Uit reflex zou je hem meteen weer uitzettenquote:Op zondag 15 maart 2015 05:46 schreef tralalala het volgende:
Goedemorgen.Beetje jammer dat ik gelijk die teringkop van Kamphues te zien kreeg toen ik de tv aanzette
2quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoeveel auto's zullen over de finish komen denken jullie?
Als we zo doorgaan rijdt iedereen in de punten die aan de finish komtquote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
12quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heel weinig. Als het er 12 zijn, zijn het er veel.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, er zit blijkbaar iets niet lekker in zijn rugquote:Op zondag 15 maart 2015 05:50 schreef Tarado het volgende:
dat van Bottas heb ik niet mee gekregen wat is er met hem, of is dat die rugblessure?
Jos mept geheel volgens familie traditie iedereen knockout die jambek max-je in de weg rijdt, dus wie weet.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Moet je Olav vragen, die begon erover tegenover Jos, en hij leeft nog.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Jigzoz het volgende:
Jambek is toch iemand die teveel lippenstift gebruikt? Wat heeft dat met Verstappen te maken?
in die rooie auto was toch Schumacherquote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Zorro het volgende:
Die kwisjes op RTL zijn een stuk lastiger dan op SBS.
Welke Duitser rijdt bij Ferrari?
A. Vettel
B. Rosberg
Lastig.
quote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Zorro het volgende:
A. Vettel
B. Rosberg
Lastig.
Ik hou het op Nick Heidfeldquote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Zorro het volgende:
A. Vettel
B. Rosberg
Lastig.
Is de enige die zo achterlijk was om dit te presenteren om 5uquote:Op zondag 15 maart 2015 05:52 schreef Fopje het volgende:
Doet Robert Kamphuis dit presenteren? Wat een lul.
Thanksquote:Op zondag 15 maart 2015 05:51 schreef Beach het volgende:
http://hdstreams.net/f1-grand-prix-melbourne-australia-live/
sd stream voor onze argentijn
Er gaan er misschien 5 finishenquote:Op zondag 15 maart 2015 05:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Meer dan 10 jaar geleden dat ik voor F1 nog de wekker heb gezet.
Hier voor eerst in 20 jaar weer eens vroeg op voor de F1, laatste jaren zelden meer een wedstrijd gezien, maar heb erg goede herinderingen aan Jos, dus dat speelt meequote:Op zondag 15 maart 2015 05:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Meer dan 10 jaar geleden dat ik voor F1 nog de wekker heb gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |