Die is dan ineens ziekquote:Op zondag 15 maart 2015 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik had dus vorige week woensdag afgesproken dat een meisje bij me zou komen eten. Gewoon ongedwongen, leuk en gezellig. Maar opeens uit het niks geblokkeerd en verwijderd, en ik heb dus echt geen flauw idee wat er was. Geen bericht, niks![]()
Het meest awkward is dat zij op een basisschool werkt waar ik Woensdag moet zijn als lid van het stembureau en haar daar dus ga zien...
Je was wsl niet dr enige optie.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik had dus vorige week woensdag afgesproken dat een meisje bij me zou komen eten. Gewoon ongedwongen, leuk en gezellig. Maar opeens uit het niks geblokkeerd en verwijderd, en ik heb dus echt geen flauw idee wat er was. Geen bericht, niks![]()
Het meest awkward is dat zij op een basisschool werkt waar ik Woensdag moet zijn als lid van het stembureau en haar daar dus ga zien...
En dat is een legitieme reden om zomaar iemand te blokkeren en te verwijderenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef Weissman het volgende:
Misschien is haar oom overleden. Weet jij veel?
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En dat is een legitieme reden om zomaar iemand te blokkeren en te verwijderen![]()
Ik vind van niet.
Van mij mag zequote:
Ha ja dat was me wel duidelijk inderdaad.quote:
Wat een opluchting.quote:
Jij hebt niks fout gedaan, als je haar ziet zal ze zich wel schamen en ongemakkelijk voelen. Heb het ook wel eens gehad hoor. Leuk contact en daarna ineens niks meer horen tot ik haar in real weer tegenkwam. Deed ze net of ze me niet kendequote:Op zondag 15 maart 2015 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja dat is helaas waar. Maar ik blijf zeker normaal doen. Ben aan het werk voor de gemeente op dat moment dus kan moeilijk herrie staan schoppen. Niet dat is dat anders wel had gedaan
Voor jou misschien een leuk contact, maar voor haar werd je waarschijnlijk te opdringerig. Kleine hints door jou genegeerd. Ja, dan gaat een vrouw natuurlijk niets meer zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij hebt niks fout gedaan, als je haar ziet zal ze zich wel schamen en ongemakkelijk voelen. Heb het ook wel eens gehad hoor. Leuk contact en daarna ineens niks meer horen tot ik haar in real weer tegenkwam. Deed ze net of ze me niet kendesneue types helaas. Zeg gewoon dat je geen interesse meer hebt, maar ineens niks meer laten horen is wel lekker makkelijk.
Nou ja, beste is om gewoon te zeggen: 'ik heb er geen zin meer in, je doet dit en dat verkeerd, doei'. Dan is het duidelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Voor jou misschien een leuk contact, maar voor haar werd je waarschijnlijk te opdringerig. Kleine hints door jou genegeerd. Ja, dan gaat een vrouw natuurlijk niets meer zeggen.
Jullie mannen zien het altijd van een kant.
Serieus reageren op Deezertjequote:Op zondag 15 maart 2015 20:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
Voor jou misschien een leuk contact, maar voor haar werd je waarschijnlijk te opdringerig. Kleine hints door jou genegeerd. Ja, dan gaat een vrouw natuurlijk niets meer zeggen.
Jullie mannen zien het altijd van een kant.
Het is dan wachten op fakeprofielen die bepaalde mannen enorm gaan hypenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Weissman het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren dat Badoo () een nieuwe functie heeft.
Het houdt in dat vrouwen (anoniem) een beoordeling/commentaar kunnen achterlaten bij de profielen van mannen, wat alleen andere vrouwen kunnen zien. De mannelijke gebruikers weten niet dat dit systeem bestaat.
Nou gebruik ik zelf geen Badoo, maar ik vind dit wel een geniale optie![]()
Als het aan mij ligt mogen andere datingsites dit ook wel overnemen. Bespaart vrouwen een hoop tijd en mannen die echt hun best doen worden beloond.
Mannen die hun best moeten doen zijn geen mannenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Weissman het volgende:
Het houdt in dat vrouwen (anoniem) een beoordeling/commentaar kunnen achterlaten bij de profielen van mannen, wat alleen andere vrouwen kunnen zien. De mannelijke gebruikers weten niet dat dit systeem bestaat.
Als het aan mij ligt mogen andere datingsites dit ook wel overnemen. Bespaart vrouwen een hoop tijd en mannen die echt hun best doen worden beloond.
Mannen die bereid zijn hun best te doen zijn de beste mannen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mannen die hun best moeten doen zijn geen mannen
vrouwen die willen dat mannen hun best doen ipv zichzelf zijn :quote:Op maandag 16 maart 2015 11:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mannen die bereid zijn hun best te doen zijn de beste mannen.
Je kan jezelf niet zijn door je best te doen?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vrouwen die willen dat mannen hun best doen ipv zichzelf zijn :
Pfoe, daar zullen ze vast geen rekening mee gehouden hebbenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is dan wachten op fakeprofielen die bepaalde mannen enorm gaan hypen
Wees gewoon lief en eerlijk. En grappig en slim. En betrouwbaar en leuk. En knap.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vrouwen die willen dat mannen hun best doen ipv zichzelf zijn :
Ik scoor positief op alle 7 punten. Mijn DM staat voor je open.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Nammie het volgende:
Wees gewoon lief en eerlijk. En grappig en slim. En betrouwbaar en leuk. En knap.
mezelf dus, maar dat zei ik alquote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wees gewoon lief en eerlijk. En grappig en slim. En betrouwbaar en leuk. En knap.
Mannen die bescheiden zijn ondanks dat ze op alle 7 punten scoren zijn natuurlijk helemaal de bomb. Tenzij je in de advocatuur zit... maar goed... dan heb je het toch te druk om te daten en ben je niet echt op zoek.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik scoor positief op alle 7 punten. Mijn DM staat voor je open.
#smoothlikeyats
Is die functie er omgekeerd niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Weissman het volgende:
Geen probleemquote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Pepper? Weet de mening van andere users hier niet, maar vind het zelf wel prima.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, drie dagen gratis op RP gekregen. Aanbod lijkt best wel klein als ik eerlijk moet zijn... 800 zoekresultaten waarvan ruim 3/4 al langer dan een half jaar niet meer actief is geweestals ik dan ook nog eens alle dikkerdjes eruit filter blijft er weinig over...
'Dikkerdjes'quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, drie dagen gratis op RP gekregen. Aanbod lijkt best wel klein als ik eerlijk moet zijn... 800 zoekresultaten waarvan ruim 3/4 al langer dan een half jaar niet meer actief is geweestals ik dan ook nog eens alle dikkerdjes eruit filter blijft er weinig over...
wat frontsquat je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef -Splash- het volgende:
Wat is een 'dikkertje'? Ik had vroeger als regel; als ik het niet kan deadliften dan niet daten. Maar goed, je wordt er beter in en de regel is nu; als ik het niet kan frontsquatten. #getyourticketstothegunshow
Jij spreekt echt gewoon turbotaal tegenwoordigquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef -Splash- het volgende:
Wat is een 'dikkertje'? Ik had vroeger als regel; als ik het niet kan deadliften dan niet daten. Maar goed, je wordt er beter in en de regel is nu; als ik het niet kan frontsquatten. #getyourticketstothegunshow
verkleinwoord...maar klein is niet helemaal op zijn plaats. Ik zal er niet te zwaar aan tillen verder hoor.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
verkleinwoord...maar klein is niet helemaal op zijn plaats. Ik zal er niet te zwaar aan tillen verder hoor.
Het was ook niet echt serieus bedoeltquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Nammie het volgende:
Dat scheelt danmaar ik vind de term vooral stom en denigrerend.
manlui die deze term gebruiken zijn ook weinig volwassen of mannelijk. Dat heb je helemaal niet nodig om te zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Nammie het volgende:
Dat scheelt danmaar ik vind de term vooral stom en denigrerend.
Jaa oke, verbaasde mij er nogal over hahaquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
manlui die deze term gebruiken zijn ook weinig volwassen of mannelijk. Dat heb je helemaal niet nodig om te zeggen.
Ha ha ja? Dat is best wel "slang" zo langzamerhand hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jaa oke, verbaasde mij er nogal over haha
Wellicht. Het is gewoon niet het soort vrouw waar ik op zit te wachten. En ik vind, met alle respect, dat er daar nogal veel van zijn op relatieplanet op het moment. Heb een beetje het idee dat de site uberhaupt niet echt populair meer is. Heb in de afgelopen drie dagen naar 4 vrouwen een bericht gestuurd en slechts 1 is er gelezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
manlui die deze term gebruiken zijn ook weinig volwassen of mannelijk. Dat heb je helemaal niet nodig om te zeggen.
Datingsites zijn er voor iedereen die wil daten, houden wat dat betreft echt wel rekening met jouw voorkeuren door opties om aan te geven wat je zoekt of hoe je eruit ziet. Beetje ten overvloede, voorkeuren voor types worden hier zo vaak al gedeeld (zie openingspost)quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wellicht. Het is gewoon niet het soort vrouw waar ik op zit te wachten. En ik vind, met alle respect, dat er daar nogal veel van zijn op relatieplanet op het moment. Heb een beetje het idee dat de site uberhaupt niet echt populair meer is. Heb in de afgelopen drie dagen naar 4 vrouwen een bericht gestuurd en slechts 1 is er gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |