zie je welquote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met jou Dees? Zal wel een klotetijd zijn nu?
pfoe Dees... Ik vraag er niet vaak naar, maar weet dat ik vaak aan je denkquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zie je wel
Verwarrend vooral. Eén van de symptomen van zo'n hersentumor is dat de patient de ernst van hun ziekte niet inziet en dat is overduidelijk bij mijn zus, ze wil dus nog van alles en praat over haar ziekte alsof het een griepje is. Voor haarzelf is het natuurlijk wel fijn dat ze het besef niet heeft, maar voor haar omgeving heel lastig.
En hoe is het mouw broer.
Mijn broer zit ook totáál in de ontkenningsfase, hij denkt zelfs dat de dokters er naast zittenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zie je wel
Verwarrend vooral. Eén van de symptomen van zo'n hersentumor is dat de patient de ernst van hun ziekte niet inziet en dat is overduidelijk bij mijn zus, ze wil dus nog van alles en praat over haar ziekte alsof het een griepje is. Voor haarzelf is het natuurlijk wel fijn dat ze het besef niet heeft, maar voor haar omgeving heel lastig.
En hoe is het mouw broer.
Thanksquote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pfoe Dees... Ik vraag er niet vaak naar, maar weet dat ik vaak aan je denk
Lastig hè, zulke dingen hebben wij ook, mijn zus wilde weer een beetje gaan sporten, want ja lichamelijk mankeert ze niets, mijn zwager werd niet goed toen hij dat hoorde. Maar ja, ze leeft er toch niet minder lang van als ze niet gaat sporten, dus als ze dat graag wilt vind ik dat ze maar lekker moet gaan...quote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer zit ook totáál in de ontkenningsfase, hij denkt zelfs dat de dokters er naast zitten![]()
Is ook heel vreemd, komt omdat hij zich wél heel goed voelt en die wil ook van alles en nog wat
ondernemen, mijn schoonzus moet hem af en toe afremmen, want hij wilde weer op vakantie,
maar dat durft ze nu niet...
Ja, als het toch niet uitmaakt zou ik ook zeggen lekker doenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig hè, zulke dingen hebben wij ook, mijn zus wilde weer een beetje gaan sporten, want ja lichamelijk mankeert ze niets, mijn zwager werd niet goed toen hij dat hoorde. Maar ja, ze leeft er toch niet minder lang van als ze niet gaat sporten, dus als ze dat graag wilt vind ik dat ze maar lekker moet gaan...
Heeft jouw broer ook nog kinderen?
Daar moet je inderdaad niet aan denken, dat hij in het buitenland zit en ineens beroerd wordt, maar het is wel heel lastig om dat tegen hem te moeten zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als het toch niet uitmaakt zou ik ook zeggen lekker doen![]()
Maar vakantie is wel iets anders, mijn broer wilde naar Thailand maar hij moet nog een aantal
Chemokuren door, dus nu gaat sowieso niet, want dat is elke 2 weken, en een korte vakantie tussendoor, even weekje Spanje ofzo, vond mijn schoonzus nou ook geen goed idee, want tja
als ie daar ineens ziek wordt ofzo, zit je in Spanje, dus kan ik me wel voorstellen...
Hij heeft 2 (volwassen en getrouwde) dochters en 2 kleinkinderen.
Precies... zelf denk hij dat het allemaal ''wel goed komt'' ik hoop het heel erg voor hem enquote:Op maandag 16 maart 2015 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad niet aan denken, dat hij in het buitenland zit en ineens beroerd wordt, maar het is wel heel lastig om dat tegen hem te moeten zeggen.
Mogge Chuf en dank namens allenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:32 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen... Net wakkerGewoon mn verdiende rust gepakt vannacht.
Sterkte voor allen die het nodig hebben
wow, da's een prima nacht sjoefquote:Op maandag 16 maart 2015 11:32 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen... Net wakkerGewoon mn verdiende rust gepakt vannacht.
Sterkte voor allen die het nodig hebben
Graag gedaan hoor... Net 2 geroosterde broodjes met ham en kaas verorberdquote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogge Chuf en dank namens allen![]()
effe tosti en koffie maken...
komt vanmiddagquote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Is de kringloop al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |