Boel de Roes zal bang van je zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
IK GA ALVAST NAAR DE KUIP OM DIT ZOOITJE OP TE WACHTEN
Ik snap dat ook nietquote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef Muto het volgende:
Als je die Achahbar ziet spelen dan is het toch een schande dat we 78 minuten met Te Vrede hebben lopen voetballen.
MOETEN ZE JE EERST WEL UIT JE CEL LATENquote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Vergeet je handtekeningenboekje niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
dan ken je best wel lang wachten. Dit wordt lopend naar huis.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja, Achahbar is echt geweldig.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef Muto het volgende:
Als je die Achahbar ziet spelen dan is het toch een schande dat we 78 minuten met Te Vrede hebben lopen voetballen.
Klaas gaat ze pakken.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen die vandaag heeft meegedaan mag van mij in een oranje jurk met een zak over hun hoofd in een busje terug worden vervoerd naar De Kuip.. dan zullen we daar eens bekijken wat we ermee doen
Allemaal een moffenhoeren kapsel gevenquote:Op zondag 15 maart 2015 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen die vandaag heeft meegedaan mag van mij in een oranje jurk met een zak over hun hoofd in een busje terug worden vervoerd naar De Kuip.. dan zullen we daar eens bekijken wat we ermee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |