mezelf dus, maar dat zei ik alquote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wees gewoon lief en eerlijk. En grappig en slim. En betrouwbaar en leuk. En knap.
Mannen die bescheiden zijn ondanks dat ze op alle 7 punten scoren zijn natuurlijk helemaal de bomb. Tenzij je in de advocatuur zit... maar goed... dan heb je het toch te druk om te daten en ben je niet echt op zoek.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik scoor positief op alle 7 punten. Mijn DM staat voor je open.
#smoothlikeyats
Is die functie er omgekeerd niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Weissman het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren dat Badoo () een nieuwe functie heeft.
Het houdt in dat vrouwen (anoniem) een beoordeling/commentaar kunnen achterlaten bij de profielen van mannen, wat alleen andere vrouwen kunnen zien. De mannelijke gebruikers weten niet dat dit systeem bestaat.
Nou gebruik ik zelf geen Badoo, maar ik vind dit wel een geniale optie![]()
Als het aan mij ligt mogen andere datingsites dit ook wel overnemen. Bespaart vrouwen een hoop tijd en mannen die echt hun best doen worden beloond.
Geen probleemquote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wees gewoon lief en eerlijk. En grappig en slim. En betrouwbaar en leuk. En knap.
Pepper? Weet de mening van andere users hier niet, maar vind het zelf wel prima.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, drie dagen gratis op RP gekregen. Aanbod lijkt best wel klein als ik eerlijk moet zijn... 800 zoekresultaten waarvan ruim 3/4 al langer dan een half jaar niet meer actief is geweestals ik dan ook nog eens alle dikkerdjes eruit filter blijft er weinig over...
'Dikkerdjes'quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, drie dagen gratis op RP gekregen. Aanbod lijkt best wel klein als ik eerlijk moet zijn... 800 zoekresultaten waarvan ruim 3/4 al langer dan een half jaar niet meer actief is geweestals ik dan ook nog eens alle dikkerdjes eruit filter blijft er weinig over...
wat frontsquat je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef -Splash- het volgende:
Wat is een 'dikkertje'? Ik had vroeger als regel; als ik het niet kan deadliften dan niet daten. Maar goed, je wordt er beter in en de regel is nu; als ik het niet kan frontsquatten. #getyourticketstothegunshow
Jij spreekt echt gewoon turbotaal tegenwoordigquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef -Splash- het volgende:
Wat is een 'dikkertje'? Ik had vroeger als regel; als ik het niet kan deadliften dan niet daten. Maar goed, je wordt er beter in en de regel is nu; als ik het niet kan frontsquatten. #getyourticketstothegunshow
verkleinwoord...maar klein is niet helemaal op zijn plaats. Ik zal er niet te zwaar aan tillen verder hoor.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
verkleinwoord...maar klein is niet helemaal op zijn plaats. Ik zal er niet te zwaar aan tillen verder hoor.
Het was ook niet echt serieus bedoeltquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Nammie het volgende:
Dat scheelt danmaar ik vind de term vooral stom en denigrerend.
manlui die deze term gebruiken zijn ook weinig volwassen of mannelijk. Dat heb je helemaal niet nodig om te zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Nammie het volgende:
Dat scheelt danmaar ik vind de term vooral stom en denigrerend.
Jaa oke, verbaasde mij er nogal over hahaquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
manlui die deze term gebruiken zijn ook weinig volwassen of mannelijk. Dat heb je helemaal niet nodig om te zeggen.
Ha ha ja? Dat is best wel "slang" zo langzamerhand hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jaa oke, verbaasde mij er nogal over haha
Wellicht. Het is gewoon niet het soort vrouw waar ik op zit te wachten. En ik vind, met alle respect, dat er daar nogal veel van zijn op relatieplanet op het moment. Heb een beetje het idee dat de site uberhaupt niet echt populair meer is. Heb in de afgelopen drie dagen naar 4 vrouwen een bericht gestuurd en slechts 1 is er gelezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
manlui die deze term gebruiken zijn ook weinig volwassen of mannelijk. Dat heb je helemaal niet nodig om te zeggen.
Datingsites zijn er voor iedereen die wil daten, houden wat dat betreft echt wel rekening met jouw voorkeuren door opties om aan te geven wat je zoekt of hoe je eruit ziet. Beetje ten overvloede, voorkeuren voor types worden hier zo vaak al gedeeld (zie openingspost)quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wellicht. Het is gewoon niet het soort vrouw waar ik op zit te wachten. En ik vind, met alle respect, dat er daar nogal veel van zijn op relatieplanet op het moment. Heb een beetje het idee dat de site uberhaupt niet echt populair meer is. Heb in de afgelopen drie dagen naar 4 vrouwen een bericht gestuurd en slechts 1 is er gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |