10/15 jaar terug viel ook 50% van het veld uit wegens technisch falen. Gebeurt tegenwoordig ook niet meer. Dus die vergelijking vlakt elkaar terug uit.quote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
Dat is al twee keer zoveel dan hij voor het seizoen verwachtte.quote:Op zondag 12 april 2015 10:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als dat zo door gaat hsalt ie dit seizoen de 50 puntengrens niet eens.8x6=48
Nee, Williams is een klantenteam die gaan geen eerlijke kans krijgen van het Merc fabrieksteam. Max zou eigenlijk moeten instappen in een fabrieksteam, en daar heeft het er maar 4 van, waarvan 1 met dezelfde motor als nu (Renault geeft zelf toe dat RBR hun fabrieksteam is) en de ander bengelt bijna achteraan omdat de Japanner niet sneller is dan een 2CV. Blijven er maar 2 over, en laten die 2 nu net vooraan rijdenquote:
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordtquote:Op zondag 12 april 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan rijdt ie de hele race onzichtbaar op de 5e plaats
Precies, nu konden we nog van hem genietenquote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt
Toch ergens wel paradoxaal dat dat het hoogst haalbare is.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt
Ik denk dat zelfs de neutrale kijker heeft genoten van zijn inhaalacties. Foutloze race, gewoon snaarstrak niks op aan te merken.quote:Op zondag 12 april 2015 12:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Race niet gezien maar zo te lezen een goede en volwassen race.![]()
Misschien dat Red Bull een ervaren coureur zoals Rosberg of Räikkönen moet halen al is dat niet gebruikelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 12:02 schreef Meike26 het volgende:
RedBull zou met hun hoofdteam nu hun verlies moeten nemen dit jaar, waar het wel op begint te lijken) en alle pijlen (nu al) op 2016 richten. Ricciardo en Verstappen, geen 1e en 2e rijder, betere samenwerking met Renault aangaan of misschien wel een andere krachtbron (Honda of Ferrari?) er in voor volgend jaar.
Ik heb net op twitter gegrapt dat STR zo snel mogelijk naar geel/Renault kleuren moet gaan, maar ik denk wel dat het de deur kan zijn naar meer R&D en sneller resultaat in beide krachtbronnen. Deze week zal er weer een hoop modder overvliegen, wat de situatie nu niet zal verbeteren.
Momenteel zijn niet de coureurs het probleem.quote:Op zondag 12 april 2015 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien dat Red Bull een ervaren coureur zoals Rosberg of Räikkönen moet halen al is dat niet gebruikelijk.
Ergens ook gewoon terecht, als je dit na 1,5 GP als 17 jarige kunt...quote:
Ze hebben wel gelijk, hij rijdt nu al veel volwassener dan sommige andere coureurs van midden twintig rijden (om Chrasdonado er al helemaal buiten te latenquote:Op zondag 12 april 2015 13:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ergens ook gewoon terecht, als je dit na 1,5 GP als 17 jarige kunt...
Alweer offline gehaald door de FOM...quote:
Leuk 👍🏻. Hij is ook wat losser aan het worden naar de media. Ontzettend volwassen voor zijn leeftijd ook. Knap.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:11 schreef Wolve000 het volgende:
Max mag morgen weer aanschuiven voor de persconferentie!
http://www.formula1.com/c(...)edule---bahrain.html
Wow!quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
True. Hele mooie jaren.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.
Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.
Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.
Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |