Nooit last van gehad eigenlijk. Maar ik kan echt wel goed draaien vind ik zelf. En rookte nooit gruis. Gruisquote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kan ook gewoon aan mezelf liggen, ik krijg altijd shag in m'n bek als ik sjekkies draai.
Maar het liefst rook ik gewoon normale sigaretten.
Ken ik niet.quote:
Da's toch van die halve rijstevloei? Ben geen junkquote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, witte mascotte, n00b
volgens mij rook jij ook 2 pakjes per dag ofnietquote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kan ook gewoon aan mezelf liggen, ik krijg altijd shag in m'n bek als ik sjekkies draai.
Maar het liefst rook ik gewoon normale sigaretten.
Dat is al helemaal tyfusgoor inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eigenlijk. Maar ik kan echt wel goed draaien vind ik zelf. En rookte nooit gruis. Gruis.
Nee, witte mascotte is ultradun papieren vloeiquote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Da's toch van die halve rijstevloei? Ben geen junk.
Heb er ook zo een. Waren verhuisd, toen kwamen ze er achter dat er toch wel erg veel "zwarte joekels" in de buurt woonden en zijn ze weer terug gegaanquote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha ja dat 'ie in Auswitsch de gaskraan open had gedraaid xD leuke anekdotes voor op verjaardagen haha wat een tijd
Als ik daar het geld voor zou hebben waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij rook jij ook 2 pakjes per dag ofniet
Inmiddels al 160 euro bespaard. Weet echt niet wat ik aan moet met het geld.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is al helemaal tyfusgoor inderdaad.
Hierquote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb er ook zo een. Waren verhuisd, toen kwamen ze er achter dat er toch wel erg veel "zwarte joekels" in de buurt woonden en zijn ze weer terug gegaan
wtfquote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb er ook zo een. Waren verhuisd, toen kwamen ze er achter dat er toch wel erg veel "zwarte joekels" in de buurt woonden en zijn ze weer terug gegaan
Mooie doos sigaren kopen, en gewoon 1 per dagquote:Op maandag 16 maart 2015 17:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Inmiddels al 160 euro bespaard. Weet echt niet wat ik aan moet met het geld.
Hier is het ook heel normaal dat de oude generatie zo over alles wat niet blank is praat eigenlijk. Buitenpoorters, klapjavanen, apen, allesquote:
zou agressief wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hier is het ook heel normaal dat de oude generatie zo over alles wat niet blank is praat eigenlijk. Buitenpoorters, klapjavanen, apen, alles.
Ik heb gewoon geen contact meer met dat soort mensen. Ben nu enkel nog in de ultra tolerante antroposofische bevolkingslaag te vindenquote:
Is dit weer een van de woorden die je probeert te introduceren? Eerste resultaat bij Google is een post van jou op S_Z.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dit weer een van de woorden die je probeert te introduceren? Eerste resultaat bij Google is een post van jou op S_Z.
en op gamevillagequote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dit weer een van de woorden die je probeert te introduceren? Eerste resultaat bij Google is een post van jou op S_Z.
ja iddquote:
ik introduceer jullie allemaal de moederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |