abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:30:38 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_151543928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426

Jan _O_
Mooi stukje ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_151544210
Inderdaad heel goed stuk.
U MAD?
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:56:05 #103
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151544651
quote:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426

Jan _O_
Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.
We weten hoe ze zijn, zelfs in de voetbal wereld worden ze uitgekotst.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:03:03 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151550386
quote:

Jan _O_
is inderdaad een goed stuk.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_151551052
Lammers altijd +100. Topvent met een fantastische carrière.
pi_151554388
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.

Anyway, ook een leuk stukje van Jos:

quote:
"Je merkt wel aan alles dat Max ontzettend leeft in Nederland. Overal proef je enthousiasme, ook in gesprekken met potentiële sponsors. Momenteel heeft Max in Jumbo één persoonlijke sponsor, maar er is nog één plek op zijn helm en de zijkant van zijn cap te vergeven. Die hopen we de komende periode in te vullen."

"Ondertussen moet Max zijn focus op het racen houden, maar daar maak ik me geen zorgen over. Hij is weer fris. Vorige week maandag, na Maleisië, was hij na een maand weer even een paar dagen thuis. Die ontspanning in eigen omgeving heeft hem goed gedaan. Thuis was hij weer even de Max van een half jaar geleden toen zijn wereld er nog heel anders uitzag. Hij kon weer even zijn ding doen. Spelen met de PlayStation, afspreken met vrienden en op zijn nieuwe Carrera-fiets lekker trainen."

"Tussendoor moest hij nog wel anderhalve dag naar Engeland voor simulatorwerk. Toen hij donderdagavond om half elf thuiskwam, ging hij meteen door naar zijn kamer waar hij zijn eigen semi-professionele simulator staat. Om snel even wat instellingen aan te passen, zodat de rondetijden beter overeenkomen met de simulator van het team. Dat typeert de professionaliteit van Max. Ik vind dat prachtig om te zien."

"Zondag hoop ik in Sjanghai opnieuw op een puntenfinish. Dat zou een schitterend resultaat zijn. In Maleisië was hij twee weken geleden de eerste 'Bull', dat gaf het resultaat ook voor zijn eigen gevoel zeker iets extra's. Als het B-team het A-team verslaat, zegt dat wel iets. Over Max, over zijn teamgenoot Carlos Sainz, maar zeker ook over de mensen in de fabriek en technisch directeur James Key. De spirit zit er nu goed in bij iedereen, dat moeten we vasthouden."
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig? :@ :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 10 april 2015 @ 17:18:24 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151554450
Belgen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151554611
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig? :@ :9
F1 2014
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151554681
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Beach het volgende:

[..]

F1 2014
Dat lijkt me bijzonder stug. Ik gok een pro versie van rFactor
pi_151554829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:56 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.
We weten hoe ze zijn, zelfs in de voetbal wereld worden ze uitgekotst.
Als je 51 keer uitvalt in 107 GP's dan doe je toch iets niet goed.
pi_151555051
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Custom made in opdracht van Jos. Meesteropleider _O_
pi_151555923
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad heel goed stuk.
Vind je echt :')?
pi_151555949
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Haten op Jos :')
Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151556000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:21 schreef wimderon het volgende:

[..]

Vind je echt :')?
Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.
Dat ze het lekker bij voetbal houden joh.
U MAD?
pi_151556024
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!
U MAD?
pi_151556273
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.
Nee, ik ben geen formule-1 fan, maar ik heb wel respect voor sporters, ook als het pingpong of korfbal.
pi_151556879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:36 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.
Nee, ik ben geen formule-1 fan, maar ik heb wel respect voor sporters, ook als het pingpong of korfbal.
Die keren dat hij in de grindbak stond was inderdaad bijna altijd de schuld van anderen. Zelden van zichzelf.

:)
pi_151556957
En ja dat is te staven met statistieken. Astublieft:

Tel ze maar eens. De keren dat hij de schuld niet aan iets of iemand anders dan zichzelf kon geven. Dat zijn ook de keren geweest dat hij zelf gewoon zijn fouten toe gaf. De enige keer dat ik mij kan herinneren dat ie iemand anders de schuld gaf was toen hij gelapped werd door de raceleider Montoya en vervolgens bij de eerste bocht hem van achteren ramde.

Jos gaf aan dat Montoya veel vroeger dan normaal remde. Montoya gaf aan dat het een raceongeval was en later dat hij inderdaad iets eerder remde daar.

Dat is de enige keer die ik me persoonlijk kan herinneren dat Jos iemand anders de schuld probeerde te geven en toevallig was dat ook volkomen terecht. Alle keren dat hij de schuld aan de remmen gaf of aan de motor of aan het team of aan de versnellingsbak of aan de ophanging of weet ik het wat die waren volkomen terecht. En dat kan je mooi terug zien in de stats. :)

Protip: als je er niets van weet doe je er beter aan om je er eerst in te verdiepen in plaats van dom anderen nablaten. Ergo: zorg dat je beslagen ten ijs komt.

Jos was een prima coureur die helaas niet de carrière kreeg die hij eigenlijk verdiende. Dat lag aan een hoop factoren, maar niet aan zijn rijderskwaliteiten. Daarmee doe je Jos echt te kort.

[ Bericht 20% gewijzigd door Geralt op 10-04-2015 19:11:59 ]
pi_151557099
Buiten dat is het stellen dat Jos niet kon rijden gewoon onzin. Jos kon starten als de beste en kon meer dan prima uit de voeten in de regen.

Bovendien is Jos nog altijd Nederlands beste F1 coureur ooit. En ik hoop dat Max die titel van hemaf gaat pakken. _O_
pi_151557142
Hoe kan het dat een auto waar zo veel geld in is gestopt zoveel problemen kan hebben?
Als ik dit rijtje zo zie dan denk ik aan onze Franse en Italiaanse auto's.
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:09:39 #121
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_151557296
Jos zat toch nooit in de grindbak
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_151557340
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.
Dat ze het lekker bij voetbal houden joh.
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.

Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
pi_151557546
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.

Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.

En dan, zie ik in de lijst:

collission :{
oil leak :{
engine failure }:|

Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?

Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?

Zeg nu zelf eens eerlijk......

Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
pi_151557609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is.
Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen. :)

Bovendien heb ik nooit iemand horen mekkeren over de pa van Button of Lewis of Massa. Die waren er ook altijd bij zowat. En als Massa dan stuk gaat of een mooie actie laat zien (of Lewis of Button) dan was die pa ook meteen in beeld. Zo werkt dat nou eenmaal.

Maargoed, dat zijn geen Nederlanders. Dus dan hoef je die niet af te zeiken. Ofzo. Vreemde eigenschap.

Overigens las ik gister dat Max dit jaar ruim een half miljoen euro aan salaris krijgt. Hoe is dat voor al die zeikerds en zeurpieten die maar door blijven zeuren over Jos en of Max?

Hoeveel verdiende jullie op je 17de? :D

Petje af voor beide heren wat ze voor elkaar gebokst hebben. Puur op talent, karakter, prestaties en doorzettingsvermogen het schier onmogelijke mogelijk gemaakt. Zonder geld de F1 wereld binnen stappen met een 3 jarig contract en een half miljoen per jaar vangen. Op je 17de. En dan meteen je 2e Grand Prix dik in de punten rijden. _O_

Heel de wereld is laaiend enthiousant over Max, maar "wij" moeten weer wat te zeiken hebben, want iemand steekt zn kop weer boven het maaiveld uit. Bah bah :r }:| ;(
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:23:29 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_151557794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.

Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.

Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?

Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?

Sowieso rijden ze met zijn allen met snelheden van dik boven de 250/300 soms centimeters naast elkaar, dus er kan soms idd wel eens een botsing voor komen ja. Ook wordt elk klein stuurfoutje met die snelheden meteen zwaar afgestraft.

Daarnaast worden die motoren al heel snel bloedje heet en als ze te lang stil staan, en dus geen rijwind koeling hebben, dat vinden ze niet zo heel fijn.

En de motoren zijn puur op performance gebouwd en worden tot in extreme waardes misbruikt, met bijbehorende slijtage, dus erg lang gaan ze niet mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_151557840
quote:

[..]

Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.

Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Precies.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151558429
Overigens: Jos was een redelijke F1 coureur. Maar ook niet meer dan dat.

Dat is geen diskwalificatie, want jarenlang op dat niveau rijden is bijzonder... zeker voor een Nederlander, maar hij had niet de kwaliteiten om wereldkampioen te worden.
pi_151558508
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef DS4 het volgende:
Overigens: Jos was een redelijke F1 coureur. Maar ook niet meer dan dat.

Dat is geen diskwalificatie, want jarenlang op dat niveau rijden is bijzonder... zeker voor een Nederlander, maar hij had niet de kwaliteiten om wereldkampioen te worden.
Kan je ook uitleggen hoe je hierbij komt?
pi_151558749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:44 schreef Beach het volgende:

Kan je ook uitleggen hoe je hierbij komt?
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.

Daarnaast prikt iedereen die iets van racen weet door fabeltjes heen van 'het team geeft jos een veel mindere auto'. Terwijl het team alle belang heeft bij hem de snelst mogelijke auto te geven.
pi_151558813
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.

Daarnaast prikt iedereen die iets van racen weet door fabeltjes heen van 'het team geeft jos een veel mindere auto'. Terwijl het team alle belang heeft bij hem de snelst mogelijke auto te geven.
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.
pi_151558964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef Beach het volgende:

Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.
Lees mijn bericht nog eens goed.
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:30:26 #132
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_151560125
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen. :)

Bovendien heb ik nooit iemand horen mekkeren over de pa van Button of Lewis of Massa. Die waren er ook altijd bij zowat. En als Massa dan stuk gaat of een mooie actie laat zien (of Lewis of Button) dan was die pa ook meteen in beeld. Zo werkt dat nou eenmaal.

Maargoed, dat zijn geen Nederlanders. Dus dan hoef je die niet af te zeiken. Ofzo. Vreemde eigenschap.

Overigens las ik gister dat Max dit jaar ruim een half miljoen euro aan salaris krijgt. Hoe is dat voor al die zeikerds en zeurpieten die maar door blijven zeuren over Jos en of Max?

Hoeveel verdiende jullie op je 17de? :D

Petje af voor beide heren wat ze voor elkaar gebokst hebben. Puur op talent, karakter, prestaties en doorzettingsvermogen het schier onmogelijke mogelijk gemaakt. Zonder geld de F1 wereld binnen stappen met een 3 jarig contract en een half miljoen per jaar vangen. Op je 17de. En dan meteen je 2e Grand Prix dik in de punten rijden. _O_

Heel de wereld is laaiend enthiousant over Max, maar "wij" moeten weer wat te zeiken hebben, want iemand steekt zn kop weer boven het maaiveld uit. Bah bah :r }:| ;(
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.
Drugs are good mkay?
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:49:48 #133
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151560815
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Party_P het volgende:

[..]

De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.
Van de dingen die fout zijn gegaan bij Jos is zeker wel van geleerd! Dat jochie doet het, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon goed!
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:06:55 #134
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151561472
Aah, het F1-weekend is weer ingezet en de ''Max-welles/nietes-talent'' spelletjes en ''Verstappen-grindhapper :D LOL!!WTFbbq _O- !!! ''-schreeuwers melden zich weer in het topic :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151561871
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, het F1-weekend is weer ingezet en de ''Max-welles/nietes-talent'' spelletjes en ''Verstappen-grindhapper :D LOL!!WTFbbq _O- !!! ''-schreeuwers melden zich weer in het topic :')
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:23:33 #136
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151562119
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...
Jammer genoeg wel, en dat zal op raceday nog wel wat erger worden :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151564511
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:

Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.
Een formule 1 motor en versnellingsbak hoefde slechts één race afstand heel te blijven in de tijd dat Jos nog meedeed de F1, de ophanging en remmen ook dus werd alles zo licht mogelijk uitgevoerd, immers hoe lichter hoe beter.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_151565221
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:29 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.
Een formule 1 motor en versnellingsbak hoefde slechts één race afstand heel te blijven in de tijd dat Jos nog meedeed de F1, de ophanging en remmen ook dus werd alles zo licht mogelijk uitgevoerd, immers hoe lichter hoe beter.
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.

Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.

En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.

Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.

Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?

En nu komt het ergste. Let op:

Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh

Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen? :X
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
pi_151565505
idioot
pi_151565634
Hoelaat beginnen qualies en race NL tijd?
U MAD?
pi_151565756
quote:

[..]

Waarom moet Jos meer op de achtergrond blijven? Hij is daar in dienst van Max en niet andersom. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt door TR met Jos wat wel en niet kan, dus zijn aanwezigheid wordt zeker op prijs gesteld.
En als Jos nou een 'gewone' vader was geweest die niet in de F1 had gereden dan was het 'de trotste vader in de pitbox'. Nu is het Jos en is het 'de bemoeial'.
Ben benieuwd of ze in Spanje ook zo denken over Carlos Sainz Sr.
U MAD?
pi_151565865
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:00 schreef Beach het volgende:
idioot
Daarmee zijn al mijn vragen nog niet beantwoord.
Dus ik ben een idioot. Is het zo raar dat ik het niet snap?
pi_151565889
Laat ook maar.....
Ik zal er nooit achter komen..
pi_151567446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.

Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.

En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.

En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.

Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.

AAArrrrghhh

Precies snap ook niet dat die voetballers die zoveel geld krijgen niet elke bal vanaf het eigen goal in de kruising schieten. En dat die keapers niet elke bal uit onmogelijke hoeken pakken. Ze zijn toch de beste. Hoe kunnen ze nou fouten maken.

:') !
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zaterdag 11 april 2015 @ 01:49:02 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151569182
quote:

[..]

AAArrrrghhh

_O-

Wat een brevet van onvermogen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Sport zaterdag 11 april 2015 @ 11:09:46 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151572595
quote:

[..]

AAArrrrghhh

Dit is niet zo'n slimme post.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151573195
quote:

[..]

AAArrrrghhh

Misschien moet je nadenken voor je post :'). Een auto zonder mankementen was vroeger een langzame auto. Want om snel te gaan moest je extremen opzoeken en bij extremen gaat sneller iets stuk. Jos had waarschijnlijk helemaal geen hoge opleiding, die zat vaak in een auto en bleek talent te hebben maar veel meer dan "misschien is het verstandig om je conditie op peil te houden, ga eens een uurtje per week rennen" werd er tegen hem waarschijnlijk niet gezegd.
  zaterdag 11 april 2015 @ 11:36:56 #148
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_151573353
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef Geralt het volgende:
En ja dat is te staven met statistieken. Astublieft:

[ afbeelding ]

Tel ze maar eens. De keren dat hij de schuld niet aan iets of iemand anders dan zichzelf kon geven. Dat zijn ook de keren geweest dat hij zelf gewoon zijn fouten toe gaf. De enige keer dat ik mij kan herinneren dat ie iemand anders de schuld gaf was toen hij gelapped werd door de raceleider Montoya en vervolgens bij de eerste bocht hem van achteren ramde.

Jos gaf aan dat Montoya veel vroeger dan normaal remde. Montoya gaf aan dat het een raceongeval was en later dat hij inderdaad iets eerder remde daar.

Dat is de enige keer die ik me persoonlijk kan herinneren dat Jos iemand anders de schuld probeerde te geven en toevallig was dat ook volkomen terecht. Alle keren dat hij de schuld aan de remmen gaf of aan de motor of aan het team of aan de versnellingsbak of aan de ophanging of weet ik het wat die waren volkomen terecht. En dat kan je mooi terug zien in de stats. :)

Protip: als je er niets van weet doe je er beter aan om je er eerst in te verdiepen in plaats van dom anderen nablaten. Ergo: zorg dat je beslagen ten ijs komt.

Jos was een prima coureur die helaas niet de carrière kreeg die hij eigenlijk verdiende. Dat lag aan een hoop factoren, maar niet aan zijn rijderskwaliteiten. Daarmee doe je Jos echt te kort.
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:14:08 #149
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151577329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Wie dit leest is gek
pi_151577410
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is niet zo'n slimme post.
En dit is een understatement.
pi_151579403
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.

Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_151579847
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.

Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
Nee, de auto's uit die tijd waren veel fragieler. Te vroeg of snel terugschakelen en je motor maakte gigantische overtoeren. Daar kon de Hart-motor toen niet tegen, die had geen pneumatische klepveren en kon max 13000 toeren maken. Koppeling een keer verkeerd op laten komen en dat ding was de volgende stop opgerookt. Zelfde verhaal met hele ronden achter iemand aan jagen en de remmen raken oververhit.

In de Simtek, haalde teamgenoot Mimo Schiatarella vaak wel de finish, maar dan als laatste op 10 ronden achterstand. Dan blijft het wel heel.

Raw speed was Jos een van de snelste, maar voor de rest viel het wel mee. Maar ik denk dat hij achteraf wel enorm geleerd heeft ervan en zijn zoon duidelijk behoed heeft van dezelfde fouten maken.

Ze zeggen ook wel dat Max meer de rust en het verstand van zijn moeder heeft gekregen EN het rauwe talent van zijn vader.
.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:58:40 #153
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_151581301
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Gelukkig ben je sarcastisch.
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:24:39 #154
57892 savale
lalalalaaa
pi_151582001
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
pi_151582056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
http://squirrelstreams.com/

Daar heeft een vriend van me de vorige race prima kunnen kijken op een tablet in een hotel. Gratis.
Zelf heb ik die stream nog niet bekeken, maar hij scheen goed beeld te hebben :)
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:32:58 #156
57892 savale
lalalalaaa
pi_151582301
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:37:17 #157
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151582389
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Precies. Jos koos bewust voor het najagen van de uitschieters, liever dnf, 6e, dnf dan 14e, 16e, 13e
En ook zijn grindbakavonturen hadden de zelfde oorzaak. Steeds op de grens rijden en dan hopen dat alles een keer op de plek zou vallen.
Wie dit leest is gek
pi_151582612
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef savale het volgende:
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
natuurlijk niet
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:04:50 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151583088
Doet janlul ook niet F1?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151583208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
Sport1Go.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:10:32 #161
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151583237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Sport1Go.
Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:54:34 #162
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151584408
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:04 schreef fathank het volgende:
Doet janlul ook niet F1?
jawel. Ook via Kodi (ex-xbmc) via een addon, voor op het grote scherm als die mogelijkheid er is ;)

quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef lasters het volgende:

[..]

Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:02:26 #163
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151584643
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
Bij een gratis stream heb ik hier minder problemen mee dan als ik ervoor betaal om het te kijken. Gelukkig heb ik tegenwoordig Sport 1 op de tv :D
pi_151584864
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
pi_151586066
Toro Rosso's flying Dutchman might actually be Belgian

Max Verstappen has enjoyed plenty of media attention since becoming F1's youngest driver in Australia last month, but none of it has been quite as peculiar as the recent rumours about his nationality.

His mother, no less, has reportedly told a Belgian newspaper that her son only has documents that identify him as Belgian, despite the 17-year-old holding a Dutch racing license.

"He turns 18 on September 30, and on that date, and not before, he can opt for Dutch nationality. In the meantime, he is Belgian and nothing else," says Sophie Kumpen.

At least Max now has a home race in the form of Spa-Francorchamps...

Max is helaas een belg :(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2015 @ 19:59:55 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151586266
2014 belde...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_151586316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Max is helaas een belg :(
Nee dat is hij niet.
pi_151586756
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
  zaterdag 11 april 2015 @ 20:32:00 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151587318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Beach het volgende:
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
pi_151587352
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
je hebt pm.
pi_151601122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef aesop het volgende:
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
  zondag 12 april 2015 @ 09:36:33 #172
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151602293
Kolere Renault!
pi_151602298
Helaas
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2015 @ 09:37:09 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151602320
Jammer, maar een zeer goede race gereden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151602611
Hoe kut weer, 2 ronden voor het eind :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151602618
Het is niet te geloven. Renault kan beter uit de f1 blijven met zulke motoren. Zonde zonde. Topic header kan aangepast worden naar iedereen wil Renault slopen maar dat hoeft niet van die gaat vanzelf wel.
Gaap
pi_151602629
Mooie acties ook, super. ^O^

Alleen het uitvallen was erg zuur ja. :(
Jack does it in real time...
pi_151602740
Echt super gereden, vond dit indrukwekkender dan in Maleisië. Falen van Renault doe je verder niks aan.
pi_151602745
Grindbakje meegepakt?
  zondag 12 april 2015 @ 09:57:25 #180
194695 franklop
Fran knock
pi_151602753
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:57 schreef Nielsch het volgende:
Grindbakje meegepakt?
yup. Echt slecht was ie weer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_151602771
Geintje natuurlijk
pi_151602826
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:58 schreef Nielsch het volgende:
Geintje natuurlijk
leuk man
  zondag 12 april 2015 @ 10:06:01 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_151602876
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:02 schreef Beach het volgende:

[..]

leuk man
huilem
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_151602895
Max sloopt de Renault zelf wel daar heeft hij Jos niet voor nodig.

66,6% uitvalpercentage. _O_
pi_151602935
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:07 schreef Nober het volgende:
Max sloopt de Renault zelf wel daar heeft hij Jos niet voor nodig.

66,6% uitvalpercentage. _O_
Kvyat doet dat beter. Dat was tenminste een echte plof.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_151602965
Zou Max zo nog aan de telefoon komen? Zal dan wel weer iets worden als:

"Ja, ging wel goed. Jammer van het einde, maar dat heb je soms."
  zondag 12 april 2015 @ 10:12:26 #187
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151602967
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
10/15 jaar terug viel ook 50% van het veld uit wegens technisch falen. Gebeurt tegenwoordig ook niet meer. Dus die vergelijking vlakt elkaar terug uit.
  zondag 12 april 2015 @ 10:14:05 #188
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151602989
Als dat zo door gaat hsalt ie dit seizoen de 50 puntengrens niet eens.8x6=48
Wie dit leest is gek
  zondag 12 april 2015 @ 10:14:09 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151602992
Beste en zeeeer indrukwekkende race van Max tot op heden. Zonde dat het niet beloont werd, maar dit geweldige talent wordt echt wel opgepikt door de teams die wel een betrouwbare motor hebben.
pi_151603161
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als dat zo door gaat hsalt ie dit seizoen de 50 puntengrens niet eens.8x6=48
Dat is al twee keer zoveel dan hij voor het seizoen verwachtte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 12 april 2015 @ 10:28:23 #191
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151603205
Iedereen heeft nu gezien waar die jongen toe in staat is, als 17-jarige in je eerste seizoen zijn die punten ook niet heilig. Gewoon zo doorgaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 12 april 2015 @ 10:29:27 #192
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_151603227
Verstappen moet naar Williams :(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2015 @ 10:32:29 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151603278
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef Fopje het volgende:
Dan rijdt ie de hele race onzichtbaar op de 5e plaats -O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 12 april 2015 @ 10:32:56 #194
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151603283
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef Fopje het volgende:
Nee, Williams is een klantenteam die gaan geen eerlijke kans krijgen van het Merc fabrieksteam. Max zou eigenlijk moeten instappen in een fabrieksteam, en daar heeft het er maar 4 van, waarvan 1 met dezelfde motor als nu (Renault geeft zelf toe dat RBR hun fabrieksteam is) en de ander bengelt bijna achteraan omdat de Japanner niet sneller is dan een 2CV. Blijven er maar 2 over, en laten die 2 nu net vooraan rijden ;)
  zondag 12 april 2015 @ 10:35:45 #195
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_151603340
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan rijdt ie de hele race onzichtbaar op de 5e plaats -O-
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2015 @ 10:45:07 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151603540
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt :P
Precies, nu konden we nog van hem genieten :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_151603589
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:

[..]

Toch ergens wel paradoxaal dat dat het hoogst haalbare is.
pi_151605279
RedBull zou met hun hoofdteam nu hun verlies moeten nemen dit jaar, waar het wel op begint te lijken) en alle pijlen (nu al) op 2016 richten. Ricciardo en Verstappen, geen 1e en 2e rijder, betere samenwerking met Renault aangaan of misschien wel een andere krachtbron (Honda of Ferrari?) er in voor volgend jaar.

Ik heb net op twitter gegrapt dat STR zo snel mogelijk naar geel/Renault kleuren moet gaan, maar ik denk wel dat het de deur kan zijn naar meer R&D en sneller resultaat in beide krachtbronnen. Deze week zal er weer een hoop modder overvliegen, wat de situatie nu niet zal verbeteren.
pi_151605850
Race niet gezien maar zo te lezen een goede en volwassen race. ^O^ ^O^
pi_151606019
Toch genieten hoe lekker aanvallend die Max rijdt. Echt knap!
Helaas geen punten.... Deze jongen komt er wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')