SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
Geen TT, beste TT.quote:
Kijk, GGMM. De KNVB merkt eind december op: ''Potverdikkeme, drie Nederlandse clubs in de volgende ronde van de Europa League''. Dan gaat de KNVB natuurlijk even kijken naar de speeldata voor de Europa League. Eerst kijken ze natuurlijk naar de laatste 32 en de achtste finales. Tot hun schrik zien ze staan dat PSV v FC Groningen op een zaterdagavond staat, dus dan gooien ze uit voorzorg die wedstrijd naar de zondag.quote:
*Gebeurtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebeurd er nog wat op de Nederlandse velden? Zit even Dortmund te kijken.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, GGMM. De KNVB merkt eind december op: ''Potverdikkeme, drie Nederlandse clubs in de volgende ronde van de Europa League''. Dan gaat de KNVB natuurlijk even kijken naar de speeldata voor de Europa League. Eerst kijken ze natuurlijk naar de laatste 32 en de achtste finales. Tot hun schrik zien ze staan dat PSV v FC Groningen op een zaterdagavond staat, dus dan gooien ze uit voorzorg die wedstrijd naar de zondag.
Snap je het?
Gescoord wordt er in elk geval niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebeurd er nog wat op de Nederlandse velden? Zit even Dortmund te kijken.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, GGMM. De KNVB merkt eind december op: ''Potverdikkeme, drie Nederlandse clubs in de volgende ronde van de Europa League''. Dan gaat de KNVB natuurlijk even kijken naar de speeldata voor de Europa League. Eerst kijken ze natuurlijk naar de laatste 32 en de achtste finales. Tot hun schrik zien ze staan dat PSV v FC Groningen op een zaterdagavond staat, dus dan gooien ze uit voorzorg die wedstrijd naar de zondag.
Snap je het?
Moet je zelf rijden dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Ik huil om het tijdstip Haags. 10 uur al weg. Kan dus ook niet veel bier drinken straks. Antigenot.
Beter dan Honda.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
Was Nijland niet ooit een groot talent bij PSV?
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het wel kut ja. Om 10.00 draai ik mij nog even 1x om.
Die mogen van mij winnenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.
370 views, u mad?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
Nu wordt Cavaliers z'n topic misschien door meer dan 5 mensen bekeken.
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Twente staat voor en dat is mooi.
Dat is niet eerlijk. Dost is een hype in de media.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt jaloers :S
Mijn Bas Dost topic heeft er maar 1.016
Come at me brah.
Ja, daarom verdient hij ook een topic.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Dost is een hype in de media.
Daar kan ik niet tegen op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt jaloers :S
Mijn Bas Dost topic heeft er maar 1.016
Come at me brah.
Laat hij eerst die spytool eens fixenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af wat de 10 meest bekeken voetbaltopics allertijden zijn.
Misschien kan GlowMouse dat even nakijken.
Leuk dat je terug bent.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat hij eerst die spytool eens fixen
Als vrije rechtsbuiten heeft hij er nu al 3 gemaakt in 2 duelsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech begint steeds beter te spelen, niks mis mee.
Ik denk zo'n 3 doelpunten gemist. Verder niks gebeurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb even gepoept. Ik ben weer terug.
Ik kijk nu eerst even Dortmund, dat is bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 3 doelpunten gemist. Verder niks gebeurd.
Scifo?quote:
Utrecht - PSV 1-5quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Utrechtwedstrijden zijn een garantie op veel doelpunten.
Ik dacht dat je ging zeggen; garantie op weinig toeschouwers!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Utrechtwedstrijden zijn een garantie op veel doelpunten.
Het Cambuurstadion is redelijk vol.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen; garantie op weinig toeschouwers!
Dit klinkt als een kinderfeestje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens komen jullie gezellig vanavond bij mij chillen?
Mama heeft chips
Pics van je moederquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mama heeft chips
Door je te troosten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddHoe ga jij daar elke 5 minuten mee om?
Waar is mijn rode pen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een kinderfeestje.
Wordt je dan ook gepijpt in de poppenhoek?
Ik ben benieuwd naar de reactie van ggmmquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mama heeft chips
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Leg deze inside joke eens uit.
Voor mijn gevoel hebben kleine jochies altijd een hogere stemquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de hoogte/laagte van je stem verbonden aan je lengte?
Je snapt toch wel wat hij bedoelt? Ben je dom ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de hoogte/laagte van je stem verbonden aan je lengte?
Wat Davy hierover te zeggen heeft, vind ik niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat hij bedoelt? Ben je dom ofzo?
(davy vindt dit ook behoorlijk dom van je)
Nee, dat vindt vrijwel iedereen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat Davy hierover te zeggen heeft, vind ik niet zo rullevant.
Ondaan staat weer in de basis.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij stond vorige week ook in de basis, maar toen was jij bezig met het lachen om Somaliërs in Parijs.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Streppel begint zowaar enigszins verstand op te doen.
Ik wil die hele reis nog eens beleven, puur voor die gasten. Ik geniet er nog steeds van.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij stond vorige week ook in de basis, maar toen was jij bezig met het lachen om Somaliërs in Parijs.
Wel leuk dat Oar in 17 wedstrijden maar liefst 7 assists geeft en Alflen hem thuis laat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat Uth nu zelfs hoog in de assistrankings? Kan er niets van die gozer.
Kan ik me goed voorstellen, het is namelijk wel zeker dat Oar er volgend jaar niet meer voetbalt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk dat Oar in 17 wedstrijden maar liefst 7 assists geeft en Alflen hem thuis laat.
Je moeder is een hoer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt een ongelofelijk grote hekel aan die Burger King reclame. Dit is typisch een reclame voor het niveau wat GGMM nastreeft.
Ik luister niet naar 'Pac'.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen luisteren René en ik naar Pain van 'Pac.
Je moet je bek houden idioot.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je naar 'Pac luistert, dan luister je naar 'Pac. Begrepen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou jij de goal voor mij kunnen giffen?
Geen gifje van Tapia voor je topic in je face.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Net zoals ik bepaal waar jij naar luistert.
Ben je al over de Nairito-teleurstelling heen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Net zoals ik bepaal waar jij naar luistert.
Hier gaan tientallen slapeloze nachten overheen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen gifje van Tapia voor je topic in je face.
Nee hoor, er was geen teleurstelling. Hij zat namelijk in de groep waar hij hoort te zitten. Morgen gaan we naar zijn terrein.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je al over de Nairito-teleurstelling heen?
Morgen ook nog de knotsgekke PN-ontknoping. Mooie weekjes die voorjaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee hoor, er was geen teleurstelling. Hij zat namelijk in de groep waar hij hoort te zitten. Morgen gaan we naar zijn terrein.
In de kut van tante Sjaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, weten jullie waar Poetin is?
Bij je vader in bed.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, weten jullie waar Poetin is?
GGMM en ik zijn van plan om dit met je ouders te bespreken. Dit vinden wij te ver gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op tv dus ik dacht tsja waarom niet.
Maak je dan wel pics van zijn moeder?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM en ik zijn van plan om dit met je ouders te bespreken. Dit vinden wij te ver gaan.
Leuk man.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ze er goed uitziet.
xd gekkiesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM en ik zijn van plan om dit met je ouders te bespreken. Dit vinden wij te ver gaan.
Dat boeit niemandquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Cambuur überhaupt een kans gecreëerd deze helft?
GGMM is niet zo een fan van de Alberto style. Hij vindt dat een beetje gay.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik laat GGMM wel Alberto style een verborgen camera in zijn tas doen.
GGMM is ook een beetje gayquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is niet zo een fan van de Alberto style. Hij vindt dat een beetje gay.
We wachten nog even in spanning afquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht nu een sterke comeback van GGMM.
PSV welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:24 schreef Vasion het volgende:
Eredivisieploegen kunnen echt niet counteren
Als Feyenoord had gespeeld was ik inderdaad wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:27 schreef Vasion het volgende:
Hoe je je zaterdagavond maar vol wilt maken he
Iets anders gaan doen? Je bedoelt naar de andere wedstrijden kijken ofso?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Feyenoord had gespeeld was ik inderdaad wat anders gaan doen
Nee, dan had ik gewoon de televisie helemaal uitgezetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iets anders gaan doen? Je bedoelt naar de andere wedstrijden kijken ofso?
En via je computer/laptop gaan kijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dan had ik gewoon de televisie helemaal uitgezet
Nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
En via je computer/laptop gaan kijken?
Adjegod.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde.
Die Tighadouini wordt met de week een vervelender figuur.
Marokkaans hèquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde.
Die Tighadouini wordt met de week een vervelender figuur.
-… ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
-… ..
.. - ...
… ..-..Braille heeft bijzonder weinig zin op een internetforum, idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Braille heeft bijzonder weinig zin op een internetforum, idioot
Straks weer even zijn interviews terugkijken, altijd genieten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:55 schreef Sked het volgende:
Die vieze smile van Henk de Jong als ie naar Helene toeloopt
Sked en ik zaten niet zo op deze info te wachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ricky gaat weer zingen in 't Hertje.
Dan hebben jullie pech.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked en ik zaten niet zo op deze info te wachten.
Allebeiquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan jullie morgen PSV of Ajax kijken?
Iedereen wil kunnen genieten van de best voetballende ploeg. Zeker als ze tegen een prima draaiende ploeg als SC Heerenveen spelen. Ik neem dus aan dat iedereen naar Ajax gaat kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeker. Maar ga je dus niet Ajax kijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wil kunnen genieten van de best voetballende ploeg.
Dus we gaan Chelsea - Southampton kijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wil kunnen genieten van de best voetballende ploeg. Zeker als ze tegen een prima draaiende ploeg als SC Heerenveen spelen. Ik neem dus aan dat iedereen naar Ajax gaat kijken.
Ik voorspel morgen een spektakel. Een 4-2 of een 2-4 is niet uitgesloten.
Feyenoord speelt pas om 16:45.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Maar ga je dus niet Ajax kijken?
Correctie: de best voetballende ploeg op de NEDERLANDSE VELDEN.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus we gaan Chelsea - Southampton kijken?
Dus we gaan morgen geen Eredivisie kijken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Correctie: de best voetballende ploeg op de NEDERLANDSE VELDEN.
Zo. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is geworden.
De vreugdeloosheid van deze post doet me terugverlangen naar gisterenavond. Naar de orgastische ontlading na deze goal in blessuretijd. Ik heb volgens mij twee uur nagedruppeld.quote:
PSV denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
FLOPSHOWquote:
quote:
Unibet streams lopen meestal voor op TVquote:Op zondag 15 maart 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..], de FOX stream loopt weer eens bijna een minuut achter
... De betaalde stream
Lol, moet kunnenquote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Unibet streams lopen meestal voor op TV
Alleen in het buitenland sowiesoquote:Op zondag 15 maart 2015 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, moet kunnen. Kost dat? Of zijn het illegale streams?
quote:Op zondag 15 maart 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen in het buitenland sowieso
Wat loop je hier te provoceren?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat NAC niet gaat degraderen. Die winnen ook thuis tegen Dord.
Ik heb meer met GAE, en de nummer 17 gaat er uit.quote:
Nee je moet in de laatste 24 uur of een weddenschap geplaatst hebben of minimaal 5 euro op je account gestort hebbenquote:Op zondag 15 maart 2015 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, moet kunnen. Kost dat? Of zijn het illegale streams?
Tja, ik zou Heracles en Dort niet missen. GAE is idd een toffe club. Dat NAC ook gisteren een uitverkocht huis had, zegt erg veel over de levendigheid van de club.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb meer met GAE, en de nummer 17 gaat er uit.
Hmm... Laat dan maar. Ik gok niet en las net dat het niet in NL werktquote:Op zondag 15 maart 2015 12:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee je moet in de laatste 24 uur of een weddenschap geplaatst hebben of minimaal 5 euro op je account gestort hebben
Dit zou betekenen dat hij ze nu wel heeft Davy.quote:
Dat klopt idd Napoleon.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat hij ze nu wel heeft Davy.
Vrijheid van meningsuiting, dus ja... Je mag het zeggen. Je hoeft het niet te zeggen, maar je mag het wel zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een leuke wedstrijd.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Ben je het met me eens?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, dus ja... Je mag het zeggen. Je hoeft het niet te zeggen, maar je mag het wel zeggen.
Als je wil.
twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 15-03-2015 om 13:13:19Maher en Rekik niet in basis #PSV #psvgro @FOXSportsnl reageer retweet
Wat jammer nouquote:Op zondag 15 maart 2015 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 15-03-2015 om 13:13:19Maher en Rekik niet in basis #PSV #psvgro @FOXSportsnl reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 15-03-2015 om 13:23:12#nostradamus denkt dat PSV het lastig krijgt. Krappe 1-0. U kunt inzetten, de alwetende heeft gesproken 😉💪⚽️ #psvgro reageer retweet
Ik vind het wel vermakelijkquote:Op zondag 15 maart 2015 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ebola wedstrijd
Fucking koud ook!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |