk je de moeder' riep. Vervolgens gaf hij Richard een schop onder zijn kont. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt."
Rond halfvier was Eindhovenaar Richard aan het flyeren met een andere PVV-vrijwilliger in de Abrikozenstraat toen het misging. "Ik let goed op de stickers op de deuren en of ik er wel of niet drukwerk in mag doen. Ik had bij de bewuste man een flyer in de bus gedaan. Toen ik tien brievenbussen verder was, vloog deze man opeens naar buiten."
'Schop onder de kont'
Richard werd opeens door de woedende man aangesproken, zo vertelt hij. "Je moet niet gaan flyeren hier, anders word je in elkaar geslagen", zou de man hebben gezegd. De man liep weg, maar draaide zich weer om. "Het leek wel of hij opeens kortsluiting had of zo. Binnen een paar tellen was hij bij me en pakte hij me vast. Toen riep hij: 'Ik neuk je de moeder'."
Vervolgens pakte de man Richard vast en sloeg hij hem. Ook probeerde hij Richard omver te treken. "Dat lukte niet. Daarna gaf hij mij een schop onder de kont en gooide hij de flyer in mijn gezicht. Hij zei dat ik hier de volgende keer zou flyeren, hij ervoor zou zorgen dat ik dit niet kon doen."
'Zie je normaal alleen op tv'
PVV-vrijwilliger Richard is erg aangedaan door wat er maandagmiddag gebeurd is. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben dit niet gewend. Zoiets zie je normaal alleen op tv."
Volgens Richard zou de man die hem heeft aangevallen dat hebben gedaan omdat die zou denken dat de PVV tegen buitenlanders is. "De PVV is natuurlijk niet tegen buitenlanders. We zijn gewoon met democratisch werk bezig. Dat moeten we kunnen doen."
Aangifte gedaan
Richard heeft maandagavond aangifte gedaan. "De politie had me geadviseerd om geen aangifte te doen, omdat er niets over van zou blijven. Dat doe ik nu juist wel. Na de 'Minder, minder, minder'-uitspraken van Geert Wilders lagen er voorgedrukte aangiftes klaar. Dan kunnen ze deze aangifte ook wel opnemen."
http://www.omroepbrabant.(...)uk+je+de+moeder.aspx
Dat begrip is ook wel flink aan deflatie onderhevig.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
Zie hier de vrijheid van meningsuiting anno 2015
Goedpraten van wie? Ik vind ze allemaal idioten.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Trebo het volgende:
[..]
Slechte jeugd, verkeerde vrienden, slechte buurt..
Poeh.. ken jij er nog een paar?
islamitische indoctrinatie, inteelt generatie op generatie.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Trebo het volgende:
[..]
Slechte jeugd, verkeerde vrienden, slechte buurt..
Poeh.. ken jij er nog een paar?
Dit.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef reza1 het volgende:
Geen getuigen, geen camera's en geen verdachten. Goh.
nep bericht puur alleen om reacties te ontlokken,
Jij beschuldigt Pechtold ervan geweld op PVV-knechtjes fantastisch te vinden. ?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
Pechtold vindt dit fantastisch. Kansenparelmilities zijn helemaal Pechtolds ding.
Is het geen nepbericht over het niet-bestaande fenomeen?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
Pechtold vindt dit fantastisch. Kansenparelmilities zijn helemaal Pechtolds ding.
Zeker. Daar trekt Pechtold zich elke avond op af.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij beschuldigt Pechtold ervan geweld op PVV-knechtjes fantastisch te vinden. ?
JIj ook dus... op je fantasie over Pechtoldquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zeker. Daar trekt Pechtold zich elke avond op af.
Valt mensen propagandazooi in hun brievenbus gooien daar ook al onder?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
Zie hier de vrijheid van meningsuiting anno 2015
Dan moet je een stickertje op de brievenbus plakken dat je daar geen zin in hebt.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valt mensen propagandazooi in hun brievenbus gooien daar ook al onder?
Niet dat het mishandeling goedpraat, maar blijf gewoon uit die brievenbussen met dat PVV-gezeik (pun intended).
Weet jij of de bewuste moederneuker dat (niet) had dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je een stickertje op de brievenbus plakken dat je daar geen zin in hebt.
Blijkbaar niet anders krijg je dat niet door de bus.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet jij of de bewuste moederneuker dat (niet) had dan?
Haha, grapjas.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders krijg je dat niet door de bus.
Het woordje 'democratisch' is natuurlijk ook een lacher als het van een pvv-marionet komt.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
"De PVV is natuurlijk niet tegen buitenlanders. We zijn gewoon met democratisch werk bezig. Dat moeten we kunnen doen."
Huh? Lijkt me nogal evident dat de PVV iets tegen buitenlanders heeft. Dat mag wat mij betreft overigens, maar kom er dan ook eerlijk voor uit.
Helaas wel jaquote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat begrip is ook wel flink aan deflatie onderhevig.
Je gaat er zonder enige info van uit dat als een PVV-vrijwilliger een JA/NEE- of NEE/NEE-sticker ziet, hij zich daar altijd aan houdt.quote:
Omdat het een PVV'er is zeker?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gaat er zonder enige info van uit dat als een PVV-vrijwilliger een JA/NEE- of NEE/NEE-sticker ziet, hij zich daar altijd aan houdt.
Nee, omdat het een flyeraar is.quote:
PVV mag toch gewoon campagne voeren? Net zoals de SP en VVD dat mogen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valt mensen propagandazooi in hun brievenbus gooien daar ook al onder?
Niet dat het mishandeling goedpraat, maar blijf gewoon uit die brievenbussen met dat PVV-gezeik (pun intended).
Ja, maar deel die flyers uit op straat, dan kunnen mensen weigeren. Elke andere partij die ongevraagd ongeadresseerd drukwerk in brievenbussen pist heeft net zo weinig met vrije meningsuiting te maken als deze PVV'er.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PVV mag toch gewoon campagne voeren? Net zoals de SP en VVD dat mogen.
Als die man geen sticker op zijn brievenbus had moet hij ook niet boos wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar deel die flyers uit op straat, dan kunnen mensen weigeren. Elke andere partij die ongevraagd ongeadresseerd drukwerk in brievenbussen pist heeft net zo weinig met vrije meningsuiting te maken als deze PVV'er.
Eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als die man geen sticker op zijn brievenbus had moet hij ook niet boos worden
Ik krijg hier altijd van die blauwe enveloppen in de bus.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:07 schreef bamibij het volgende:
Politieke partijen mogen volgens mij idd niet zomaar folders door brievenbussen smijten, heb ook nog nooit zo'n folder van welke partij dan ook gehad, en heb geen sticker.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
En dit is weer niet verzonnen?
Vreemd allemaal.
Hoe dan ook, niet oké. Rare mensen.
Wat ben je toch een zielig mannetje hè?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zijn er al officieel getuigen in de rechtszaal geweest?
Zo nee. Verzonnen en onzin. Begreep ik althans toen het om moslima's ging.
Wellicht een liefhebber van MILFs, wat is daar gek aan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |