Je wordt geboren, schijt je luiers vol betaalt een vermogen aan de belastingdienst en uiteindelijk gaat iedereen dood.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk! Lekker gesport net, pijnvrij, en dat is voor het eerst in maaaaaanden dat het pijnvrij is.hopelijk nu eindelijk mijn sportregime opschroeven.
gym is verderop. Gewoon serieus hier aub.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk! Lekker gesport net, pijnvrij, en dat is voor het eerst in maaaaaanden dat het pijnvrij is.hopelijk nu eindelijk mijn sportregime opschroeven.
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er weer helemaal klaar mee. Geen smoesjes en excuses meer.
Helemaal toppie meid!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker 1.5km gezwommen vanochtend, goed ontbeten erna en nu lekker aan 't werk. Het wordt een mooie productieve dag!
Op zo'n mooie dag als vandaag absoluutquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:06 schreef Awesome_ het volgende:
IS EVERBODDYYY HAPPYYY ??? IS EVERYYBODYY FINE ???
haha, nou deze jongen in ieder geval wel.
Helemaal top! Vanochtend lekker naar de sportschool geweest. Vanavond uitgebreid eten mijn vriendin, morgenavond date met paiq dame en aankomend weekend dagje weg met hockeymeisje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:06 schreef Awesome_ het volgende:
Joah, ik ben zo sloom als maar kan vandaag maar voel me er iig wel prima bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:06 schreef Awesome_ het volgende:
Haha, ik dans nog net niet op mijn bureau maar voel me echt kaolo blij.quote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:31 schreef KaBuf het volgende:
Barstende koppijn
Maar wel zin in vanavond
Chique uit eten met een klantquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 02:06 schreef JedimindhaX het volgende:
BeterBen een aantal maanden geleden cold turkey gestopt met roken en heb nog steeds geen sigaret meer aangeraakt. Ben toen best wel aan beginnen te komen, vnml door gewoon veel te veel te eten. Want ja, ging je vroeger een sigaret doen, ging je nu uit verveling eten. Maar heb nu de discipline gevonden om heel erg streng voor mezelf te zijn wat eten betreft, en de kilo's beginnen er weer af te vliegen. T scheelt dat ik t eerder heb gedaan, 25 kilo in 3 maanden alleen door gezonder/minder te eten, dus dat gaan we nu gewoon weer proberen. Ik voelde me echt niet prettig meer in mn lichaam ook. Begin naast t afvallen ook steeds meer te wennen aan de stilte. Je mag mensen best missen natuurlijk, ookal sta je achter je besluit om het contact met ze te verbreken. Enfin
Sowieso niet zo gek dat als je eerst een tijd lang zoveel mensen spreekt dat je geen moment rust hebt, het een beetje wennen is wanneer de situatie ineens vrijwel compleet t tegenovergestelde is.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:18 schreef stbabylon het volgende:
My life is AWESOME!
Ik ben gewoon enorm gelukkig.
niet gelukkig zijn is zinloos
Je zin is niet af?quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:49 schreef kaasplankje het volgende:
lekker geslapen heb weer goesting aan
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:04 schreef Royco1 het volgende:
Moe, maar verder eigenlijk best wel top.
Dat heb ik gisteren nog gedaan. Werd er ook gek van. Nu het eenmaal schoon en opgeruimd is geeft dat echt een gevoel van rustquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb het al 2 weken uitgesteld maar vandaag is de dag: huis opruimen, spullen die ik niet meer gebruik/nodig heb weggooien, schoonmaken en vast ook wat herinrichten want dat gebeurt toch elke keer. Kom op Cherry, actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |