abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2015 @ 17:36:20 #201
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150704361
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik jou dan verders kan overtuigen, nogmaals, ik heb begrip voor haar situatie alleen niet voor hoe ze er mee omgaat. als dat niet overtuigend voldoende is voor jou kan ik daar vrij weinig aan veranderen. ;)
Denk erover, ok? :*
  maandag 16 maart 2015 @ 17:37:01 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150704382
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik jou dan verders kan overtuigen, nogmaals, ik heb begrip voor haar situatie alleen niet voor hoe ze er mee omgaat. als dat niet overtuigend voldoende is voor jou kan ik daar vrij weinig aan veranderen. ;)
Ik denk dat je ook weinig kunt veranderen aan hoe zij ermee omgaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150704387
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat hebben we toen dus ook gedaan, samen met de bemiddelaar.
En ik heb de mails, smsjes enz zelf ook gelezen, dus van zijn kant niks gekleurds aan.
Maar een echt gesprek ben je nog nooit aangegaan met haar.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:38:22 #204
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704410
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook weinig kunt veranderen aan hoe zij ermee omgaat.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:37 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar een echt gesprek ben je nog nooit aangegaan met haar.
Ik zit er wel eens over te denken om een gesprek met haar aan te gaan, haar te vertellen dat ik geen bedreiging voor haar ben, dat ik haar rol als moeder niet over wil nemen.
Maar ik ben bang dat dat het alleen maar erger gaat maken.

En daarnaast willen ze niet hier wonen om mij, maar om hun vader.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Denk erover, ok? :*
Zal ik doen. :* ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 maart 2015 @ 17:41:28 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150704487
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

[..]

Ik zit er wel eens over te denken om een gesprek met haar aan te gaan, haar te vertellen dat ik geen bedreiging voor haar ben, dat ik haar rol als moeder niet over wil nemen.
Maar ik ben bang dat dat het alleen maar erger gaat maken,

[..]

Zal ik doen. :* ;)
Je weet toch ook helemaal niet of ze zo doet om jou? Het kan ook heel goed dat ze met je ex slecht door een deur kan. En dat wat jij ziet als zieken helemaal niet strookt met haar intentie.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:42:47 #206
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704527
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je weet toch ook helemaal niet of ze zo doet om jou? Het kan ook heel goed dat ze met je ex slecht door een deur kan. En dat wat jij ziet als zieken helemaal niet strookt met haar intentie.
Het is toevallig wel begonnen toen wij een relatie kregen en erger geworden toen wij samen gingen wonen.

Toen mijn vriend met zijn ex-vriendin een relatie had was het hetzelfde, toen die relatie eindigde was het weer goed tot ik in the picture kwam.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150704567
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:
Ook klaagt ze dat de jongens mij naakt hebben gezien
Ik wou dat jij mijn stiefmoeder was.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2015 17:47:07 ]
pi_150704646
quote:

Maar ik ben bang dat dat het alleen maar erger gaat maken,
Nou ja, het zou een volwassen houding kunnen zijn. Het zou vooral een gesprek moeten zijn over wat zij vind hoe de opvoeding moet zijn en of er nog iets is wat je zou moeten weten over de kinderen. En dan gewoon zonder je vriend er bij, want ik heb echt het idee dat dat een boel spanning al kan weg nemen.

Voor een hele boel dingen bij het opvoeden kan het best zijn dat ze belachelijk zijn, maar die dien je wel op te volgen want het zijn tenslotte jouw kinderen niet. Je openingspost verteld in ieder geval niet dat ze echt aan het zieken is. Hoogstens dat ze iets graag niet wil waar jij het met oneens bent.
In die zin vertel je wel een boel dingen gekleurd daarom is het ook nogal moeilijk te geloven dat zij de aanstichster is in dit verhaal. Voor hetzelfde geld is het je vriend die de boosdoener is.

quote:
En daarnaast willen ze niet hier wonen om mij, maar om hun vader.
Ik bedoel maar, misschien heeft die vriend van je het zo uitgedoktert dat de aandacht dan niet naar hem gaat maar dat jij de bliksemafweergeleide bent.
pi_150704740
quote:
17s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nou ja het 10 jarig jochie zal binnenkort wel eens een fapje maken met haar borsten in zijn hoofd als er geen materiaal beschikbaar is.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:50:21 #210
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_150704780
quote:
17s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die oudste zoon graag wil verhuizen? :9~
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_150704795
quote:
Maar ik ben bang dat dat het alleen maar erger gaat maken.
Het kan dan ook een beetje arrogant over komen als jij een gesprek in stapt puur om haar te willen overtuigen van jouw tof en relaxtheid.

Waarom probeer je niet eens een open gesprek door aan te geven dat het nu niet lekker loopt en je graag van haar persoonlijk hoort wat haar dwars zit. Jij wil als moeder toch ook gehoord worden in je rol, dus hoor haar gewoon eens aan zonder dat jij je gelijk probeert te halen voor jezelf of je vriend. Zie het als een start voor communicatie, een poging tot open dialoog.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:52:15 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704840
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:46 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou ja, het zou een volwassen houding kunnen zijn. Het zou vooral een gesprek moeten zijn over wat zij vind hoe de opvoeding moet zijn en of er nog iets is wat je zou moeten weten over de kinderen. En dan gewoon zonder je vriend er bij, want ik heb echt het idee dat dat een boel spanning al kan weg nemen.

Voor een hele boel dingen bij het opvoeden kan het best zijn dat ze belachelijk zijn, maar die dien je wel op te volgen want het zijn tenslotte jouw kinderen niet. Je openingspost verteld in ieder geval niet dat ze echt aan het zieken is. Hoogstens dat ze iets graag niet wil waar jij het met oneens bent.
In die zin vertel je wel een boel dingen gekleurd daarom is het ook nogal moeilijk te geloven dat zij de aanstichster is in dit verhaal. Voor hetzelfde geld is het je vriend die de boosdoener is.

[..]

Ik bedoel maar, misschien heeft die vriend van je het zo uitgedoktert dat de aandacht dan niet naar hem gaat maar dat jij de bliksemafweergeleide bent.
Ik heb de berichten gezien, ik heb de mails gelezen, ik heb haar horen praten aan de telefoon.
En daar uit is een ding zeker dat mijn vriend erg meegaand is en zeker niet wil stoken en zeker niet mij wil gebruiken tegen zijn ex.
Ik weet dat liefde blind kan maken maar toch niet in de mate dat ik samen zou zijn met een man die zo manipulatief is., helemaal niet gezien ik ook twee kinderen heb waar ik aan moet denken.

Het lijkt er een beetje op dat ondanks dat zij degene is die wilde scheiden dat ze niet wil dat haar ex gelukkig is zonder haar en ook niet dat haar kinderen gelukkig zijn bij ons.

Maar misschien is een gesprek met haar aangaan wel een oplossing die het proberen waard is!
pi_150704853
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef snakelady het volgende:
Het is toevallig wel begonnen toen wij een relatie kregen en erger geworden toen wij samen gingen wonen.

Toen mijn vriend met zijn ex-vriendin een relatie had was het hetzelfde, toen die relatie eindigde was het weer goed tot ik in the picture kwam.
Het zou ook niet kunnen komen doordat je vriend zich misschien iets anders gedraagt als hij weer een partner heeft, het moet haar kift wel zijn.

Je hebt je mening al klaar eigenlijk hè...
  maandag 16 maart 2015 @ 17:53:22 #214
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704870
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het kan dan ook een beetje arrogant over komen als jij een gesprek in stapt puur om haar te willen overtuigen van jouw tof en relaxtheid.

Waarom probeer je niet eens een open gesprek door aan te geven dat het nu niet lekker loopt en je graag van haar persoonlijk hoort wat haar dwars zit. Jij wil als moeder toch ook gehoord worden in je rol, dus hoor haar gewoon eens aan zonder dat jij je gelijk probeert te halen voor jezelf of je vriend. Zie het als een start voor communicatie, een poging tot open dialoog.
Dat is inderdaad misschien wel een beter begin. :P
Hoewel ik niet van plan was zo een gesprek aan te gaan maar ik begrijp je strekking.
pi_150704888
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:50 schreef Sardu het volgende:
Waarom denk je dat die oudste zoon graag wil verhuizen? :9~
Ik zou snakelady met alle plezier in haar slaap vingeren.
pi_150704902
Het zou er om moeten gaan dat het zo soepel mogelijk verloopt voor de kinderen, dus richt je daar gewoon op.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:54:30 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150704904
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dan gaat het dus niet om jou persoonlijk maar wordt haar gedrag getriggerd als haar ex een relatie heeft.

Het is het probleem van je vriend en zijn ex. Zij moeten het oplossen. En als dat niet lukt, heb jij er helaas ook last van. Daar moet je dan maar zien te handelen. Zo gaan die dingen. Ze horen bij het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 16-03-2015 18:00:40 ]
  maandag 16 maart 2015 @ 17:54:33 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704907
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het zou ook niet kunnen komen doordat je vriend zich misschien iets anders gedraagt als hij weer een partner heeft, het moet haar kift wel zijn.

Je hebt je mening al klaar eigenlijk hè...
Dat kan, alleen ken ik hem niet voor we een relatie kregen dus moeilijk te oordelen van mijn kant uit natuurlijk.
Wat er dan exact anders zou moeten zijn weet ik niet, gezien hij zich toch niet vreemd gedraagt tegenover haar.
pi_150704943
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:52 schreef snakelady het volgende:

Maar misschien is een gesprek met haar aangaan wel een oplossing die het proberen waard is!
^O^
  maandag 16 maart 2015 @ 17:55:57 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704944
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan gaat het dus niet om jou persoonlijk maar wordt haar gedrag getriggerd als haar ex een relatie heeft.

Het is het probleem van je vriend en zijn ex. Zij moeten het oplossen. En als dat niet lukt, heb jij er helaas ook last van. Daar moet je dan maar mee zien te handelen. Zo gaan die dingen. Ze horen bij het leven.
Het is niet mij persoonlijk nee, ik denk puur dat er een andere vrouw met een ''moederrol'' in hun leven is.
pi_150704948
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:54 schreef snakelady het volgende:
Dat kan, alleen ken ik hem niet voor we een relatie kregen dus moeilijk te oordelen van mijn kant uit natuurlijk.
Wat er dan exact anders zou moeten zijn weet ik niet, gezien hij zich toch niet vreemd gedraagt tegenover haar.
Moeilijk te oordelen, maar je doet het ondertussen wel. Net zoals zijn ex, maar dat zij het doet is helemaal niet ok vindt je.
pi_150705018
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja ok. Maar misschien vallen er opmerkingen die in jouw context als onschuldig kunnen worden gezien, terwijl ze dat totaal niet zijn. Die twee hebben een verleden met hun eigen gecreerde taal waar jij geen weet van hebt.
Als iemand zegt : 'ik hou van broccoli' kan dat een hele ongeladen opmerking zijn.
Maar vanuit het perspectief van iemand die 10 jaar lang alleen broccoli elke dag gehad heeft, is dat natuurlijk anders.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:58:44 #223
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150705036
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Moeilijk te oordelen, maar je doet het ondertussen wel. Net zoals zijn ex, maar dat zij het doet is helemaal niet ok vindt je.
Ik oordeel alleen over het gedrag wat ze vertoont sinds wij samen zijn, hoe kan ik ook anders?
Dit is niet het enige wat is voorgevallen alleen wel het meest recente en het gene wat het meeste betrekking heeft op de kinderen en op hun relatie met hun vader en ook mij en mijn kinderen.
  maandag 16 maart 2015 @ 18:00:49 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150705091
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja ok. Maar misschien vallen er opmerkingen die in jouw context als onschuldig kunnen worden gezien.
Als iemand zegt : 'ik hou van broccoli' kan dat een hele ongeladen opmerking zijn.
Maar vanuit het perspectief van iemand die 10 jaar lang alleen broccoli elke dag gehad heeft, is dat natuurlijk anders.
Dat begrijp ik, en ik ben ook heel lang openminded geweest gezien ik zelf ook moeder ben van kinderen die een stiefmoeder hebben ( gelukkig kan ik met haar goed overweg).
Alleen gezien we iedere keer als de jongens hier zijn geweest weer bericht krijgen met een of andere wazige klacht die vaak ook betrekking hebben op mij en mijn kinderen is dat vrij lastig.
pi_150705125
Ik snap je wel een beetje TO.
Waar bemoeit die ex zich mee in jullie huis? Oké het zijn haar kinderen maar ze heeft toch absoluut niets te zeggen over de regels (bv naakt door het huis lopen) in jullie huis zeker? Ik zie dat bij gescheiden vriendinnen ook wel gebeuren dat ze alles willen beslissen wat betreft de kinderen maar de kinderen hebben nu eenmaal ook een vader die net zo veel te vertellen heeft. En zijn ze in het weekend bij pappa dan beslist HIJ wat er gebeurt en niet ZIJ!? Zij heeft niets te vertellen en niets te willen vind ik. Hoe zij haar kinderen wil opvoeden mag ze zelf weten, in haar huis dus, maar dat geldt net zo goed voor de vader. Zijn huis, zijn regels. Wat zij daar ook van mag vinden?
Ik zou me er dus gewoon niks van aantrekken en als jullie niet meer 'happen' gaat voor haar wellicht ook de lol eraf? Nu krijgt ze jullie blijkbaar iedere keer wéér op de kast en dat is misschien precies wat ze wil? Problemen veroorzaken (tussen jullie)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')