Mooi stukjequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
Jan
Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
Jan
is inderdaad een goed stuk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
Jan
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig?quote:"Je merkt wel aan alles dat Max ontzettend leeft in Nederland. Overal proef je enthousiasme, ook in gesprekken met potentiële sponsors. Momenteel heeft Max in Jumbo één persoonlijke sponsor, maar er is nog één plek op zijn helm en de zijkant van zijn cap te vergeven. Die hopen we de komende periode in te vullen."
"Ondertussen moet Max zijn focus op het racen houden, maar daar maak ik me geen zorgen over. Hij is weer fris. Vorige week maandag, na Maleisië, was hij na een maand weer even een paar dagen thuis. Die ontspanning in eigen omgeving heeft hem goed gedaan. Thuis was hij weer even de Max van een half jaar geleden toen zijn wereld er nog heel anders uitzag. Hij kon weer even zijn ding doen. Spelen met de PlayStation, afspreken met vrienden en op zijn nieuwe Carrera-fiets lekker trainen."
"Tussendoor moest hij nog wel anderhalve dag naar Engeland voor simulatorwerk. Toen hij donderdagavond om half elf thuiskwam, ging hij meteen door naar zijn kamer waar hij zijn eigen semi-professionele simulator staat. Om snel even wat instellingen aan te passen, zodat de rondetijden beter overeenkomen met de simulator van het team. Dat typeert de professionaliteit van Max. Ik vind dat prachtig om te zien."
"Zondag hoop ik in Sjanghai opnieuw op een puntenfinish. Dat zou een schitterend resultaat zijn. In Maleisië was hij twee weken geleden de eerste 'Bull', dat gaf het resultaat ook voor zijn eigen gevoel zeker iets extra's. Als het B-team het A-team verslaat, zegt dat wel iets. Over Max, over zijn teamgenoot Carlos Sainz, maar zeker ook over de mensen in de fabriek en technisch directeur James Key. De spirit zit er nu goed in bij iedereen, dat moeten we vasthouden."
F1 2014quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.
Anyway, ook een leuk stukje van Jos:
[..]
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig?![]()
Dat lijkt me bijzonder stug. Ik gok een pro versie van rFactorquote:
Als je 51 keer uitvalt in 107 GP's dan doe je toch iets niet goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.
We weten hoe ze zijn, zelfs in de voetbal wereld worden ze uitgekotst.
Custom made in opdracht van Jos. Meesteropleiderquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.
Anyway, ook een leuk stukje van Jos:
[..]
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig?![]()
Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!quote:
Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!
Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.quote:
Die keren dat hij in de grindbak stond was inderdaad bijna altijd de schuld van anderen. Zelden van zichzelf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.
Nee, ik ben geen formule-1 fan, maar ik heb wel respect voor sporters, ook als het pingpong of korfbal.
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.
Dat ze het lekker bij voetbal houden joh.
Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is.
Sowieso rijden ze met zijn allen met snelheden van dik boven de 250/300 soms centimeters naast elkaar, dus er kan soms idd wel eens een botsing voor komen ja. Ook wordt elk klein stuurfoutje met die snelheden meteen zwaar afgestraft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.
Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.
En dan, zie ik in de lijst:
collission![]()
oil leak![]()
engine failure![]()
Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?
Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?
Zeg nu zelf eens eerlijk......
Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
Precies.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.
Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Kan je ook uitleggen hoe je hierbij komt?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef DS4 het volgende:
Overigens: Jos was een redelijke F1 coureur. Maar ook niet meer dan dat.
Dat is geen diskwalificatie, want jarenlang op dat niveau rijden is bijzonder... zeker voor een Nederlander, maar hij had niet de kwaliteiten om wereldkampioen te worden.
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.quote:
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.
Daarnaast prikt iedereen die iets van racen weet door fabeltjes heen van 'het team geeft jos een veel mindere auto'. Terwijl het team alle belang heeft bij hem de snelst mogelijke auto te geven.
Lees mijn bericht nog eens goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef Beach het volgende:
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen.
Bovendien heb ik nooit iemand horen mekkeren over de pa van Button of Lewis of Massa. Die waren er ook altijd bij zowat. En als Massa dan stuk gaat of een mooie actie laat zien (of Lewis of Button) dan was die pa ook meteen in beeld. Zo werkt dat nou eenmaal.
Maargoed, dat zijn geen Nederlanders. Dus dan hoef je die niet af te zeiken. Ofzo. Vreemde eigenschap.
Overigens las ik gister dat Max dit jaar ruim een half miljoen euro aan salaris krijgt. Hoe is dat voor al die zeikerds en zeurpieten die maar door blijven zeuren over Jos en of Max?
Hoeveel verdiende jullie op je 17de?
Petje af voor beide heren wat ze voor elkaar gebokst hebben. Puur op talent, karakter, prestaties en doorzettingsvermogen het schier onmogelijke mogelijk gemaakt. Zonder geld de F1 wereld binnen stappen met een 3 jarig contract en een half miljoen per jaar vangen. Op je 17de. En dan meteen je 2e Grand Prix dik in de punten rijden.
Heel de wereld is laaiend enthiousant over Max, maar "wij" moeten weer wat te zeiken hebben, want iemand steekt zn kop weer boven het maaiveld uit. Bah bah![]()
![]()
Van de dingen die fout zijn gegaan bij Jos is zeker wel van geleerd! Dat jochie doet het, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon goed!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Party_P het volgende:
[..]
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, het F1-weekend is weer ingezet en de ''Max-welles/nietes-talent'' spelletjes en ''Verstappen-grindhapperLOL!!WTFbbq
!!! ''-schreeuwers melden zich weer in het topic
Jammer genoeg wel, en dat zal op raceday nog wel wat erger wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...
Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.
Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.
En dan, zie ik in de lijst:
collission![]()
oil leak![]()
engine failure![]()
Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?
Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?
Zeg nu zelf eens eerlijk......
Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.
Een formule 1 motor en versnellingsbak hoefde slechts één race afstand heel te blijven in de tijd dat Jos nog meedeed de F1, de ophanging en remmen ook dus werd alles zo licht mogelijk uitgevoerd, immers hoe lichter hoe beter.
Waarom moet Jos meer op de achtergrond blijven? Hij is daar in dienst van Max en niet andersom. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt door TR met Jos wat wel en niet kan, dus zijn aanwezigheid wordt zeker op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.
Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Daarmee zijn al mijn vragen nog niet beantwoord.quote:
Precies snap ook niet dat die voetballers die zoveel geld krijgen niet elke bal vanaf het eigen goal in de kruising schieten. En dat die keapers niet elke bal uit onmogelijke hoeken pakken. Ze zijn toch de beste. Hoe kunnen ze nou fouten maken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?![]()
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?![]()
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Dit is niet zo'n slimme post.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?![]()
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Misschien moet je nadenken voor je postquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?![]()
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef Geralt het volgende:
En ja dat is te staven met statistieken. Astublieft:
[ afbeelding ]
Tel ze maar eens. De keren dat hij de schuld niet aan iets of iemand anders dan zichzelf kon geven. Dat zijn ook de keren geweest dat hij zelf gewoon zijn fouten toe gaf. De enige keer dat ik mij kan herinneren dat ie iemand anders de schuld gaf was toen hij gelapped werd door de raceleider Montoya en vervolgens bij de eerste bocht hem van achteren ramde.
Jos gaf aan dat Montoya veel vroeger dan normaal remde. Montoya gaf aan dat het een raceongeval was en later dat hij inderdaad iets eerder remde daar.
Dat is de enige keer die ik me persoonlijk kan herinneren dat Jos iemand anders de schuld probeerde te geven en toevallig was dat ook volkomen terecht. Alle keren dat hij de schuld aan de remmen gaf of aan de motor of aan het team of aan de versnellingsbak of aan de ophanging of weet ik het wat die waren volkomen terecht. En dat kan je mooi terug zien in de stats.
Protip: als je er niets van weet doe je er beter aan om je er eerst in te verdiepen in plaats van dom anderen nablaten. Ergo: zorg dat je beslagen ten ijs komt.
Jos was een prima coureur die helaas niet de carrière kreeg die hij eigenlijk verdiende. Dat lag aan een hoop factoren, maar niet aan zijn rijderskwaliteiten. Daarmee doe je Jos echt te kort.
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.
En dit is een understatement.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet zo'n slimme post.
Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Nee, de auto's uit die tijd waren veel fragieler. Te vroeg of snel terugschakelen en je motor maakte gigantische overtoeren. Daar kon de Hart-motor toen niet tegen, die had geen pneumatische klepveren en kon max 13000 toeren maken. Koppeling een keer verkeerd op laten komen en dat ding was de volgende stop opgerookt. Zelfde verhaal met hele ronden achter iemand aan jagen en de remmen raken oververhit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.
Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
Gelukkig ben je sarcastisch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
http://squirrelstreams.com/quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
Precies. Jos koos bewust voor het najagen van de uitschieters, liever dnf, 6e, dnf dan 14e, 16e, 13equote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
natuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef savale het volgende:
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
Sport1Go.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
jawel. Ook via Kodi (ex-xbmc) via een addon, voor op het grote scherm als die mogelijkheid er isquote:
tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef lasters het volgende:
[..]
Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
Bij een gratis stream heb ik hier minder problemen mee dan als ik ervoor betaal om het te kijken. Gelukkig heb ik tegenwoordig Sport 1 op de tvquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
Nee dat is hij niet.quote:
geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Beach het volgende:
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
je hebt pm.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef aesop het volgende:
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
yup. Echt slecht was ie weerquote:
huilemquote:
Kvyat doet dat beter. Dat was tenminste een echte plof.quote:Op zondag 12 april 2015 10:07 schreef Nober het volgende:
Max sloopt de Renault zelf wel daar heeft hij Jos niet voor nodig.
66,6% uitvalpercentage.
10/15 jaar terug viel ook 50% van het veld uit wegens technisch falen. Gebeurt tegenwoordig ook niet meer. Dus die vergelijking vlakt elkaar terug uit.quote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
Dat is al twee keer zoveel dan hij voor het seizoen verwachtte.quote:Op zondag 12 april 2015 10:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als dat zo door gaat hsalt ie dit seizoen de 50 puntengrens niet eens.8x6=48
Nee, Williams is een klantenteam die gaan geen eerlijke kans krijgen van het Merc fabrieksteam. Max zou eigenlijk moeten instappen in een fabrieksteam, en daar heeft het er maar 4 van, waarvan 1 met dezelfde motor als nu (Renault geeft zelf toe dat RBR hun fabrieksteam is) en de ander bengelt bijna achteraan omdat de Japanner niet sneller is dan een 2CV. Blijven er maar 2 over, en laten die 2 nu net vooraan rijdenquote:
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordtquote:Op zondag 12 april 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan rijdt ie de hele race onzichtbaar op de 5e plaats
Precies, nu konden we nog van hem genietenquote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt
Toch ergens wel paradoxaal dat dat het hoogst haalbare is.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |