Goal Dordrecht onterecht afgekeurd ergo Feyenoord heeft mazzel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jawel, een doelpunt wordt terecht afgekeurd tegen Feyenoord. Normaal gesproken wordt ie onterecht goedgekeurd. Derhalve eerder 'geen pech' dan mazzel, want Feyenoord en mazzel is een utopie.
Ik snap je autisme, maar hij was terecht afgekeurd.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Goal Dordrecht onterecht afgekeurd ergo Feyenoord heeft mazzel.
Ok vriendquote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, ja daarom vroeg ik het.
En ik ben niet je knul, maat.
Die zijn niet helemaal goed bij hun hoofdquote:Op zondag 15 maart 2015 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat sommige supporters nog dachten dat ze wel 2e zouden worden.
Het was Pizzageit, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
Sommige vinden zelfs dat feyenoord de terechte kampioen zou zijn dit seizoenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat sommige supporters nog dachten dat ze wel 2e zouden worden.
Dit verklaart een hoopquote:Op zondag 15 maart 2015 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Pizzageit, dus dat zou zomaar kunnen.
Ik was 2quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige users hier waren nog niet geboren toen feyenoord voor de laatste keer kampioen werd
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
Roept een Ado fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige users hier waren nog niet geboren toen feyenoord voor de laatste keer kampioen werd
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelletje snotapen .quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik maakte het kampioenschap mee in de gouden gids divisie.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voelt lekker he, dit, na zeven jaar als koopclub, weer eens kunnen roepen.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd, Pokemon nog nooit op de Nederlandse TV was uitgezonden?
Waarom weet jij dat?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft net haar op zijn zak
Je ballen zijn nog niet eens ingedaald. Dus wat dat betreft is het misschien verstandig niet de internethooligan uit te hangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |