SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat kan leeftijd ? max hr ? omslagpunt ?quote:Op maandag 16 maart 2015 07:59 schreef Fretwork het volgende:
Die TT... Het is in ieder geval beter dan professioneel fappen zullen we maar zeggen.
Volgens zo'n online tool loopt mijn D1 tot 155, kan dat? Of moet ik herberekenen?
Ah zo, leeftijd 24, max hr benaderd aan de hand daarvan. Omslagpunt moet ik nog een keer goed gaan vinden ergens.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:06 schreef dop het volgende:
[..]
dat kan leeftijd ? max hr ? omslagpunt ?
maar let wel jongens dat D1 gezeik gaat echt niet op als je maar 5 tot10 uurtjes in de week fietst.
train en fiets eerst zoals je prettig vind, en als je teveel tijd overhoud , dat in D1 gaan fietsen
max bekijken aan de hand van wat je in de praktijk maximaal hebt gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah zo, leeftijd 24, max hr benaderd aan de hand daarvan. Omslagpunt moet ik nog een keer goed gaan vinden ergens.
Ik fiets meestal rond de 6tot 8 uur in de week maar ik zweer bij trainingen in D1. Snelheid zie ik als een trainbare component die je alleen kan trainen als je een basis hebt. Dat principe veranderd niet als je 5 tot 10 uur of 20 tot 30 uur traint.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:06 schreef dop het volgende:
[..]
dat kan leeftijd ? max hr ? omslagpunt ?
maar let wel jongens dat D1 gezeik gaat echt niet op als je maar 5 tot10 uurtjes in de week fietst.
train en fiets eerst zoals je prettig vind, en als je teveel tijd overhoud , dat in D1 gaan fietsen
Tsja. Ik vind dat je als nieuwe fietser het beste eerst eens 1000 km kan fietsen voordat je je druk gaat maken over D1, interval en weet ik wat allemaal. Gelukkig mag ieder dat voor zich bepalenquote:Op maandag 16 maart 2015 08:21 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ik fiets meestal rond de 6tot 8 uur in de week maar ik zweer bij trainingen in D1. Snelheid zie ik als een trainbare component die je alleen kan trainen als je een basis hebt. Dat principe veranderd niet als je 5 tot 10 uur of 20 tot 30 uur traint.
En die basis bouw je het beste op in d1.
Cool!quote:Op maandag 16 maart 2015 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag dwars Door vlaanderen
1e tt dit jaar
Dat is zeker zo. Al is het ook belangrijk (vind ik, dit is kanoiaanse trainingsleer) om wat hardheid op te doen. Zo'n rondje haarlemmermeer met een sterke groep wat jij doet is daar prima geschikt voor.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:37 schreef janatwork het volgende:
Maar als je de beste renner uit je zelf wil halen zal je toch aan wat basis elementen uit de trainingsleer moeten voldoen.
Time trail? Zo hard mogelijk?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag dwars Door vlaanderen
1e tt dit jaar
Ben jij dat in het groene pakje?quote:
Wel kut als je daar moet afstappenquote:Op maandag 16 maart 2015 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben jij dat in het groene pakje?
[ afbeelding ]
Hardheid opdoen en trainen in hoge zone's is zeker ook een onderdeel van de trainingsleer.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Al is het ook belangrijk (vind ik, dit is kanoiaanse trainingsleer) om wat hardheid op te doen. Zo'n rondje haarlemmermeer met een sterke groep wat jij doet is daar prima geschikt voor.
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat er dit weekend een paar mensen helemaal stuk zullen zijn als we terug zijn bij de paren van Vreeswijk. Niets ergs aan, het is dan geen D1 rit geweest voor ze (zal het voor niemand zijn gok ik), maar je word er wel beter van.
Moet wel goed gaan toch? Je zult een stukje sneller zijn verwacht ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel kut als je daar moet afstappen![]()
Enige klim die ik vorige keer redelijk vol heb gedaan. Ben wel benieuwd hoe mn vorm nu is vergeleken met einde vorig seizoen
Zo zie je maar weer, eigenlijk ben ik gewoon goed bezig.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:57 schreef janatwork het volgende:
[..]
Hardheid opdoen en trainen in hoge zone's is zeker ook een onderdeel van de trainingsleer.
Geen D1 ritquote:Op maandag 16 maart 2015 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Al is het ook belangrijk (vind ik, dit is kanoiaanse trainingsleer) om wat hardheid op te doen. Zo'n rondje haarlemmermeer met een sterke groep wat jij doet is daar prima geschikt voor.
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat er dit weekend een paar mensen helemaal stuk zullen zijn als we terug zijn bij de paren van Vreeswijk. Niets ergs aan, het is dan geen D1 rit geweest voor ze (zal het voor niemand zijn gok ik), maar je word er wel beter van.
Voor mij he? #viesdik #verkeerdgetraind #inhetwielvanmarcolijdiedereenquote:
Heb van het weekend mijn MTB ook gewassen en wat onderhoud aan gepleegd,quote:Op maandag 16 maart 2015 09:03 schreef Levitas het volgende:
Ma Levitas peert m zo naar de Lidl voor die fiets standaard, gelukkig. Gisteren op m'n knieën en gebukt m'n fiets afspoelen/ poetsen na zo'n (voor mij althans) lange rit is best niet fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |