Tov Te Vrede is iedereen geweldigquote:
Beter dan Te Vredequote:
Jawel hoorquote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ER IS MAAr 1 man verantwoordelijk voor deze bullshit
Rutte
Ja, tijd om wat anders te stemmen dan VVD woensdagquote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Rutte
Dan stem je morgen geen VVDquote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Rutte
Flikker nou eens op met je Rutte.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Rutte
Dat is ook een klootzak maar niet verantwoordelijk voor ons.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Rutte
KANKER VVD GODVERDOMME OF NIET HEY!!!quote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Rutte
Ga je op 'm stemmen woensdag ?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Rutte
Niks mis met Ruttequote:Op zondag 15 maart 2015 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is ook een klootzak maar niet verantwoordelijk voor ons.
Kan je pogen een bal aan te nemen? Dan ben je beterquote:Op zondag 15 maart 2015 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, lijkt me heel sterk... Te Vrede kan sprinten over meer dan 15 meter... Dat red ik niet
Geen idee, meer dan 20 jaar geleden dat ik gevoetbald hebquote:Op zondag 15 maart 2015 18:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan je pogen een bal aan te nemen? Dan ben je beter
Iedere keer als je denkt dat het niet slechter kan dan blijkt het toch slechter te kunnen.. Feyenoorders zijn er een meester in om onder zichzelf uit te stijgen.. boven zichzelf uitstijgen zie ik hen niet vaak doenquote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit seizoen is pure aids. Pure aids.
Rutten maakt de keuzes van een dronken mongool. Uit deze selectie valt veel meer te halen.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan Fredje slachtofferen.
Die dikke van Geel en de rest van de bende is hier verantwoordelijk voor, niet de man die er binnen een paar maanden wat van moet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |