SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe Frankie wel nu.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef Gruisman het volgende:
Niemand geeft die Andersen ook ff een uitbrander na die 1-2 ofzoFuck today, it's tomorrow.![]()
Klopt, goede voetballer en talent genoeg. Alleen nog een watje, hij moet echt gaan werken om sterker te worden anders gaat ie de boot missen bij Ajax.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Andersen heeft nog steeds een te slappe mentaliteit.
Maar kan toch wel heel aardig voetballenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heerenveen-Ajax is altijd wel leukquote:Op zondag 15 maart 2015 15:24 schreef Reemi het volgende:
Lang geleden dat een wedstrijd van Ajax me zo heeft vermaaktOh.![]()
Sinkgraven doet me een beetje denken aan een jonge VDV.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Vrijwel niks nuttigs gedaan tot nu toe, hij heeft het sowieso nooit goed gedaan als linksbuitenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar kan toch wel heel aardig voetballen![]()
Zit niet echt in zijn aard denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, goede voetballer en talent genoeg. Alleen nog een watje, hij moet echt gaan werken om sterker te worden anders gaat ie de boot missen bij Ajax.
Dan moet je echt die winnaarsmentaliteit hebben.
Een Andersen met de mentaliteit van Suarez![]()
![]()
Oh.![]()
Wel een paar mooie balletjes gegeven hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:25 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vrijwel niks nuttigs gedaan tot nu toe, hij heeft het sowieso nooit goed gedaan als linksbuitenOh.![]()
Je ziet in deze wedstrijd weer dat hij absoluut het inzicht heeft om goede steekpasses te geven en dergelijke, alleen zie je ook weer de keerzijde, namelijk dat hij enorm slap is in de duels en veel slordige, nonchalante balletjes geeft.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar kan toch wel heel aardig voetballenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel lekker dat die Sinkgraven bijna nooit een bal naar achter speelt, dat wil Klaassen nog wel eens te vaak doen![]()
Bazoer speelt echt goed steeds, ben benieuwd hoe lang hij dat vol blijft houden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
heeft frank er nog niet ingekregenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef Gruisman het volgende:
Wel lekker dat die Sinkgraven bijna nooit een bal naar achter speelt, dat wil Klaassen nog wel eens te vaak doenGroot fan van User Wotte![]()
Rustig maar, hij gaat alquote:Op zondag 15 maart 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
BOILESEN ROT OP BOILESEN ROT OP BOILESEN BOILESEN BOILESEN ROT OPPPWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Je mag niet hopen dat iemand geblesseerd raakt, maar eigenlijk....When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Was inderdaad gewoon een overduidelijke overtreding, elleboog in de rug.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:36 schreef Monolith het volgende:
Duwt gewoon met zijn arm, dus overtreding.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Was inderdaad gewoon een overduidelijke overtreding, elleboog in de rug.
"contactsport"
jahoor, een duw in de rug is toch echt een overtreding.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Volgens mij alleen nog in de bekerquote:Op zondag 15 maart 2015 15:37 schreef PeeJie_ het volgende:
Is Klaassen al een keer eerder aanvoerder geweest in de competitie?![]()
Die Heerenveen speler deed het wel slim, op een dusdanige wijze dat de grensrechter er niet echt zicht op had.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
"contactsport"
jahoor, een duw in de rug is toch echt een overtreding.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In dat geval moet de scheidsrechter het dus wel kunnen zienquote:Op zondag 15 maart 2015 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die Heerenveen speler deed het wel slim, op een dusdanige wijze dat de grensrechter er niet echt zicht op had.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Het haar van de scheids zit weer duitser dan duits.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Adolf Nijhuisquote:Op zondag 15 maart 2015 15:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het haar van de scheids zit weer duitser dan duits.![]()
Klopt, maar het is Nijhuis.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
In dat geval moet de scheidsrechter het dus wel kunnen zienVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heerenveen doet het natuurlijk ook gewoon goed, maar Ajax is echt weer drie niveaus afgezakt in vergelijking met het begin van de eerste helft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja vind je het gek. Ajax mist zijn aanvoerder.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:43 schreef Monolith het volgende:
Heerenveen doet het natuurlijk ook gewoon goed, maar Ajax is echt weer drie niveaus afgezakt in vergelijking met het begin van de eerste helft.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Daarom vind ik het inderdaad zo gek.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Ajax mist zijn aanvoerder.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
die is toch blessaquote:Op zondag 15 maart 2015 15:43 schreef BlauweSporttas het volgende:
Siggy niet eens meer bij de selectie?
waarom zou je hem dan oproepenGroot fan van User Wotte![]()
Waarom überhaupt korte corners vandaag? Heerenveen is erg zwak in de lucht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi ook dat Bazoer wordt vastgehouden en zijn tegenstander gewoon mee wordt getrokken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
El Ghazi > NarsinghIt's never over..
It's never over..
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:53 schreef Heeinz het volgende:
Mijn opmerking over de voorzetten van El Ghazi trek ik bij deze in![]()
![]()
Bazoer is echt het grootste talent wat Ajax op dit moment heeft.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:52 schreef Olep het volgende:
Bazoer, Milik en El Ghazi. Wat een aanval en wat een spelers.Groot fan van User Wotte![]()
Prima product van onze jeugdopleiding.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bazoer is echt het grootste talent wat Ajax op dit moment heeft.
Cruijf![]()
![]()
El Ghazi speelt te geforceerd, teveel op zoek naar een goal.
Hij zou wat meer ontspannen moeten voetballen, dan komen de goals vanzelf.
En sowieso is het ook al goed als hij zoals nu gewoon assists geeft.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En pas 10 (?) wedstrijden gespeeld in het eerste.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bazoer is echt het grootste talent wat Ajax op dit moment heeft.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Poging tot voortijdig shirtje wisselen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bizar ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:55 schreef Olep het volgende:
[..]
En pas 10 (?) wedstrijden gespeeld in het eerste.
Hopelijk wordt zijn dipje niet te erg.Groot fan van User Wotte![]()
Ah natuurlijk, de shirts zijn gewildquote:Op zondag 15 maart 2015 15:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Poging tot voortijdig shirtje wisselen.![]()
Da Queen komt erinIt's never over..
It's never over..
Legiaquote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Vermecelli het volgende:
Lang geleden dat ik redelijk ontspannen naar een uitwedstrijd van Ajax heb kunnen kijken![]()
Legia uit?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Vermecelli het volgende:
Lang geleden dat ik redelijk ontspannen naar een uitwedstrijd van Ajax heb kunnen kijkenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tot aan de 1-4 keek ik niet heel ontspannen. Het is toch nog vaak te fragiel.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Vermecelli het volgende:
Lang geleden dat ik redelijk ontspannen naar een uitwedstrijd van Ajax heb kunnen kijkenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit moet toch ook binnenkomen bij die Kishna. Mag niet meedoen, maar prima aanvallen en genoeg goals. El Ghazi staat er ook gewoon. Hij is niet bepaald onmisbaar![]()
Riaola...quote:Op zondag 15 maart 2015 16:02 schreef Wave103 het volgende:
Dit moet toch ook binnenkomen bij die Kishna. Mag niet meedoen, maar prima aanvallen en genoeg goals. El Ghazi staat er ook gewoon. Hij is niet bepaald onmisbaar![]()
Hij heeft Ajax meer nodig dan andersom, dat moet hij maar eens beseffen geloof ikquote:Op zondag 15 maart 2015 16:02 schreef Wave103 het volgende:
Mooi dat van Rhijn hem niet nam, die schiet op één lucky goal na tegen Feyenoord alles de parkeerplaats op.![]()
Tegen PEC in die ene wedstrijd schoot ie 'm ook lekker binnen.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mooi dat van Rhijn hem niet nam, die schiet op één lucky goal na tegen Feyenoord alles de parkeerplaats op.![]()
en tegen Zwolle*quote:Op zondag 15 maart 2015 16:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mooi dat van Rhijn hem niet nam, die schiet op één lucky goal na tegen Feyenoord alles de parkeerplaats op.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die wedstrijd kan ik mij niet meer herinnerenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Tegen PEC in die ene wedstrijd schoot ie 'm ook lekker binnen.![]()
11 volgens mijquote:Op zondag 15 maart 2015 16:16 schreef Vermecelli het volgende:
Op hoeveel competitiegoals staat Milik nu?![]()
Leuke potSinkgraven deed het best prima, zie hem op die plek liever dan Serero in ieder geval.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
29 in 74 competitiewedstrijden zie ikquote:Op zondag 15 maart 2015 16:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is meer dan siggy ooit gemaakt heeft?![]()
10 in 30 wedstrijden in de eredivisiequote:Op zondag 15 maart 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is zijn record in een seizoen?![]()
Totale seizoen 12 in 42
Tering wat een statistieken![]()
![]()
Het IJslandse wonderquote:Op zondag 15 maart 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
10 in 30 wedstrijden in de eredivisie![]()
Totale seizoen 12 in 42
Tering wat een statistieken
Oh.![]()
gewoon eerlijk, dat waardeer ik wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:24 schreef Heeinz het volgende:
Opperkneus Veltman is wel zelfkritisch gelukkig![]()
Uitslag is duidelijk. Ajax zo veel beter dan de uitslag doet vermoeden?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Andersen was weer onzichtbaar. Wat er van hem moet worden weet ik niet...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Beste wedstrijd van het seizoen in de eredivisiequote:Op zondag 15 maart 2015 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Uitslag is duidelijk. Ajax zo veel beter dan de uitslag doet vermoeden?![]()
In het begin van de wedstrijd wel ja. Waren nog wel wat momenten dat het weer inzakte en Heerenveen wat terug kon doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Uitslag is duidelijk. Ajax zo veel beter dan de uitslag doet vermoeden?
Maar wel terechte overwinning.Oh.![]()
Nee, Hveen kreeg ook de mooiste kansenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Uitslag is duidelijk. Ajax zo veel beter dan de uitslag doet vermoeden?RED ONS HENNIEGOD![]()
Was ook niet zo lastig.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beste wedstrijd van het seizoen in de eredivisieOh.![]()
Ik vond hem best aardig spelen eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2015 16:29 schreef Catch22- het volgende:
Andersen was weer onzichtbaar. Wat er van hem moet worden weet ik niet...
Boilesen was weer een drama, met die kansloze inworp na een paar minuten wedstrijd en een blessure veinzen als je eruit wordt gelopen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hij is prima bezig de laatste wekenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:24 schreef Heeinz het volgende:
Opperkneus Veltman is wel zelfkritisch gelukkigOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Liet wat leuke dingen zien maar heeft gewoon 0 rendement, nutteloos dusquote:Op zondag 15 maart 2015 16:29 schreef Catch22- het volgende:
Andersen was weer onzichtbaar. Wat er van hem moet worden weet ik niet...![]()
Bedoel je mij ? Milik, uitstekende doelpuntenmaker maar matige voetballer. Ben je dan een hater ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het polletje zit ons wel mee overigens dit seizoen. Misser van Uth kwam ook door een polletje
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Proficiat met de tweede plaats. Kan niet meer mis gaan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wie probeert nou een bal aan te nemen op 2 meter van het goal.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Het polletje zit ons wel mee overigens dit seizoen. Misser van Uth kwam ook door een polletje![]()
Nu is alles wel beslist ja. Jullie ook gefeliciteerd, dik verdiend over het hele seizoen gezien.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Proficiat met de tweede plaats. Kan niet meer mis gaan.
Worden saaie laatste 2 maanden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk gaat Ajax gewoon vrijuit spelen met alle talenten en lukt het Europees nog.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu is alles wel beslist ja. Jullie ook gefeliciteerd, dik verdiend over het hele seizoen gezien.
Worden saaie laatste 2 maanden.Oh.![]()
blessures aan beide enkelsquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dat zou heel positief zijn. Doet Konoplyanka donderdag mee?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Ajax gewoon vrijuit spelen met alle talenten en lukt het Europees nog.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 15-03-2015 om 16:52:18Update @NicoBoilesen: de Deen is geblesseerd aan beide enkels. Maandag meer nieuws. http://t.co/Z3AiNCWSDV #heeaja reageer retweet
![]()
laten we hopen dat ie z'n laatste wedstrijd in ons goddelijke tenue gespeeld heeftquote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 15-03-2015 om 16:52:18Update @NicoBoilesen: de Deen is geblesseerd aan beide enkels. Maandag meer nieuws. http://t.co/Z3AiNCWSDV #heeaja reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heeft hij daar al drie jaar last van.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
![]()
![]()
Afgelopen donderdag hadden we anders een beetje pech. Kijk die goal nog maar eens van alle hoeken terug. De laatste stuit is echt een rare (hogere) stuit, waardoor die over de hand van Cil gaat... Ik had het idee dat als de laatste stuit ongeveer hetzelfde was als alle voorgaande stuiten, dat hij hem wel gehad had.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Het polletje zit ons wel mee overigens dit seizoen. Misser van Uth kwam ook door een polletjeNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Oh.![]()
Vandaag weer drie punten gepakt waar bijna niemand op had gerekend, goede overwinning. Jammer alleen dat na de rode kaart van Heerenveen we niet meer hebben gescoordOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik had Menig nog wel een goaltje gegundquote:Op zondag 15 maart 2015 17:12 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag weer drie punten gepakt waar bijna niemand op had gerekend, goede overwinning. Jammer alleen dat na de rode kaart van Heerenveen we niet meer hebben gescoord![]()
Ik gunde Sinkgraven of Bazoer nog wel een goal.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik had Menig nog wel een goaltje gegundOh.![]()
Trouwens, wat was die Andersen weer slecht hč, onbegrijpelijk dat hij nog een basisplaats krijgt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo scheef lopen, dat kan alleen De Boilquote:Op zondag 15 maart 2015 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide enkels blesseren, hoe doe je dat
Lekker Riedewald erin, genot.
Ajax kan toch wel aardig voetballen als het een beetje de ruimte krijgt. En Frank heeft ingezien wat het juiste middenveld is. Duurt altijd iets langer bij hem, maar ach.
Nog steeds zou Kishna nog een hele vooruitgang zijn t.o.v. Andersen (wie niet).![]()
Ik vond hem vandaag helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, wat was die Andersen weer slecht hč, onbegrijpelijk dat hij nog een basisplaats krijgt.
Best genieten bij vlagen weer.Oh.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide enkels blesseren, hoe doe je dat
Comfortably numb![]()
Alleen jammer dat ze niet zo goed kunnen voetballen tegen een muur of als ze flink onder druk worden gezet.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo scheef lopen, dat kan alleen De Boil.
Ajax kan toch wel aardig voetballen als het een beetje de ruimte krijgt. En Frank heeft ingezien wat het juiste middenveld is. Duurt altijd iets langer bij hem, maar ach.
Nog steeds zou Kishna nog een hele vooruitgang zijn t.o.v. Andersen (wie niet).Oh.![]()
Ik heb al weer zin in donderdag. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Zal een stuk saaier worden dan vanmiddag.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:17 schreef MrStock het volgende:
Ik heb al weer zin in donderdag. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen
Wel spannenderOh.![]()
Bazoer is echt een product uit de Ajax jeugd, zie je aan alles.Land of the free. Home of the brave.![]()
Europees boeit het me eigk weinig HOE ze doorgaan, als ze maar doorgaan. 2-0 voorkomen en daarna de hele wedstrijd doodmaken boeit me niet. Ik wil gewoon een keer verder komen in ELquote:Op zondag 15 maart 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal een stuk saaier worden dan vanmiddag.
Wel spannenderNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ben ik met je eens hoor, alleen dat Dnipro kan nu wel gaan counteren als een gek natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:20 schreef MrStock het volgende:
[..]
Europees boeit het me eigk weinig HOE ze doorgaan, als ze maar doorgaan. 2-0 voorkomen en daarna de hele wedstrijd doodmaken boeit me niet. Ik wil gewoon een keer verder komen in EL
En met onze verdediging krijgen we sowieso wel een goal tegen, en ik zie ons er geen 3 maken tegen een muur eigenlijk. Jammer wel.Oh.![]()
De Boer legde voor de wedstrijd uit de Andersen niet meer in jong Ajax mag spelen dit seizoen en hij hem na een goed begin dit seizoen weer eens een kans wou bieden. Ik hoop niet dat hij aanknopingspunten heeft gezien.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, wat was die Andersen weer slecht hč, onbegrijpelijk dat hij nog een basisplaats krijgt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach, we kunnen der over lullen wat we willenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, alleen dat Dnipro kan nu wel gaan counteren als een gek natuurlijk.
En met onze verdediging krijgen we sowieso wel een goal tegen, en ik zie ons er geen 3 maken tegen een muur eigenlijk. Jammer wel.Gewoon afwachten en hopelijk genieten
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
ik snap echt niet hoe ze het bij psv een verdediger vondenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
Bazoer is echt een product uit de Ajax jeugd, zie je aan alles.![]()
![]()
Klopt, al is dat laatste dit seizoen nog niet echt gebeurd. Feyenoord misschien. Heerenveen probeerde het deze wedstrijd ook trouwens, maar Ajax voetbalde er steeds prima onder vandaan. Zie je ook meteen wat een beperkte voetballer die van den Berg is. Echt Feyenoord-materiaal inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet zo goed kunnen voetballen tegen een muur of als ze flink onder druk worden gezet.
Tegen een muur voetballen is altijd lastig. Jammer, maar begrijpelijk dat dit steeds vaker gebeurt in de eredivisie.![]()
Inderdaad, strik erom en wegdoen in de zomerquote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Boer legde voor de wedstrijd uit de Andersen niet meer in jong Ajax mag spelen dit seizoen en hij hem na een goed begin dit seizoen weer eens een kans wou bieden. Ik hoop niet dat hij aanknopingspunten heeft gezien.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heb ik wel gezienquote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Boer legde voor de wedstrijd uit de Andersen niet meer in jong Ajax mag spelen dit seizoen en hij hem na een goed begin dit seizoen weer eens een kans wou bieden. Ik hoop niet dat hij aanknopingspunten heeft gezien.
Oh.![]()
Hoop het maar.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ach, we kunnen der over lullen wat we willenGewoon afwachten en hopelijk genieten
Al 12 jaar geen kwartfinale in Europa behaald. Word wel weer eens tijd.Oh.![]()
Verantwoordelijk voor een tegengoal, veel onnodig balverlies, slappe pasjes, enzovoort. Met enkel een paar leuke steekpasses kom je er niet.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij passeert soms weer zo makkelijk en heeft het inzicht wel om die passjes te geven, die kloppen alleen telkens net niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor een tegengoal, veel onnodig balverlies, slappe pasjes, enzovoort. Met enkel een paar leuke steekpasses kom je er niet.
Komt nog wel goed.Oh.![]()
Juist niet inzicht dusquote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij passeert soms weer zo makkelijk en heeft het inzicht wel om die passjes te geven, die kloppen alleen telkens net niet.
Komt nog wel goed..
Hij geeft heel vaak op goed geluk een steekbal, ook als het werkelijk nergens op slaat. Bij spelers met inzicht zie je de gedachte erachter, komt zo'n bal net niet aan of stopt een buitenspeler te vroeg met zijn loopactie. Bij Andersen kijk je vertwijfeld wat hij in godsnaam wilde met zo'n bal. En ja, als je het vaak genoeg probeert komt zo'n bal af en toe wel aan.
Andersen kan aardig dribbelen. Dat is het enige.![]()
Hij heeft in ieder geval de mazzel dat de competitie dit seizoen wel beslist lijkt en Kishna niet zo'n makkelijke jongen is. Zoals hij nu speelt kost het Ajax gewoon punten, dat is dit seizoen al gebleken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gewoon vanaf volgende week Kishna er weer bij en bij een goed bod eind van het seizoen laten vertrekken. Je weet nu al dat ie voor meer problemen gaat zorgen, als ie een keer aardig speelt dan denkt ie dat ie Ronaldo is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Da's toch die andere lul?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon vanaf volgende week Kishna er weer bij en bij een goed bod eind van het seizoen laten vertrekken. Je weet nu al dat ie voor meer problemen gaat zorgen, als ie een keer aardig speelt dan denkt ie dat ie Ronaldo is.
Hoop altijd dat ie speelt en Ronaldojuich gaat imiteren.Dit, dus.![]()
Mjah dnjepr is wel heel slecht hoor. Nu missen ze zelfs 3 spelers. Dan kan je wel een muur opstellen maar je moet de counter kansen die je krijgt wel kunnen afmakenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, alleen dat Dnipro kan nu wel gaan counteren als een gek natuurlijk.
En met onze verdediging krijgen we sowieso wel een goal tegen, en ik zie ons er geen 3 maken tegen een muur eigenlijk. Jammer wel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hopelijk word het een wedstrijd als APOEL thuisquote:Op zondag 15 maart 2015 18:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mjah dnjepr is wel heel slecht hoor. Nu missen ze zelfs 3 spelers. Dan kan je wel een muur opstellen maar je moet de counter kansen die je krijgt wel kunnen afmakenOh.![]()
Omdat hij er voetballend gezien niet zoveel van kan.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:09 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kan je zivkogod niet ergens anders laten spelen bijv. aan de vleugel?Oh.![]()
In het algemeen of gewoon op die positie/quote:Op zondag 15 maart 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij er voetballend gezien niet zoveel van kan.graag op anoniem![]()
Hij is een goede afmaker en heeft veel snelheid, maar hij is niet zo goed in de kleine ruimte.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In het algemeen of gewoon op die positie/Oh.![]()
Volgend seizoen zijn we met de kerst kampioen als we de selectie bij elkaar kunnen houden en nog een sterke CV en liefst ook LV halen.![]()
Afellay heeft meer geld op zijn rekening dan jij en ik bij elkaar zullen verdienen. Natuurlijk is hij geslaagd; kampioenschappen met PSV, transfer naar Barcelona, met Oranje op eindtoernooien gespeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Afellay geslaagd?de rest is gewoon van de middenmotor behalve fallaini misschien maar hoe hij de laatste paar weken speelt...
Benatia kan misschien wel echt top worden
Dat hij niet goed genoeg voor Barcelona betekent niet dat hij mentaal te kort komt.![]()
Gefaald bij Schalke , bij Olympiakos is het ook treurig en Barca ook. Wel allemaal post blessure.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Afellay heeft meer geld op zijn rekening dan jij en ik bij elkaar zullen verdienen. Natuurlijk is hij geslaagd; kampioenschappen met PSV, transfer naar Barcelona, met Oranje op eindtoernooien gespeeld.
Dat hij niet goed genoeg voor Barcelona betekent niet dat hij mentaal te kort komt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Spreek voor jezelf aub.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Afellay heeft meer geld op zijn rekening dan jij en ik bij elkaar zullen verdienen. Natuurlijk is hij geslaagd; kampioenschappen met PSV, transfer naar Barcelona, met Oranje op eindtoernooien gespeeld.
Dat hij niet goed genoeg voor Barcelona betekent niet dat hij mentaal te kort komt.
Nee, hij is niet geslaagd. Hij heeft meteen een foute keuze gemaakt om meteen naar Barcelona te gaan. Enkel omdat hij een kampioenschap heeft gewonnen met PSV en heeft meegedaan (LET OP! MEEGEDAAN) aan de eindtoernooien maakt hem niet een geslaagde speler.
Mentaal komt hij duidelijk te kort. In de Bundesliga was het ook een lachertje maar gelukkig weten ze daar wel wat ze met zulke jongens moeten doen.graag op anoniem![]()
Nee bedanktquote:Op zondag 15 maart 2015 18:56 schreef Brammess het volgende:
Milik - Zivko - Ghazi lijkt me wel is interessant om tegen Dordrecht te proberen![]()
Laat Milik maar lekker in de puntquote:Op zondag 15 maart 2015 18:56 schreef Brammess het volgende:
Milik - Zivko - Ghazi lijkt me wel is interessant om tegen Dordrecht te proberenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Blijft matig allemaalquote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk Riedewald, Viergever, Veltman en Rhijn donderdag. Ben wel benieuwdOh.![]()
De Witte Chinees gaat vanavond de problemen duiden met de 3 A1 spelers en Kishna.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snap niet waarom er nog steeds mensen kijken naar dat walgelijke Studio Voetbalquote:Op zondag 15 maart 2015 21:19 schreef Pedroso het volgende:
De Witte Chinees gaat vanavond de problemen duiden met de 3 A1 spelers en Kishna.
Oh.![]()
Gebrek aan beterquote:Op zondag 15 maart 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er nog steeds mensen kijken naar dat walgelijke Studio VoetbalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze defensie houdt nimmer de nul, dus Ajax moet minimaal 3 keer scoren donderdagquote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk Riedewald, Viergever, Veltman en Rhijn donderdag. Ben wel benieuwdOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan dan toch beter een leuke film of serie opzetten ipv naar die opportunistische Jack luisteren die het alleen over negatieve dingen wilt hebben bij Ajax en ook altijd wat veren in de reet steekt van Feyenoord op basis van niks.quote:Oh.![]()
Dan weet ik datquote:Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze defensie houdt nimmer de nul, dus Ajax moet minimaal 3 keer scoren donderdag![]()
Ze missen wel 3 belangrijke spelers, moet te doen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze defensie houdt nimmer de nul, dus Ajax moet minimaal 3 keer scoren donderdagFuck today, it's tomorrow.![]()
Die Douglas vond ik erg goed spelen, liever dat hij een gele rakker te pakken kreeg want die stond ook scherp volgens mij![]()
Ik ben tenminste present in het stadion, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Ze missen wel 3 belangrijke spelers, moet te doen zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Brammess het volgende:
Bazoer die juicht bij de 1-4: https://gfycat.com/BrilliantAlienatedAustrianpinscher
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Bazoer die juicht bij de 1-4: https://gfycat.com/BrilliantAlienatedAustrianpinscher
[ afbeelding ]
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jammer dat Nijhuis niet achter hem stond.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
regenwoud dansquote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Bij Dortmund is het erger, daar heb je gewoon een heel groot geel vlak rond het uitvakquote:Op zondag 15 maart 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook genoeg Ajax fans daar op de tribune zo te zien![]()
![]()
Yaya Toure JRquote:Op zondag 15 maart 2015 22:55 schreef PicoMMP het volgende:
Bazoer is echt een enorme baas. Die speelt over twee jaar bij City ofzo.![]()
ik was ook een keer bij Heerenveen Ajax, Heerenveen maakte de 1-0. Ouwe fries voor me draaide zich om en zei 'jij kan straks ook nog wel juichen hoor' . vond ik mooiquote:Op zondag 15 maart 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook genoeg Ajax fans daar op de tribune zo te zienHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Goed volk hoor, ik wist nog is met Ajax - Heerenveen dat Cruijf is op het veld kwam voor de wedstrijd en dat ze allemaal stonden te klappenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik was ook een keer bij Heerenveen Ajax, Heerenveen maakte de 1-0. Ouwe fries voor me draaide zich om en zei 'jij kan straks ook nog wel juichen hoor' . vond ik mooi![]()
Was dat nog waar ook of niet?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik was ook een keer bij Heerenveen Ajax, Heerenveen maakte de 1-0. Ouwe fries voor me draaide zich om en zei 'jij kan straks ook nog wel juichen hoor' . vond ik mooi
Oh.![]()
Ik heb hem liever nog 5 jaar hierquote:Op zondag 15 maart 2015 22:55 schreef PicoMMP het volgende:
Bazoer is echt een enorme baas. Die speelt over twee jaar bij City ofzo.
Oh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 15-03-2015 om 23:18:31Morgen geeft Davy Klaassen in De #Telegraaf aan dat hij niet weet waarom hij niet in voorselectie #Oranje zit. #fit #misschiengeenoperatie reageer retweet
![]()
Nou dat weten we dan bij deze, hoef ik ook geen Telegraaf te kopen.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 15-03-2015 om 23:18:31Morgen geeft Davy Klaassen in De #Telegraaf aan dat hij niet weet waarom hij niet in voorselectie #Oranje zit. #fit #misschiengeenoperatie reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat weten we dan bij deze, hoef ik ook geen Telegraaf te kopen.twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 15-03-2015 om 23:20:37Beste @Brametjee vastleggen Milik is formaliteit #ajax reageer retweet
![]()
Mooi zo. Prima spits.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 15-03-2015 om 23:20:37Beste @Brametjee vastleggen Milik is formaliteit #ajax reageer retweet
![]()
werd 1-3 volgens mijquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
[ afbeelding ]![]()
![]()
Andersen tekent bij tot 2018.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
bazoer??? el azzouzi weg??? ohohooh wat spannendtwitter:![]()
Ik hoop dat ze hem nog een paar jaar kunnen houden, heerlijke speler, vond trouwens Riedewald op linksback ook een goed alternatief voor Boilesen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:55 schreef PicoMMP het volgende:
Bazoer is echt een enorme baas. Die speelt over twee jaar bij City ofzo.![]()
Siggy ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bazoer ook bijtekenen tot 2030 graag![]()
Ik begrijp het ook niet maar laat hij maar lekker rustenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Het was af en toe nog wel Comedy Capers gisteren terwijl Heerenveen echt wel rijp voor de slacht was kwamen ze toch onnodig terug in de wedstrijd![]()
Uitslag was enigszins geflatteerd, Heerenveen had een paar 100% kansen die er niet in gingen, en Ajax was eens een keer wel wat doeltreffender. Maar goed, niet over lullen en verder. Sowieso nul boeiend meer dit seizoen ondertussen, 1 & 2 staan wel vast, het is puur even de vraag of het daarachter nog spannend wordt. En of Ajax niet dusdanig gaat lopen falen dat ook plaats 2 niet meer vast staat, maar goed, dan hebben we het wel over epische faalproporties.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef Tarado het volgende:
Het was af en toe nog wel Comedy Capers gisteren terwijl Heerenveen echt wel rijp voor de slacht was kwamen ze toch onnodig terug in de wedstrijd![]()
Het aardige spel begint toch de overhand te krijgen dus ik verwacht het niet, zou leuk zijn om donderdag een goed resultaat neer te zetten en op naar volgend seizoenquote:Op maandag 16 maart 2015 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uitslag was enigszins geflatteerd, Heerenveen had een paar 100% kansen die er niet in gingen, en Ajax was eens een keer wel wat doeltreffender. Maar goed, niet over lullen en verder. Sowieso nul boeiend meer dit seizoen ondertussen, 1 & 2 staan wel vast, het is puur even de vraag of het daarachter nog spannend wordt. En of Ajax niet dusdanig gaat lopen falen dat ook plaats 2 niet meer vast staat, maar goed, dan hebben we het wel over epische faalproporties.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zakaria El Azzouzi![]()
Ashraf El Mahdioui![]()
Samet Bulutquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef Kreator het volgende:
Grappig om te zien dat praktisch iedereen Twente in de top 3 zet, maar als je dan zegt dat het een topploeg is, dan snap je er niets van want dat is alleen Ajax, Feyenoord of PSV.![]()
Dat krijg je als je alleen de krantenkoppen leestquote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zakaria El Azzouzi![]()
Ashraf El Mahdioui![]()
Samet Bulut![]()
Alles geloven wat de media zegtquote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zakaria El Azzouzi![]()
Ashraf El Mahdioui![]()
Samet Bulut
Nee, jij komt er wel hoor
graag op anoniem![]()
Maar had dit keer wel het idee dat als Heerenveen de aansluitingstreffer had gemaakt Ajax ook wel weer afstand zou nemen (net als bij die 1-2). Wat dat betreft zat er meer vertrouwen in de ploeg, met name door het ijzersterke middenveld.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uitslag was enigszins geflatteerd, Heerenveen had een paar 100% kansen die er niet in gingen, en Ajax was eens een keer wel wat doeltreffender. Maar goed, niet over lullen en verder.
Da's ook precies wat Frank wil natuurlijk, die matige verdediging verbloemen door naar voren te voetballen en veel goals te maken.Amen.![]()
Er zou maar iemand vlak achter gestaan hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Koos Alberts is zelfs een goed alternatief voor Boilesenquote:Op maandag 16 maart 2015 07:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem nog een paar jaar kunnen houden, heerlijke speler, vond trouwens Riedewald op linksback ook een goed alternatief voor Boilesen.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Was als speler al een ongelooflijke dwaas met tokkiehoofd. Past prima bij al die jeugd uit Spijkenisse en omstreken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
NWS / Jeugdtrainer Feyenoord rijdt dronken door na ongevalFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik verwacht dat je hiermee net zo'n meme kan fiksen als die 'RKO outta nowhere'.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Er zou maar iemand vlak achter gestaan hebben.![]()
ja je krijgt gewoon medelijden met die jongen al was het wel een overtreding vlak voor hij uitviel.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Koos Alberts is zelfs een goed alternatief voor Boilesen![]()
In geval van Ajax wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
11 Nederlandse spelers. Bijzonder.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat bedoelde ik niet. Ik doel eigenlijk meer op het feit dat Ajax veel jonge buitenlanders in de selectie heeft en had de voorbijgaande jaren die vanuit de jeugd doorstromen. Dus dat dat niet zo gek is.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo, voor Ajax was het wel lang geleden maar bij PSV zal het toch niet anders zijn?
Maar om op jouw vraag terug te komen, PSV heeft dit seizoen en vorig seizoen een aantal wedstrijden met alleen maar Nederlanders gespeeld.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hoe is het ondertussen met fischer?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die heeft ondertussen het hoogste salaris naar uren gewerkt bij Ajax.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Fisscher volgend seizoen er weer in en kishna is dan wegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Man van de wedstrijd:
Slechts 18 jaar is Riechedly Bazoer, maar sinds zijn entree in de hoofdmacht van Ajax valt hij op door zijn stabiele spel. Tegen Heerenveen was hij de beste man op het veld.
Elftal van de week:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Cijfers: Bazoer nu al de beste, FC Utrecht maakt slechte beurt
Elke speelronde in de Eredivisie beoordeelt AD Sportwereld alle spelers. Riechedly Bazoer maakte zijn status als toptalent andermaal waar met een ijzersterk optreden bij Heerenveen. Brahim Darri (Heracles), Warner Hahn (PEC) en Sander van de Streek (Cambuur) verdienden net als de Ajacied een 8. Van alle onvoldoendes beoordeelden wij Christian Kum van FC Utrecht als zwakste schakel van de 27ste speelronde. Bij zijn club kregen slechts vier spelers een voldoende.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-slechte-beurt.dhtmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: