Uit reflex zou je hem meteen weer uitzettenquote:Op zondag 15 maart 2015 05:46 schreef tralalala het volgende:
Goedemorgen.Beetje jammer dat ik gelijk die teringkop van Kamphues te zien kreeg toen ik de tv aanzette
2quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoeveel auto's zullen over de finish komen denken jullie?
Als we zo doorgaan rijdt iedereen in de punten die aan de finish komtquote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
12quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heel weinig. Als het er 12 zijn, zijn het er veel.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, er zit blijkbaar iets niet lekker in zijn rugquote:Op zondag 15 maart 2015 05:50 schreef Tarado het volgende:
dat van Bottas heb ik niet mee gekregen wat is er met hem, of is dat die rugblessure?
Jos mept geheel volgens familie traditie iedereen knockout die jambek max-je in de weg rijdt, dus wie weet.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Moet je Olav vragen, die begon erover tegenover Jos, en hij leeft nog.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Jigzoz het volgende:
Jambek is toch iemand die teveel lippenstift gebruikt? Wat heeft dat met Verstappen te maken?
in die rooie auto was toch Schumacherquote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Zorro het volgende:
Die kwisjes op RTL zijn een stuk lastiger dan op SBS.
Welke Duitser rijdt bij Ferrari?
A. Vettel
B. Rosberg
Lastig.
quote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Zorro het volgende:
A. Vettel
B. Rosberg
Lastig.
Ik hou het op Nick Heidfeldquote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Zorro het volgende:
A. Vettel
B. Rosberg
Lastig.
Is de enige die zo achterlijk was om dit te presenteren om 5uquote:Op zondag 15 maart 2015 05:52 schreef Fopje het volgende:
Doet Robert Kamphuis dit presenteren? Wat een lul.
Thanksquote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Beach het volgende:
http://hdstreams.net/f1-grand-prix-melbourne-australia-live/
sd stream voor onze argentijn
Er gaan er misschien 5 finishenquote:Op zondag 15 maart 2015 05:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Meer dan 10 jaar geleden dat ik voor F1 nog de wekker heb gezet.
Hier voor eerst in 20 jaar weer eens vroeg op voor de F1, laatste jaren zelden meer een wedstrijd gezien, maar heb erg goede herinderingen aan Jos, dus dat speelt meequote:Op zondag 15 maart 2015 05:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Jij wordt om 7u uit jezelf wakker?quote:Op zondag 15 maart 2015 05:56 schreef TargaFlorio het volgende:
fapsequote:Op zondag 15 maart 2015 05:57 schreef Jigzoz het volgende:
Mensen, veel plezier! Ik ga m'n beeldschermen anders gebruiken. Later!
quote:Op zondag 15 maart 2015 05:57 schreef Jigzoz het volgende:
Viespeuk.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:57 schreef Jigzoz het volgende:
Bottas last van de rug, Magnussen ging in de voorbereiding net compleet misquote:Op zondag 15 maart 2015 05:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Update n.a.v TT? Heb geen zin om te zoeken ervoor...
Zo vroeg wel. 7 of 8 uur start ging ik nog wel kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar ook een hoop keer gevloekt als het weer eens een DNF was...quote:Op zondag 15 maart 2015 05:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier voor eerst in 20 jaar weer eens vroeg op voor de F1, laatste jaren zelden meer een wedstrijd gezien, maar heb erg goede herinderingen aan Jos, dus dat speelt mee
Ik heb de laatste 10 jaar sowieso nauwelijks geen F1 gekeken. Regelmatig de start gekeken maar na 10 rondjes was mijn interesse al weer weg.quote:
Een stream die achterloopt, je verwacht het nietquote:Op zondag 15 maart 2015 06:00 schreef flipsen het volgende:
Oei, de Sport1 stream loopt een seconde of 6-8 achter op mijn beeld van het F1 kanaal op DireTV
Ja mooiste herinnering vond ik trouwens nog wel dat ik de race in Kreta keek, met links van ons een groep duitsers, geen idee welke dat was, maar was die race waarbij ik geloof Jos onder iemand door reed die door de lucht vloog, ik schat dat het 2000 was.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ook een hoop keer gevloekt als het weer eens een DNF was...
Hij weet nog niet helemaal hoe die ferrari werktquote:
ja McLaren laat Jan Magnussen racen vanwege meer ervaringquote:Op zondag 15 maart 2015 06:01 schreef de_boswachter het volgende:
Net wakker, waarom zoveel vraagtekens en Magnussen eruit???
Een plof volgens mij...quote:Op zondag 15 maart 2015 06:01 schreef de_boswachter het volgende:
Geplofte Honda.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:01 schreef de_boswachter het volgende:
Auto hartstikke kapotquote:Op zondag 15 maart 2015 06:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet aan z'n vader denken.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:03 schreef MrStock het volgende:
Bij de naam Magnussen moet ik eerder aan de Sterkste man denken dan aan F1
15 auto's, 10x punten. Vallen er nog wel wat uit, dus buiten de punten rijden zou knap zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 06:03 schreef franklop het volgende:
finishen is al bijna genoeg voor punten dus
Dan Sky of Sport1quote:Op zondag 15 maart 2015 06:04 schreef lubje25 het volgende:
Op welke zender is het te zien? Kijk nu naar de Duitse RTL maar heb liever Engels of Nederlands commentaar.
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:04 schreef Sinister-D- het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!
Ow wachtquote:
yupquote:Op zondag 15 maart 2015 06:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grosjean is geraakt![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, doei manager.
Grosjean, die is dus ook OUT.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wie had die ontzettend slechtte start (zakte naar einde veld)?
Nadat hij door de ferrari er tegenaan geduwd word...quote:
en iedereen brullen dat Max Sainz wel even zou verslaanquote:
Je mag hem ook gewoon Button noemen hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 06:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme kijk die Mclaren Hondan eens starten![]()
Ik doelde dan ook meer erop op die bagger motor dan gewoon Button......quote:Op zondag 15 maart 2015 06:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Je mag hem ook gewoon Button noemen hoor
Kimi is idd de dader.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nadat hij door de ferrari er tegenaan geduwd word...
De race is nog lang.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:09 schreef Beach het volgende:
[..]
en iedereen brullen dat Max Sainz wel even zou verslaan
dat hebben die saubers wel slim gedaan, leuke duidelijke kleuren combinatie..quote:Op zondag 15 maart 2015 06:07 schreef VacaLoca het volgende:
Max lastig te herkennen idd. STR en Red Bulls al lastig uit elkaar te houden
We zijn 3 ronden onderwegquote:Op zondag 15 maart 2015 06:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Of Vettel, die Kimi eerst van de baan duwd.quote:
Zoiets ja + of - 2quote:
Max op medium, sainz op soft.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:09 schreef Beach het volgende:
[..]
meer drinken!quote:Op zondag 15 maart 2015 06:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Dit gaat een zware zit worden vandaag, familie feestjes![]()
![]()
Lekker in een cirkel zitten met plakjes worst en kaas.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Dit gaat een zware zit worden vandaag, familie feestjes![]()
![]()
Felipe Massr?quote:Op zondag 15 maart 2015 06:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Felipe Massa en Felipe Nasr klinkt in het engels best wel hetzelfde
De sponsors van Ericsson zijn sowieso 'anoniem'quote:Op zondag 15 maart 2015 06:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Staan anders maar weinig sponsors op de wagen of overal.
Zweeds zwart geld.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:13 schreef Sked het volgende:
[..]
De sponsors van Ericsson zijn sowieso 'anoniem'
Volgens mij ben je nog 1 ingrediënt vergeten......quote:Op zondag 15 maart 2015 06:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker in een cirkel zitten met plakjes worst en kaas.
Die denkt 'Ik zit er over twee weken in of ik laat dat hele team opdoeken'quote:Op zondag 15 maart 2015 06:14 schreef flipsen het volgende:
De Sauber gaat als een speer, wat zou Giedo denken?
Als ie inderdaad nu aandelen heeft vindt ie het wel prima denk ikquote:Op zondag 15 maart 2015 06:14 schreef flipsen het volgende:
ja, Max op hard. Rest op zacht.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:13 schreef VacaLoca het volgende:
Oh ja je moet zowel hard als zacht gebruiken he?
Je ziet toch de trein achter Nasr?quote:Op zondag 15 maart 2015 06:14 schreef flipsen het volgende:
Laat 'm eerst maar eens een paar races uitrijdenquote:Op zondag 15 maart 2015 06:15 schreef VacaLoca het volgende:
Jos heeft Max toch niet gezegd om de race ook op 95% te rijden he?dat mag wel op 99%
Ah als enige op hard dus
En een van de FI's.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:15 schreef VacaLoca het volgende:
Jos heeft Max toch niet gezegd om de race ook op 95% te rijden he?dat mag wel op 99%
Ah als enige op hard dus
Ik dacht Heidfeldquote:Op zondag 15 maart 2015 06:17 schreef Nober het volgende:
Jongens, wie rijdt er bij Ferrari, Vettel of Rosberg? RTL+ wil dit weten.
Bernd Schneiderquote:
Heinz Harald Frenztzenquote:Op zondag 15 maart 2015 06:17 schreef Nober het volgende:
Alonsoquote:Op zondag 15 maart 2015 06:17 schreef Nober het volgende:
de lulquote:
Sport1 reclameloos genotquote:Op zondag 15 maart 2015 06:18 schreef HerrFritz het volgende:
Wanneer is de reclame, kan ik ff pissen
quote:
Nee, echt?quote:Op zondag 15 maart 2015 06:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een kut uur om een race te kijken trouwens
Ja echt.quote:
Ja, moest net snel uit stad terugfietsen om start te redden. Doe dan zeven uur.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een kut uur om een race te kijken trouwens
versnellingsbak problemen voor de startquote:
softs, staat netjes onder in beeldquote:
Jaquote:Op zondag 15 maart 2015 06:23 schreef VacaLoca het volgende:
Verstappen 8 tiende per ronde langzamer dan Sainz. Zou medium VS zacht banden dat verklaren?
Thanx!quote:Op zondag 15 maart 2015 06:22 schreef franklop het volgende:
[..]
versnellingsbak problemen voor de start
Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 06:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ojaeven wennen nog aan de nieuwe graphics
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ojaeven wennen nog aan de nieuwe graphics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Is er gratis live timing ergens?quote:Op zondag 15 maart 2015 06:26 schreef VacaLoca het volgende:
Verstappen drie tiende sneller dan Sainz nu
kloptquote:Op zondag 15 maart 2015 06:27 schreef marcodej het volgende:
Voor mijn gevoel was GP Australië vroeger veel meer in de nacht?
Ze hebben het tijdstip aangepast.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:27 schreef marcodej het volgende:
Voor mijn gevoel was GP Australië vroeger veel meer in de nacht?
Hopelijk wel en dat Sainz 'm dan paktquote:Op zondag 15 maart 2015 06:28 schreef VacaLoca het volgende:
Hopelijk niet een scherp voorwerp op de baan
Bleef iets zwarts liggen midden op de baan
geen Olav is een prequote:Op zondag 15 maart 2015 06:28 schreef hmmmz het volgende:
Ik ben een kwartiertje later ingevallen met kijken, start gemist.
Iemand die een linkje naar een ace stream van sport 1 heeft? Kijk nu sky, maar die hebben geen Olav.![]()
![]()
iddquote:Op zondag 15 maart 2015 06:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk wel en dat Sainz 'm dan pakt
Ah rent al iemand over de baan om het op te ruimenquote:Op zondag 15 maart 2015 06:28 schreef VacaLoca het volgende:
Hopelijk niet een scherp voorwerp op de baan
Bleef iets zwarts liggen midden op de baan
Een Sky stream hebben en dan klagenquote:Op zondag 15 maart 2015 06:28 schreef hmmmz het volgende:
Ik ben een kwartiertje later ingevallen met kijken, start gemist.
Iemand die een linkje naar een ace stream van sport 1 heeft? Kijk nu sky, maar die hebben geen Olav.![]()
![]()
Loopt ie teveel te verbruiken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |