Ik was 2quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige users hier waren nog niet geboren toen feyenoord voor de laatste keer kampioen werd
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
Roept een Ado fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige users hier waren nog niet geboren toen feyenoord voor de laatste keer kampioen werd
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelletje snotapen .quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik maakte het kampioenschap mee in de gouden gids divisie.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voelt lekker he, dit, na zeven jaar als koopclub, weer eens kunnen roepen.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd, Pokemon nog nooit op de Nederlandse TV was uitgezonden?
Waarom weet jij dat?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft net haar op zijn zak
Je ballen zijn nog niet eens ingedaald. Dus wat dat betreft is het misschien verstandig niet de internethooligan uit te hangen.quote:
Ik kon het vorig jaar ook al roepen hoor, ook toen was dit namelijk feitelijk correct.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voelt lekker he, dit, na zeven jaar als koopclub, weer eens kunnen roepen.
Ja, ja... Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje opletten bij biologie knul.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je ballen zijn nog niet eens ingedaald. Dus wat dat betreft is het misschien verstandig niet de internethooligan uit te hangen.
In een wereld waar mensen een leven hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZOOOOO, waar heb jij gezeten?
Beter een kast vol met 2e rangs prijzen dan nietsquote:Op zondag 15 maart 2015 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maakte het kampioenschap mee in de gouden gids divisie.Ook een schaal. Die telt ook !
Je snapt het donders goed, etterbak.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon het vorig jaar ook al roepen hoor, ook toen was dit namelijk feitelijk correct.
Ik snap dus niet wat je hiermee wil zeggen.
Jezus, daar mag je wel even een jaar van bijkomen danquote:Op zondag 15 maart 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een wereld waar mensen een leven hebben.
Nou zegquote:Op zondag 15 maart 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een wereld waar mensen een leven hebben.
Jij zegt 'haha 7 jaar'quote:
Mijn oma is jarig. Leuk, hé?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik was oprecht geïnteresseerd. Zal nog eens iets vragen
Hoe oud is je oma geworden?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn oma is jarig. Leuk, hé?
Ik heb gezien dat je ADO een gênante wedstrijd heeft afgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |